İnsanın kendisine iltifat etmesi egoluk mu?

Ben aynanın karşısına geçip ne kadar mükemmel ne kadar asil ne kadar fıstık gibi bir kız olduğumu söylüyorum bu şimdi egoluk mu oluyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ama yani şimdi nasıl iltifat etmiyim kendime şu güzelliğime bakın ya
İnsanın kendisine iltifat etmesi egoluk mu?
Cevapla