Farah Zeynep Abdullah, saçının bir bölümünü yeşile boyattı. Fotoğrafını sosyal medyada paylaştı. Paylaşım altına takipçilerinden birisi;
"Yeşil saç ne Zeynep, iyice b... k gibi olmuşsun" yazdı. Tepki çeken yorum sonrası savcılığa başvuruda bulunan ünlü oyuncu, yazılan mesajlar nedeniyle küçük düşürüldüğünü, aşağılandığını ileri sürdü.
Haberin yayınlanması ile bazıları bu sözü hakaret olarak yorumladı, bazıları ise sadece eleştiri dedi.
Sence bu yorum bir eleştiri mi yoksa hakaret mi?
Farah Zeynep,"Yeşil saç ne Zeynep iyice b... k gibi olmuşsun" yazan kişi için savcılığa başvurdu! Sence bu eleştiri mi hakaret mi?
bence saçları çok güzel olmuş beğenmediyse beğenmedim diyebilirdi kibar bir dille ama bk gibi olmuş demek biraz fazla değil mi? insanlar bu haddi kendilerinde nasıl buluyorlar anlamıyorum ünlülerde insan ve siz onları istediğiniz kalıba sokamazsın önce kendinize dönüp bakın böyle insanlar her yerde ve çok sinir bozucu gerçekten egolu demişsiniz farah zeynebe de asıl egolu bu yorumu atan ego tatmin etmiş resmen sanki ona fikrini soran varmış gibi tanımadığı bir insana sırf ünlü diye böyle yorumlar yazmak normal mi? ama sizin de o yorumu yazandan farkınız yok anladığım kadarıyla
Eleştirmek ve hakaret etmek arasında ince çizgi var bir insana dışkıya benziyorsun demek eleştirmek değildir yeşil saç güzel değil sana yakışmıyor demek eleşriridir
Amaaaaaaaaaan. Başka hiç laf işitmemiş sanki. Rahatsız oluyorsan koyma arkadaşım her resmini. Ne yapsın millet herşeye güzel mi desin?
10 kişi yorumluyorsa 5'i olumsuz yorumluyor, o 5'in de biri ister istemez kaba yorumluyor. Herkesi şikayet etsin o zaman. Ya da kapasın sosyal medya hesaplarını. Bıktık bu saçma sapan ünlü haberlerinden yemin ediyorum.
Ben de beğenmedim, bir halta benzememiş saçı. Bunu da dava etsin. Horoz kuyruğu gibi duruyor orada.
Bir sanatçının bu kadar alıngan olmaması gerekir. Hani o... Gibi olmuşsun felan dese anlardım da BK gibi cümlesine takilmam çocukça Ben niyeyse saç rengini mavi olarak görüyorum umarım renk körü değilimdir🤔
Ayyy bunlarınki de iyice ünlü kaprisi.. suç bunları takip edende zaten. Keşke bütün takipçileri takipten çıksa tüm ünlülerin. Halk sayesinde oraya geldiklerini unutuyorlar. Hakaret değil kaba bir yorum olmuş. Hakaret içerse bile bu kadar mahkemelik bir durum yok. Illa herkes pohpohlayacak bunları sanki bizler hiç hakaret yemiyoruz her hakarete uğrayan mahkemeye koşsun o zaman. Ünlüler diye kendilerini dokunulmaz sanıyorlar. Her gün bir kadın bir hayvan katlediliyor onların davaları dururken ünlülerin peşinde koşulsun neden? Hanfendiye kötü eleştiri geldi egosu sarsıldı diye.. Sinir oldum valla
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ciao🦇🍀 Hakaret Suçu TCK Madde 125 (1) Bir kimseye onur, şeref ve saygınlığını rencide edebilecek nitelikte somut bir fiil veya olgu isnat eden veya sövmek suretiyle bir kimsenin onur, şeref ve saygınlığına saldıran kişi, üç aydan iki yıla kadar hapis veya adlî para cezası ile cezalandırılır. Mağdurun gıyabında hakaretin cezalandırılabilmesi için fiilin en az üç kişiyle ihtilat ederek işlenmesi gerekir. Hakarete giriyor mu pek emin olamadım kaba söze giriyorsa hakaret cezası almaz lakin hakaret kabul edilirse alacaktır elbet. Ki bence hakarete girer küçük düşürücü söz.
Kendi saçı istediği gibi boyar, lâkin bu şımarıklık ne ya? Sanki anasına dövülmüş gibi hemen her yorumda mahkeme, ünlüysen o kadar takipçi arasında illa ki böyle yorumlar olacak, sırf paran var diye hemen mahkemeleri meşgul edin saçma sapan egonuz yüzünden 🤮🤢
Her şeyin bir adanı vardır, burada yazılanlar hakarete giriyor. “Yeşil saç yakışmamış, saçlarının diğer hâli daha güzeldi.” demekle bunu demek arasında çok büyük fark var. Çok iyi yapmış ama, bazı kendini bilmezlere ders olsun.
İnsanların giyinisi, saç modelleri neden insanları alakadar ediyor anlamış değilim 😊ben birinden görüş istemediğim sürece insanların bana göğüs yapması sinirimi Bozar ister saçımı sarıya, pembeye, kırmızıya, maviye boyarim kime ne
Hakaret. Eleştiri öyle mi yapılır. Ferah hanım yeşil saçı size yakıştıramadım sarı saç daha çok yakışıyor diyebiilirdi artııı biri size gelip beni eleştir demiyorsa kimseyi eleştirmeyin..(Bu tip insanlara sözüm)
Körlük belirtisidir çünkü saçı mavi yeşil değil. Ayrıca eleştiri, gömmek demek değildir. Eksik yanlarını güzel bir dille anlatmak, beğenmediklerini kırmadan dile getirmektir 🌸
Farah kesinlikle haklı ilk defa yapmıyorlar ki kıza Farah sisamansin, çirkinsin, saçların kötü... Gibi gibi çok saçma yorumlar alıyor bende dava ederdim
Hakaret gibi geldi bana. Ayrıca yorumları kapatma özelliği var niye kapatmamış ki? Bu tür yorumlar bütün ünlülere yapılıyor. Bu yüzden bazıları yorumları kapatıyor.
ya tamam bu hakaret değil ama bize herhangi biri saçın bk gibi olmuş dese zorumuza gitmez miydi şahsen ben üzülürdüm millet sırf ünlü diye ağzından çıkanı söylemeye hakkı var sanıyo
Ufff bunlar da otu boku sikayet ediyo yaaaa sil gec ya da gormemezlilten gell ztb unlusun. Guzel yorumlara cvp vermez tepki vermezler ama boyle ufacik seyde hemen savciliga kosarlar mk egolulari
Ana Sayfa > Magazin > Sorular > Farah Zeynep,"Yeşil saç ne Zeynep iyice b... k gibi olmuşsun" yazan kişi için savcılığa başvurdu! Sence bu eleştiri mi hakaret mi?