Teoman yine bildiğimiz gibi :D Senin hayatını yaşamak isteyen çok insan var Teo! :D
Teoman: "Çok az çalışırım, boş boş dolaşırım. Ömrüm kafelerde geçiyor" pic.twitter.com/kGlZ6D0VRs
— OPS: (@opsculturepop) November 25, 2023
Teoman yine bildiğimiz gibi :D Senin hayatını yaşamak isteyen çok insan var Teo! :D
Teoman: "Çok az çalışırım, boş boş dolaşırım. Ömrüm kafelerde geçiyor" pic.twitter.com/kGlZ6D0VRs
— OPS: (@opsculturepop) November 25, 2023
Böyle geçiyor...
Güneş doğmuş sokaklarda
Akşamdan kalan sabahlar
Çınlayan topuk sesleri
Dansediyor kaldırımda
Uzaktan bir gitar sesi
Karışıyor adımlara (nananana)
Akmış ter damlaları
Mazgallarıma bacaklarından
Artık istesem de koşamam
Sımsıkı tutmuşsun yakamdan
Ben de vazgeçip kaybolurum
Esmer ıslak vücudunda (nanananna)
Acıtıyor güzelliğin, farkında mısın?
Tenin esmer, ruhun sarışın
Çağırıyorsun günaha, sen şeytan mısın?
Tenin sıcak, tenin kıvrak, ruhun sarışın
Günler geceler geçmiş
Kaç tane hiç anlamadan
Vücudum seni özlemiş
Hayal etmiş durmadan
Doğru yanlış hiç anlamam
Ruhumu sana sattığımdan (nananananna)
Acıtıyor güzelliğin, farkında mısın?
Tenin esmer, ruhun sarışın
Çağırıyorsun günaha, sen şeytan mısın?
Tenin sıcak, tenin kıvrak, ruhun sarışın
Acıtıyor güzelliğin, farkında mısın?
Tenin esmer, ruhun sarışın
Çağırıyorsun günaha, sen şeytan mısın?
Tenin sıcak, tenin kıvrak, ruhun sarışın.
çalışma hayatımla boş vaktim diyebileceğim vakit içe içe olduğundan hangisi doğru bilmiyorum. günlerim kafelerde geçerken elimin altındakilerle çok iş de yaptığım oluyor.
Benim hayatım da boş geçiyor maalesef ve aşırı sıkıcı geçiyor şimdilik
Cevap
62Cevap
birilerini zengin etmekle geçiyor ömrümüz
Gündüz işe gidiyorum sonra spora gidiyorum eve gelip ders çalışıyorum. Arada tembellik yapıyorum. Her şeye isyan edip ağlayıp tekrar başa dönüyorum ahsjsj
Teoman sarhosun teki!
Adamda bu sarhoslugu vede avanakligi karsilayacak para var.
Bizde okadar para olmadigindan calisarak geciyor.
Olsa bizde findik kirmayi biliriz!
Nişantası cafede saatlerce bağkur emeklisi gibi oturup çoraplarının lastiklerini çekiştiren şöhretinde bohemliği kullanan itici tip şunu bi de yakından görseniz
Zamanında çalışarak kazandığını, şimdi yiyiyor işte. Normal bir durum.
Zaten 2-3 söz - beste yapıp satsa, yine kendisini 1 yıl idare eder.
Olması gerekeni yapıyor bu dünyaya bı kere gelcez ve herşeyi öbür tarafa goturcrkmis gibi davraniyo herkes yok bı kahveye 50 TL vermem yok dunu yapmam o ne oyle
Çalışmasam kafenin önünden geçemem ki çalıştığım halde burası pahalıymış diye kafenin önünden hava alarak geçiyorum. Para nerden geliyor reise
Lan bu adam hergün nereye açıklama yapıyor ben anlamadım a q? Hangi kanala? Twitter, instagram hep teoman şunu dedi bunu dedi işsiz herif a q
-Kafasi cok calisan boyle az calisir öz calısır.
-Kafasi daha cok calısan cok fazla calisir dünyaya ismini yazdirir buluş yapar.
-kafasi calismayan cok calisir az kazanir.
-kafasi hic çalismayan ise gidip oldurdugu zamani calisma zanneder.
Valla zamanında hayatın suyunu sıktı Teoman daha ne yapacak gezer tabi kafasına göre. Severiz Teoman’ı ❤️
İyi bari kafe, kafe gezebiliyormuş. Bizde para olmayınca kafenin yolunu da unuttuk tabii. Evde pinekleyerek yaşıyoruz bu hayatı.
Herkes bu dünyaya bir görevle geliyor, O'nun da görevi bu🍀
Askerde de aynı idi. Şimdi de aynı. Adam yanımızda askerlık yaptı. Hâlen aynı
nasılmı yapılan bir büyü yüzünden hayatımı kaydıran bir kişi yüzünden bir iyiyse 16 kötü
Akıllı adam. Neden kassın ki kendini, dünya malı, dünyada kalır.
Bi konseri ile milyon kazanıyor. Bu a kodumun müptezelini akım yapmaya calısıyolar inst burada hep goruyorum ve bişyler kullandığı belli. Asgari ücretli işte 15 saat ayakta çalışması lazım bu avelin
En iyisini yapıyor kölelik yapmaya gelmedik sonuçta
Sen adamsın Teoman, seninle aynı ismi taşıdığım için gurur duruyorumm
Çok az dolaşırım boş boş çalışırım ömrüm iş yerinde geçiyor
klinik, hastane ve yurt arasında mekik dokuyorum
İşten eve evden işe giderim, arada bir de memlekete ailemin yanına
Son birkaç yıldır benzer hayatı yaşıyorum her gün kafe yapamam ama istediğimde giderim, malum ekonomi ama eşek gibi de çalışmıyorum az öz para da, çalışma da
Ünlülerin arasında sevdiğim bir kaç isimden birisi. Teo adamdır ^^
Benim hayatım çalışmakla geçiyor, sadece hafta sonum var kendime vakit ayırabildiğim
Teom serserim deli dolu terelellim. Bayıldığım lezzet şu adam. Aynı boşvermişlikteyim nedense.
Müthiş geçiyor pazar günleri kilise diğer günler hep kitaplar okuyorum haftada 1 kitap bitiriyorum
Boş boş dolanır bir de boş boş konuşur. Amannn ne hoş...
vay be adamla aynı hayatı yaşıyormuşum meğer :D :D
teo etliye sütlüye karışmaz hepimizden daha free yaşıyor
ev işleri bulaşık derslerle geçiyor bize gün yüzü gözükmez
o kadar para kazanıyo insan gezer tozar kafe neymiş
Teomanın hayatını hepimiz yaşamak isterdik ama maalesef parasal sorunlar
Hayatın boş geçiyor zamanın dolmasını bekliyorsun işte bir garip ruh teo
Bu da ben de sizdenim sıradan biriyim imajı vermekten bi bıkmadı
Teoman'ın Türk milleti ve İslami değerlere düşman olduğunu öğrendikten sonra sevebilecek'misin
Evet asgari ücretle yıllarca çalışan bir insan değil ki hala çalışmak zorunda olsun.
İş güç spor
kendi halimde bu ara…..
Nabayım onun hayatı gibi yaşamayı, Allah bizi boş yere yaratmadı, çalışmak en güzeli
Yeterince parası var dünya kime kalmış dn iyisini yapıyor
Kalk işe git işten cik antremana git antremandan cik eve git uyu ve basa sar
Aynı teoman gibi ama benim tercihim değil daha iş bulamadım
Evlenmemiz gereken konular var Teoman bey 😂
Ruhu yaşlandı sanki, böyle değildi gençken
Teo bu hayatı yaşıyor haa
Ya bizene ya bizeneeeeee
ülkenin her yeri bomboş zaten
Kafelerde napıyor ya 😃
Ben istemem
Şaka gibi...
Adamın hayatı benim zıttım
Tam bir kova burcu erkeki ya
Yeni nesile latife yapıyor heralde
Benimki de boş geçiyor jsbsjs
Teomandan geri kalmaz :)
Evde geçiyor benim
Oh süper. Maalesef ben 8 -17.30 çalışıyorum. Cts pazar yok.
Ot gibi yaşıyorum diyor yani
Bu adama bayılıyorum 😂 müthiş kafa yaa 😂
teo rock star gıbı gecırdın hayatını
Ben de hiç çalışmam. 12 yıldır boştayım.
Geçimini nasıl sağlıyorsun
Babam bakıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?