Teoman: "Çok az çalışırım, boş boş dolaşırım. Ömrüm kafelerde geçiyor" sizin hayatınız nasıl geçiyor?

Teoman yine bildiğimiz gibi :D Senin hayatını yaşamak isteyen çok insan var Teo! :D

Teoman: "Çok az çalışırım, boş boş dolaşırım. Ömrüm kafelerde geçiyor" sizin hayatınız nasıl geçiyor?
Cevapla