Ebru Polat'ın ''Kiralar çok fena, villadan rezidansa geçeceğim. Bence herkes tasarruf yapmalı.'' açıklamasını samimi buldunuz mu?

Şarkıcı Ebru Polat, maddi durumunun iyi olmasına rağmen hayat pahalılığın hissedilir düzeyde olduğunu söyledi ve bu açıklamayı yaptı. Tassarruf çağrısı size samimi geldi mi?

Ebru Polatın Kiralar çok fena, villadan rezidansa geçeceğim. Bence herkes tasarruf yapmalı. açıklamasını samimi buldunuz mu?
Ebru Polat'ın ''Kiralar çok fena, villadan rezidansa geçeceğim. Bence herkes tasarruf yapmalı.'' açıklamasını samimi buldunuz mu?
Cevapla