https://www.prettyscale.com/ şu siteden öğrenebiliyorsunuz

https://www.prettyscale.com/ şu siteden öğrenebiliyorsunuz

Site ye foto atmak için geberdim, hiç bi foto yu kabul etmedi 🌝 Emma ya gelince güzel, tatlı biri çokta severim ama şahsen benim gördüğüm en güzel kadın değil yüz hatları düzgün diye seçildi ama her yüz hatları düzgün olan en güzel olmuyor Emma’dan çok daha güzel kadınlar var
Marian cotillard mesela.
Dünya güzeli olacak kadar değil
Oran orantı işleri önemli 🙃
Emma Stone cidden özel bir güzellik, ama işte bu altın oran falan işleri biraz tartışmalı, değil mi? 😂 O siteyi hemen denemedin demem, yoksa nasıl merak etmeden durulur ki! Ama güzellik dediğin sadece oranla ölçülmez koca yürekli Tenedos. İçtenlik, karizma her zaman daha çok parlar! 🌟 Sen nasıl çıktın, onu söyle. 😉
Cevap
16Cevap
En güzel listem de ilk 20 de bile değil.
pühh
Hiç tarzım değil ama itiraz etmem. Genelin güzllik algısı böyle...
Alexandria Daddario, Brittany snow, michelle trachtenberg gibi daha gündelik daha sade güzellikler seviyom...
Hahfhsabhjfa galiba göz seviyorum ya :D Diğerlerine göre daha az operasyonları var doğal güzellik daha iyidir...
Seven bir erkeği yerle yeksan eden kadın, alemi cihan olsa yaramaz.
Bundan çok çok daha güzel kadınlar var güzel ama dünya güzeli olacak kadar değil
Hayır ben ikinizden daha güzelim
Suss bakiyimm agzn... i... yırtarım 🙊🤭😅😅
Güzel olduğunu söylemek için altın orana ihtiyaç yoktu bence ama işte manşet yapmak için uğraşıyorlar tunedosss
Güzel kadın hakkını yemeyelim ama dünya genelinde düşünecek olursak muhakkak altın orana sahip bu kadından daha güzel insanlar vardır.🤷♀️
Bence de çok güzelmiş ve öok çekici ve seksi ail bi tarafı var kadının bence angalina jolie vs onlardna bile güzle
Güzel kadın evet ama dünyanın en güzel kadını seçilecek kadar asla değil. Tamamen haksızlık olmuş...
Emilia clarke, lalisa manoban, ana de armas, moon ga young olabilir mesela
Değil bana göre😄
Bir Margot Robbie bir de bu aşırı abartı geliyor. Prime dönemi Angelina, Megan Fox, Cameron etmez.
Şu 3 kadının aurasına ulaşamaz Megan hiç etti orası ayrı ama neyse
Yiaaa gördün mü aynı noktaya geldin
Deden gelmiş hoş gelmiş
Üffff yiaaaa
Tabiki güzel ama Dünya güzeli olacak kadar değil, bundan daha güzelleri var
Yoo değil
😂😂
Kabuk etmiyorum
Kabul
Demet evgarı andırıyor biraz
Millette ne guzenler var
Güzel kadın, beni ona benzetiyorlar genelde 😃
Şu altın oran saçmalığı güzellik diye bir şey görmüyor.
Bu kadın kim tanımıyorum.
Bana göre altın oran hatunumun gülen yüzü.
Bizim oralarda bir çin atasözüdür; Ben güzele güzel demem, güzel ben olmadıkça 🤨
verelim sana hemen emmaa gel kızım
Benim demedim BEN ! dedim
emmaa git kızım yanlış alarm sonra arıcaz viz seni
🤣🤣helle helle
kızı heveslendirdik boşa heyecanlandı
Hop demesi kolay, hoplaması zordur 🤣🤣
Ben bu kadından güzelim öyle bir iddiam olmadı hiçbir zaman sdfg
Hahah
Benim suratımla sözelciler ilgilenecekmiş, orantı bayağı kötü dediler😔
Bi kişiyle kurtarır mıyız🥹
%60 verdi site bana
%10 bile değil benim için
Abartmışlar
gusam mı hocam?
gustum
Emma güzel kadın
Gözleri yemyeşil
Kadının yüzü basık gibi geliyor bana
Güzel ama dünya güzeli mi sanmıyorum
%65 çıktı, burnum uzunmuş. Yalana bak ya
Eski fotolardan yükledim yan bakmışım biraz djdj yalan dimi ama yalan desene noluuurr
Yaa yazdığını okuyunca öyle bi sırıttım ki oran 10 düştü djsjd
Altın Orhanla işim olmaz.
Esmer olsun.
Küçük meme, kuru gôtten bir tık fazla, siyah veya kahverengi göz ve saç.
Obez olmasın.
Yerken besmele çeken biri olsun bari.
Daha güzelini gördüm 😌
Eyvallah canım
Bende bor oranına göre güzelim
Margot R. ve Ana d. Armas daha güzel.
🤦🏼♀️😒
Sarmaya gitsene sen :D
Kim kızıyor 😕
Oh iyi olmuş hak etmişsin 💃💃
😅
Emma güzel kadınmış he maşallah jsjs
Soyadı gibi taş gerçekten.
o oranı verenlerin gözleri kör olmalı
%74 ciktim
koymussun bana
Kardeşiz biz
Alüminyum
Güzel kadın
Güzel tercih
Hak ediyor.
Güzellik göreceli sonuçta
Güzel değil ki aw
Neye bizde durumlar nasıl
Hee uğraşmaz ki kimse djnd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?