Eski sevgilisi Serenay Sarıkaya ile karşılaşan Kerem Bürsin: "Serenay'a bayılıyorum, muazzam bir insan... Çok da seviyorum. Güzel bir dostluğumuz var. Çağatay'la da ilk defa tanıştım, aşırı tatlı bir insan...
Eski sevgilinizle dost kalabilir misin?
Eski sevgilisi Serenay Sarıkaya ile karşılaşan Kerem Bürsin: "Serenay'a bayılıyorum, muazzam bir insan... Çok da seviyorum. Güzel bir dostluğumuz var. Çağatay'la da ilk defa tanıştım, aşırı tatlı bir insan...
Eski sevgilinizle dost kalabilir misin?
Kerem iyidir hoştur fakat İkizler burcu karaktersiz bir güzel kardeşim. Yani insani, hümanist varlığını bunların dışında tutarak söylüyorum. Serenay masum biri değil ama popüler, Cem de masum değil ve popüler. Kerem aldatıldı gibi geliyordu ama öyle olmadı galiba, fakat Cem ve Serenay mevzusunda Defne aldatılmışken Kerem'in Cem'le ilerde işbirliği durumu sakata girmesin diye benzer açıklama ve yalakalığı yapmış olduğunu görüp iğrenmiştim. Bu kız sürekli evli ve sevgilisi olan adamlarla takılıp duruyor ve olduğu hal tamamen rol ve tiyatro fakat sen mesleğini önde tutarak güzel kardeşim ve yalakalık yapıp duruyorsun. İnsani duruş olarak okey, kaç kişi senelerce sevgili olduğu kızla böyle arkadaş kalabilir, kaldı ki Serenay yengeç burcu, geçmişi de şimdiyi de geleceği de bırakmaz, her şeyi tutar, o da zaten ayrı telden bir o**puluk. Hoş gelmiyor bana kısacası. Sırf popüler diye yarandığını düşünüyorum. Ben daha çok Okan gibi dobra ve cesur insanları severim. Herkes Kerem gibi bir partner ister mutlak destekçi fakat dediğim gibi etik, değer ve özgül ağırlık, edep açısından soru işareti.
En sonuncu ile kalmam. Ben kalsam o kalamaz, o kalsa ben kalamam. Yani teklif etmiştim sevgili iken devamlı bir problem yaşamış olduğumuz için. İlişkilerden beklentimiz başkaydı. Arkadaş kalalım dediğim zaman duymuş olduğum cümleye bak şimdi. Kuzenime gitmiştik annem ve teyzemle. Saat de gecenin biri falandı. Annem zaten ehliyet kursu öğretmeni. Arabamız da var. Bir sorun olmadan dönebiliriz. Aldığım cevapsa "Saat kaç oldu? Dönmeyin bari kalın orada." Sana ne yani? Nerede istersem kalırım ki kaldığım yer dayımın kızının evi.
Harici olarak kalmışlığım var. Yani ben sildim mi tam silerim. Konuşsam da benim için bir şey ifade etmez. Eminim kaldığım kişilere de iki sinyal yaksam tekrar sevgili olurdum ama biri en son kendi itiraf etti. "Beni hep arkadaşın olarak göreceksin artık hep. Değil mi?" diye. Öteki şu an evli ama yıllar sonra şu an eşi olan kızla tekrar sevgili olmadan önce bir beni yoklamıştı. Ben düşünmedim onunla evlilik. Arkadaş kalmayı teklif ettim. Eşi beni sorun ettiği için onunla da konuşmuyoruz. Ben kestim konuşmayı da. Yoksa o eski sevgilim eşinden gizli gizli devam ederdi konuşmaya. Çünkü evlenmeden önce öyle yapıyordu.
Ben o tarz kişilerle kesinlikle aynı gezegenden değilim.. Eski sevgiliyle dost kalmanın tasviri bile midemi bulandırıyor. Düşman da olmam, değerli vaktimi ve duygularımı eski sevgili kişisine israf etmem, ben eskici olmadığım için ex kişisini her yerden engellerim, onunla tam bir yabancı olurum ve hayatımdan tamamen defederim. Bana yaşatılan haksızlıkları unutmam bir tek.. Bu hayata bir kereliğine gelmişken bence insan sadece sevdiği insana odaklanmalı, duyguları ve vizyonu da geleceğe yönelik ilerlemeli..
Belli bir zaman geçtikten sonra benim için nötrleniyor kişi. O yüzden konuşurum da görüşürüm de. Ama dost kalınmaz çünkü bir taraf mutlaka yeniden deniyor şansını.
Cevap
21Cevap
Hayır ben eski sevgiliyle dost kalmam hiç bir şekilde.
Eski sevgililerimin 3 tanesiyle dost kalmıştım. Duygularım bitmişti ve art niyetim yoktu çünkü. Ama sonra onlar tekrar birlikte olmak isteyince işin rengi değişti:d arkadaş kalmadım. Düşman değiliz hiçbiriyle ama konuşmuyorumda.
Ve erkek arkadaşım oluncada eski erkek arkadaşlarımla arkadaşlığımı devam ettirmedim. Ona hep saygım vardı :) Eski sevgiliyle arkadaş kalınmıyor yani iki tarafın duyguları bitmediyse. Bittiyse ve hayatında biri yoksa kalınır.
Öyle bir dostluk olmaz. Ünlülerin ilişkilerinede inanmayın derim. Ajanslara kayıtlı insanlar bunlar. O ilişkiler ile gündem olup para kazanıyorlar.
Dost kalacaksam neden ayrılıyorum medeniyet bana göre değil napıcaz ayrıldıktan sonra konuşup görüşüp birbirimize yeni sevgililerimizi mi anlatacaz yok canım magaramda mutluyum ben
Asla kalmam. Serenay a sevgilisi olsam dahi bayilmazdim zaten sevgiliside olmazdım ben hiç hoslanmiyorum.
Eski sevgiliden arkadaş dost olmaz. iki tarafında sağlıklı iletişimler kurmaya devam edebilmesi için yabancilasmak gerekir
Geçin bunları bunların dostluğu abazalifina gelince biter..
O kadar özelini yaşadığınla nasıl dost kalırsın
Serenay'ı çok beğeniyorum tarzıyla filan ama bütün piyasayı elden geçirdi yani hangi birine küsecek konuşmayacak adam bırakmadı ki.
Dost kalınmaz ama düşmanlığa, iftiraya da gerek yok
Benlik bir durum asla değil bunun adı resmen midesizlik.
eski sevgilim beni gördügü mekandan toz olup gider cogunlukta
Kerem Bursin adam ya, eski sevgilisi hakkında kötü konuşmayan insan adamdır
Doğru erkek seçimi der geçerim örnek kişilik kerem👏👏
yaşadığım ilişki bu tarz bi ilişki olsa ben de dost kalabilirim
Ben kalamam ama başkalarını bilemem. Hem birbirlerini sevmemişlerse olabilir yaa.
Dost kalmayı başaranlara imreniyorum ve tebrik ederim
Eski sevgililerin yüzünü bile görmek istemem.
Ay bu seranayın da takılmadigi ünlü kalmadı yani 😒
Unlu olsamda serenayla sevgili olsam. Kim unlu olursa ilk serenaya yanliyor
yokk, ex neden denilirr? cunkuu anlasamadik buyuzdende bitti niye daha muhattap olayim ya
keremle buda basrol olduya yazık yanı sokakta bunlardan bınlerce var
İnsan diktiğiyle nasıl dost kalır bilmiyorum aklıma o anlar gelir
Keremle Serenayın fb olduğuna eminim ama kanıtlayamam sjxnsbxnxnmx
"Avrupalı değilim ben benim ahlakıma ters" diyorum ve bu nedir ya o kadar rahat olmamalıyız
Aşkım eski sevgilim Serenay olsaydı arayı bozmamak için hertürlü yolu bulurdum skzmzmzmmz
Vay anasını senin bide..
Hayır ateşle barut yan yana olamaz illaki bir şeyler olur yani
Kalamam. Sonucta gecmisimiz var, ne kadar iyi kötüde gecse insan yinede az cok biseyler hiss eder.
Hayır kalamam tabiatıma aykırı
Kalmam işim olmaz kişiliksiz ikiside.
Şu ana kadar kalmadım🧐
Eski sevgiliden hiç bir şey olmaz
Kalamam büyük ihtimalle
insan kıtlığı varsa olabilir, yoksa gereksizdir.
Bana çok itici geliyor bu herif
Sekse doymuş adam demek sjsjsj
Ben kalamam mağaramda mutluyum
Muazzam olduğu içinmi ayrılmış😂
Bence kalınabilir neden olmasın
Ne dost olurum ne düşman..
🙄🙄🙄
Biz de yedik tabi 😂
Saygılı konuşmuş, ne güzel.
O kadar medeni değilim
Kalmak istemezdim şahsen. Anılar gelirdi benim adıma.
Onlar fazla geniş, bizden olmaz öyle
Kalamam. Uzak durmak daha iyi
bacım mı örnek alıyorsunuz?
Saçmalık
Kalinmaz
Fb olabilirler
Cinsel ilişki yaşa ondan sonra dostuz biz de 🤢
Dost olamam
Tuhaf ya eskiden ne sevsirdik mi diyolar acaba
Elbette aşk biter dostluk baki kalır
kalamazdim galiba
Hayır kalamam
Kalinabilir tabi, neden kalinmasin
magaram
Kalabilirim
Kalırım
Kalamazdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?