Teoman: "Çok az çalışırım, boş boş dolaşırım. Ömrüm kafelerde geçiyor" sizin hayatınız nasıl geçiyor? (Sayfa 2)

Teoman: "Çok az çalışırım, boş boş dolaşırım. Ömrüm kafelerde geçiyor" sizin hayatınız nasıl geçiyor?
Cevapla