Hayat çok pahalandi ama şöyle bir bakıyorum cafeler yeme içme yerleri hep dolu?

Lüks mekanlar bile dolu? Hep de gençler var. Siz bu duruma nasıl bakıyorsunuz?

Hayat çok pahalandi ama şöyle bir bakıyorum cafeler yeme içme yerleri hep dolu?
Cevapla