AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Çok iyi yapmış kimsenin kimseye kötü söz söyleme hakkı yok sonuçta
Konudan bağımsız bu kadını sevemiyorum niyese bi soğukluk var
Bu Kadın "YILMAZ GÜNEY" Gibi Bir Adama Küçük Beyniyle Laf Ettikten Sonra Gözümde Yerle Yeksan Oldu!
Eleştiriye gelemiyorsan ünlü olmicaksin ezik psikolojisi
Eleştiri değil gibi bu ama
Çok çirkinsin diye eleştirimi olur yazanın tipe bak
Al birini vur ötekine, ikisinden de bi' bok olmaz
İkiside çirkin değil ama ikiside zorbalıkta yarışır
Sanatçılara neden yorum yaparlar anlamıyorum. Anlamakta istemiyorum.
Böyle bir güzellik ifşa edilmezde ne yapılır 🤦
Çirkin diyen kız daha güzel..
Kara kaşlı kara gözlü doğru demiş
Bence iyi yapmış. Insanlar başlarına bir şey gelmiyor diye hadsiz ve iğrenç olabiliyolar.
Çirkinlik yoktur herkesin yüreğinde bir güzellik vardır
bence çok iyi yapmış umarım ders olmuştur yorumu yapan şahsa
İyi yapmış kimsenin kimseye hakaret etmeye hakkı yok.
Aslinda simdi fark ettim de bana soru sor kismiymis. Birinin fotorafini paylasmak da hic etik degil yani yorum seklinde falan olsa neyse burada ismi gizliyerek yazdigi bir bolumden yazmamis olsa sorun yoktu bence
Kinlenmis demek ki bana hakaret edenin sonu bu olur güzel seylwr yazın diyo
O kadar takipçisi olması buna laf edemeyeceği anlamına gelmez, iyi yapmış böylelerine az bile.
doğru olanı yapmış adam yerine koymayalım bu tipi yanlışlıkla diye
Bunlara hala takılıyor olması garip. Kompleksli davranışlar bunlar.
Herkes sizin gibi şöhreti kaldıramıyor hanımefendi 💐
@Bay_Nutella hııı ondan
💐💐💐
kimsenin kimseye hakaret etmeye hakkı yok takip etme beğenmiyorsan
Bu karı farah zeynepten daha güzel gekdi gozume kadının haklılık payi olabilir
NE kdkfkfkkdlflflşfş
@Kdjdjdkdjdj ne ne
İyi yapmış kim kime hakaret etme özgürlüğünü kendin de buluyor
On numara tazminat davası en az 2 3 milyonluk. Resmî paylaşılan kadin baya şanslı bence.
Çirkin ve İğrenç demek hakaret mi?
@hayatcokzoraglarim o hakaret davası ama kadinin fotosunu paylaşması 4 ayrı suç 😂😂
Aaa hangi suçları içeriyor? Kvkk vardır başka?
@hayatcokzoraglarim o kişi, şunu der “ insanlara beni hedef gösterdi aile iş ve sosyal yaşamıma müdahale edildi yaşam hakkım taciz edildi, hayranları ölümle tehdit eşitti halkın bir bölümü ya da tamamını kın ve dusmanliga teşvik etti” daha birçok şey. Yani bundan kaçamaz. Sosyal ya da real ortamda kitlelere hitap eden kişiler kişisel sayfamdi koydum yazdım falan filan diyemez bunu kimse kabul etmiyor. Yapılan her paylaşımın kitlesel sonuçlarından o kişiler sorumlu tutulur.
Yaptığı doğru değil, çirkinsin diyen kadın da o kadar güzel biri değil
Bolesine bole olmak yakisir ben olsam bide ustune etiket koyardim
Kadın haksız tabiki beğenmez tamam ama hakaret vari konuşması nekadar doğru iyi yapmış bence
Çirkinsin evet
Ama çok kötüsün diyeni ifsada etmeli dava da
İyi yapmış. Abazalar sağolsun bazıları kendini kaf dağında görüyor
Sen bence Farah'a bin çekersin çok güzel kızsın Afroditim
@KRALINIZASELAMDURUN para versem bu kadar övmezsin
Doğruyu söylüyorum :) gerçek hayatta bi görebilsem ama çok zor :/
Ee oda cirkinsin demeye hakki yok ünlü diye herseyi demeye hakkımız yok ohh iyi yapmış
Yoo iyi yağmış ona ne ferahın çirkinliğinden kendisinine baksın ilk önce iyi yapmış
ifşa yapmasındaki amaç ne peki? beğenmeyebılır çirkin bulabılır hatta kıskançlıktan da yazmış olabılır , ne yani sen ifşa yapınca incilerine bir kaç tane daha mı eklendi
attığı kadın ondan daha güzel diye yanmıs, bana da saçma sapan yorumlar geliyo direkt engel yani gidip tek tek ifsa etmeye kalksam ohoo
Hadsize had bildirmek gerek doğru yapmış. Evden çıkmayan sosyal hayatı olmayan bütün gün tiktokta video çeken fakir fesat kadin itemi
Bazen insanlara hadlerini bildirmek gerekiyor, herkes durması gerektiği yeri bilir ise problem olmaz..
bazi kadinlar gercekten hakediyor. her seyi yazabileceklerini saniyorlar... ayrica kendisi zeynepten gram güzel degil
yani bu kadar gömmenın oldugu bır donemde bu tarz seyler normal %90 mod dusurme uzerıne kurulu.. yapacak bır sey yok
Gündeme gelme çabaları istediği oldu gündeme geldi.
Doğru değil ferah kendini beğenmiş kötü bi oyuncu ayrıca
iyi yapmış bazen hak ediyor bazı insanlar bunu
Ya şimdi ünlü birinin binlerce takipçisi oluyor. Böyle yorum yapan da binlerce kişi oluyor. Arasından onu mu seçmiş cımbızla? Ergensi ergensi hareketler.
Paylaştığı kadın ondan güzel orası ayrı. Bu kadında terbiye sorunu var.
kadında çirkin kızda çirkin değilki kapalı olmasa ifşa edermi acaba
İyi yapmış. Kafasına göre herkese sallamasın sosyal medya diye.
Farah gibi ilik gibi bir kadına çirkin demek çok ağır kıskançlık. kadın bir içim su. bakmaya doyulmaz.
Bu kadın aktör ama hem cahil hemde kendini bir b*k sanıyor
Onunda yaptığı doğru mu sence? Herkesin çirkinliği ve iğrençligi kendine bunu ona eminim ki sormadı insanlar çok fazla yargıcı ve bu da doğru değil
Hepiniz bunu yapardınız kabul edin.. Farah’ı çok sevmesem de yaptığı şey doğru. Bu eleştir falan değil düpedüz hakaret
Ay çok iyi yapmış , kadına sebebsız yere hakaret ederse sonucuna katlanır
Yaptığı doğru değil madem okadar zoruna gitmiş başka türlü konuşsaydı böyle değil
Ergen ergen hareketler ya. İkisi de komik.
Doğru değil. Daha farklı bir şekilde de lafı gediğine koyabilirdi.
Yedirememiş işte gerçi kadında bildiğin hakaret etmiş aşagılamış , ama kız harbiden çirkin
İyi yapmış bence herkes eleştiri falan yazmış ama çok çirkinsin Çok kötüsün yazmak eleştiri mi hakaretle eleştiri'nin anlamlarını bilmiyorsunuz heralde
Bence doğru değil kadının yaptığı hatadan hiçbir farkı kalmadı
bir kadın bir kadını aşağılıyorsa üzgünüm ki diğeri de haketmiş demektir
kadin farahtan guzel niye alinmis. Oyunculuk desen sifir guzellik desen yok
Niye yanlış olsun hakaret eden Farah değil ki
Kadının çirkin demesi hatalı ama Farrah in da onu ifşalaması çok hatalı
Farah çok ergen ya, yaşının insanı değil
%100 doğru bence. kendine bakmadan öyle hakaretler ediyolar sanki karşısındaki insan değilmiş gibi. çok yanlış
Hak edeni hak ettiğini vereceksin
İyi yapmış hakkını vermiş