Kerem Bürsin "Serenay'a bayılıyorum. Güzel bir dostluğumuz var." dedi. Eski sevgilinizle dost kalabilir misin?

Eski sevgilisi Serenay Sarıkaya ile karşılaşan Kerem Bürsin: "Serenay'a bayılıyorum, muazzam bir insan... Çok da seviyorum. Güzel bir dostluğumuz var. Çağatay'la da ilk defa tanıştım, aşırı tatlı bir insan...

Eski sevgilinizle dost kalabilir misin?

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Kerem Bürsin "Serenay'a bayılıyorum. Güzel bir dostluğumuz var." dedi. Eski sevgilinizle dost kalabilir misin?
Cevapla