AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Artık insanda hevesmi kalıyor
Telefonu bi açıyorsun senin sahip olmadığın hayal dahi kurmadığın hayat bazılarının rutini olmuş ama daha senin bi rutinin yok düzenin yok
Amaan bee para yok huzur yok eskisi gibi değil artık kimse
O yüzden korkuyorsunda yaşamaya..
Ben hiç yaşamadım ki heves kalsın hiç içine girmediğim ki hayatın sosyalliğin.. paradan çok her şey aslında 2001 li baba oluyor benim olmama daha 78 yıl var mesela.. benim karakterim bile yok.. para olsa bile kafayı toplamak yok
Böyle düşünmene cidden üzüldüm
Sen çok büyük şeylermi yaşadın duygusal veya piskokejik bakımdan çokmu aldatıldın..
Umarım hayat enerjin olucak birileri çıkar karşına
ya da kendi hayat enerjin kendin olabilirsin
Dünyaya 1 kez geliyorsun ondan da esir hayat yaşamak zorunda kalıyorsun Depresyon yüzünden 11 yıldır evden dışarı çıkmadım sağlığıma dikkat etmiyorum kendimi sevmiyorum dış görünüşümü saçımı başımı lise terkim 1 arkadaşım yok hiç sosyal hayatım olmadı yaşamadım gençlik yaşamadım yaşadığım hayat durumu gerektirmiyor bunu sizler gibi normal olmayı.. Üstümde ölü toprağı var hayat enerjisi yok mesela ben hiç sevgili yapamam araba süremem yurt dışı göremem kesin bunlar kendimi küçümserim asgari ücreti küçümserim şu an çalışmıyorum çalışsam temizlikçi herşeyi küçümserim ben 11 yıldır kendi varlığımı bile yönlendiremiyorum
Off beee
Belkide böyle umutsuz olduğun için uzaklaştırıyorsundur
Depresyondayım sadece liseyi zamanında okuyamadım diye bu hale geldim yaşamakdan elimi ayağımı çektim sadece başkalarının hayatını izliyorum kendi hayatım b*k gibi Kendimi sevmiyorum boyumu sesimi dış görünüşümü tahsil eğitim durumumu ve ölsem sorumluluk alamam ki sevgili desen 2073 araba sürmek desen 2085 yurt dışı desen 2095 de felan görürsün ancak
Kaç yaşındasın ya
Bukadar umutsuz olma
Sadece biraz daha güce ihtiyacın var
Kendimi sevemiyorum hiç bir şeyimden memnun değilim üstelik düzelsem bile kafam hep sıkıntıda olacak gibi hiç bir şeyden beklentim hayalim yok
27 Yaşındayım 11 yıldır böyleyim 16 yaşında bu duruma düştüm maalesef gerçekler ben ölsem sorumluluk alamıyorum çocuk gibi hissediyorum lise 1 terkim çalışmıyorum çalışsam asgari ücret ne için sanki kendimi sevmiyorum boyumu sesimi benim hiç çevrem hayalim olamaz ki hiç bir şey mutlu etmez
Depresyon için tedavi oldun mu
Hayır sadece 1 seans psikologlara gittim hem tedavi olsam ne olacak üniversite mezunu mu olucam sevgili mi yapıcam hayatımı çok mu seveceğim sanki
Hayır mezun olmicaksın ama olmak için motiveye sahip olucaksın
Sen bişeylere izin verdiğin sürece hayatın istemediğin gibi olur
Anladığım kadarıyla kaybedicek bişeyin yok
Daha kolay değilmi senin için hata yapmak zaten kaybedeceğin bir şey yok
Bence ilk önce kendi varlığını kabul etmelisin diğer insanları da boş ver bak ben de seninle aynı sıkıntıyı yaşıyorum yalnızlık
Ama kimsede benim yanımda olmak zorunda değil aynaya baktığın zaman tek ben varım kendimi beğenmesende sevmesem de başarısız da olsan bir ben başkası yok o yüzden kendini birazcık topla ve ayağa kalk aynaya bakıp şunu de lan ben başarısız da olsam çirkin de olsan okumamış da olsan yapabilirim
Askeri ücreti hiç alamayanlar var iki elin iki ayağı tam yani umarım öyle değilse nefes alıyorsun
Hiç kolay değil okumak geçti anlamadığım için bıraktım şimdi en kolayı asgari ücretli işe gir zayıfla diş yaptır çatlak azalt kilo ver eeee çevrem mi olacak sorumluluk mu aldım şimdi en fazla yaşama lüksüm bu mu hiç kuzenim gibi mutlu değilim onun boyu uzun spikerlik yapıyor 500 milyara araba aldı v. s hayat onun hayatı sanki
Ben de sana onu diyorum başkası gibi olmak zorunda değilsin başkasının hayatı gibi yaşamak zorunda değilsin kendi hayat prensiplerini bul sana özel olsun bütün iş yapanlar okuyan var mı ya da dişini yaptırmasan kilo vermesen nefes almayacak mısın bu sene insan olmayan biri mi yapıyor sen de bir insansın kilolu da olsan çirkin de olsan dişini yaptırmanda gerekse boyunda kısa olsa askeri ücretle çalışsan da çalışmasan da okusan da okumasan da sen bir insansın kendini bu kadar çok yüklenme ve eksik görme kuzenin kardeşin ne yapıyorsa yapsın onlar senin hayatını yaşamaya sen de onu kere yaşamayacaksın
Kendimi hiç sevmedim sevmicem boyumu sesimi değiştiremem gözüm şaşı 1 kulağı işitmiyor saçım kötü dişim yok ve en en önemlisi sorumluluk alamam kendi sorumluluğumu bile çünkü her zaman kendimi küçümsücem cesaretim özgüvenim yok , İmkanı yok hayatı 11 sene önce hiç bir yaşamadan noktaladım artık sağlığıma dikkat etmeden besleniyorum keşke kanser olabilsem.. benden ne olacak ki asgari ücretli işçi parçası para az 11 bin alsam neye harıcam sanki amcaoğlu gibi 500 milyarara araba mı alacağım sanki
Sen bunları düşünmeye izin verdigin için kendini sadece bunları düşüne biliyorsun yani sen askeri ücretle değilde kuzenin gibi 500 almış olsan yine mutlu olmayacaktın çünkü bu hayatı kendine reva görmüyorsun yaşaman gerektiğini düşünmüyorsun hayat şartları daha iyi bile olsa tipinde yani kendince daha iyi olsan da yine de mutlu olmayacaktı çünkü sen kendini bunu yaşamak için izin vermiyorsun hak etmediğini düşünüyorsun yani seni kısıtlayan şeyler aynada gördüğün kişi olmamalı cebindeki para olmamalı
Başkasını olmak zorunda değilim belki ama hiç mi takmıcam sanıyorsun o neyi yaşıyor ben neyi demiyeceğim öyle mi , Kendi hayat prensibim diye bir şey yok evde yat pc oyna 31 çek yat uyu başka şey düşünülenemez.. maalesef ben kendimi sevmiyorum sevmicem bu şartlarda bu şartları ben oluşturmuşum olabilirim ama istemeden boş geldik boş ölelim inşallah yakında bir hastalık çıkar
Keşke anlattığın gibi olsa herkes her şey senin gibi bakmıyor meseleleri okumadık diye ölelim asgari ücret alıyorsak ölelim kafasındayım napim ben mutsuzum işte hayatı da kendimi sevmiyorum kız ile bile mutlu edemezsin düşün artık hiç bir hayalim amacım beklentim yok hayattan
Benim sana daha fazla diyebileceğim bir şey yok kimsenin yok ama emin ol o hastalığa kapıldığında bile insanlık gereği korkarsın Şunuda unutmamanı isterim bu hayatta kimse senden daha iyi sana bir arkadaş olamaz ne yaparsan yap o yüzden bir yat gözlerini kapat ve düşün gerçekten hiçbir şey yaşamamak için mi ya da bunları yaşamak için mi bu dünyaya geldin bu mu yani bu kadar mı bir sebebi olmalı bunları yaşamanın ya da yaşamanın bir sebebi olmalı peki bu sebep ne
Başkalarını mutlu etmek için bu dünyaya gelmedim ve herkesin her düşüncesini takmak zorunda değilsin kiminkini beğeniyorsun kiminkini duymak istiyorsan onunkini duyarsın şu kızı falan bırak sen önce bir kendine iyi bak
Keşke ölsekde kurtulsak.. ben kendimi sevmiyorum arkadaşlığını da istemiyorum üstüne basa basa söylüyorum beter ol ezik murat diyor o arkadaş tamam mı , sanırım herkese göre hayat normal bir tek bana göre anormal sanırım hiç bir şey yaşamamaya yatmaya geldim her şey zaten yoluna giriyor ben hariç.. İnan hiç bir fikrim yok yola hedefsiz çıktım çıkınca da böyle işte hiç bir şeyden beklentim yok ne çok para ne iş ne gezme ne kız ne arkadaş ne gezmek ne bir şey hiç bir şey isteyemiyorum işte
Size hayatta başarılar ezik murat dünya hayatını çuvalladı tamam mı bıraktım zaten yapamayacaklarımdan bahsediyorum sadece
Bak sana bir şey söyliyim mi ben de aynı şeyleri hissediyorum sanki herkesin hayatı normal benimki anormalmiş gibi
Yani şunu demeye çalışıyorum etrafındaki insanları nasıl bilmiyorum ama senden başka insanlar da aynı senin gibi düşünüyorlar mı yani tek değilsin böyle hisseden böyle düşünen tek değilsin Tekte olamazsın kaç milyar insan var
Buna inanmalısın bunu yaşayan tek ben değilim ben de atlatabilirim ben de yaşayabilirim
Benim depresyon taaaa Nisan 2012 de başlıyor yani 16 yaşında gençlik yaşamadım diğerleri gibi bir akşam arkadaşlarla sevgiliyle o mekan senin bun mekan senin eğlenceye gitmedim hiç insan içine çıkmadım diğerleri napar doğar büyür ilkokul gider lise bitirir üniv yazılır istediği mesleği seçer boyu uzun olur ve hayatın bütün gerek şartlarına çok erken yaşta sahip olur ama bize olmadı öyle işte hayat yabancı geldi şimdi ben ölsem bile sorumluluk alamam okumak geçti çalışmak bile istemiyorum asgari ücreti küçümsüyorum küçümsemesem bile 30 gün kendimi yorup 11 bin için değmez hem neye harıcacım sanki başkaları için hayat şen şakrak benim gibiler için zülüm ölsekde kurtulsak diyorsun ölümden bu kadar korkmasam çok dan intihar etmiştim
Benim gibi kim hiç bir suçu günahı olmadığı halde kim 11 sene kendini eve kapatmış hapis cezası vermiş kendine müebbet
Neden olmasın?
D E P R E S Y O N : Olmaz sen eziksin
Kim ezik
Ben kendimi hayattan soyutlayalı 11 yıl oluyor 11 yıldır yaşayan ölüyüm
Ben de öyle. 2013'ün sonlarında bi saldım kendimi bi daha da toparlanamadım
Ben 2012 Nisan lise 1 ri yapamamadım bıraktım rahmetli peder sorumluluk vermedi bende hayatı salmak zorunda kaldım sadece izliyorum hapis gibi yaşıyorum