Bir insanın bir başkasına hayranlık duyması, onun kendini küçümsemesi anlamına mı gelir? Yoksa egoist olmasıyla mı alakalı?

Bir insanın bir başkasına hayranlık duyması, onun kendini küçümsemesi anlamına mı gelir? Yoksa egoist olmasıyla mı alakalı?
Bir insanın bir başkasına hayranlık duyması, onun kendini küçümsemesi anlamına mı gelir? Yoksa egoist olmasıyla mı alakalı?
Cevapla