Çeyiz sizce biriktirilmesi gereken bir şey mi yoksa siz de saçma bulanlardan mısınız?

Çeyiz ne ya? Çok saçma dedikten sonra benim yeni çatal bıçak takımımın ortaya giriş şekli😅
Anneme daha çok erken değil mi falan dedim.
Dedi ki şimdiden biriktirmek lazımmış. İlerde aşırı pahalı olabilirmiş.
Eh bir tık mantıklı geldi.
Ve bu arada çeyiz düzme işi aşırı eğlenceli olaymış.
Bizim eve almak isteyip de alamadığım. aşırı hoş Pinterest tarzı ürünleri ailemin vizyonuna yetmez diye alamadığım ne varsa ilerisi için kendi evime alıyorum.
Çok eğlenceli olay 😝
Çeyiz sizce biriktirilmesi gereken bir şey mi yoksa siz de saçma bulanlardan mısınız?
Cevapla