Geçtiğimiz günlerde sosyal medyadan aşk dolu paylaşımlar yapan çiftin ayrılık haberleri gündemde.
Dilan Çiçek Deniz ve Mert Yazıcıoğlu Instagram hesaplarından birbirlerini çıkarttılar.
Siz eski sevgilinizi takip etmeye devam eder misiniz?

Geçtiğimiz günlerde sosyal medyadan aşk dolu paylaşımlar yapan çiftin ayrılık haberleri gündemde.
Dilan Çiçek Deniz ve Mert Yazıcıoğlu Instagram hesaplarından birbirlerini çıkarttılar.
Siz eski sevgilinizi takip etmeye devam eder misiniz?

Eski sevgilim olsaydı evet takipten çıkardım zaten takılmam bu tür şeylere ben ayrıldıysam zaten benim için bitmiş demektir. ama kişinin kendi kararı. Her iki tarafın da duyguları ve ihtiyaçları farklıdır. Bazı insanlar, eski sevgililerini takipten çıkmanın, ayrılık sürecini daha kolay hale getireceğini düşünürken, bazıları ise, takipten çıkmanın, ayrılık sürecini daha zor hale getireceğini düşünür. Eski sevgilisini takipten çıkmanın en iyi yolu, senin için en iyi olan yolu seçmektir. Eğer takipten çıkmanın sana daha iyi geleceğini düşünüyorsan, takipten çıkabilirsin. Eğer takipten çıkmanın sana daha iyi gelmeyeceğini düşünüyorsan, takipten çıkma. mesela tavsiyem Ayrılıktan sonra, kendinizi iyi hissetmene yardımcı olacak şeyler yap. Arkadaşların ve ailenle vakit geçir. Yeni hobiler edin. Kendine zaman ayır. Kendine iyi bak.
Tabi ki, ne işim olur ki? Olan olmuş, biten bitmiştir! Eskiden hep arkadaş kalmak isterdim, baktım durmadan laf sokuyor ben de tüm hesapları kapattım ve bir iki iletişim aracı bıraktım!
Tabi bunlar çok eskide kalmış şeyler ve onların da aileleri, çocukları var.
Çıkarttım, sonra o geri ekledi. Ziyanı yok dedim kabul ettim aradan belli bir süre geçmişti. Sonra bana sürekli komik şeyler falan atıyordu. Gönderme diyordum anlamıyordu. Cevap vermesem de tepki vermesem de göndermeye devam etti. Sonra bana laf sokan şeyler gönderdi, ben de açtım ağzımı yumdum gözümü. Sanki kendi sütten çıkmış ak kaşık gibi bana laf sokuyor. İki gün devam eden laf sokma seansimiz sonrasında engelledim her yerden. Sonra Instagram'da engeli kaldırdım ama diğer yerlerde hala engelli. Çünkü benimle iletişime geçmesini istemiyorum. Instagram'da da kisitladim zaten..
İyiymiş
Cevap
39Cevap
Olum bu ünlüler f*ck buddy ayağına bir birlerini yiyip işlerini bitirdikten sonra ayrılıyorlar. Bizim millette ay çok üzüldük gibi saçma sapan triplere giriyorlar fanları falan. Normal sıradan bizim gibi insanlar f*ck buddy olarak takılınca ayy ne tiksinç ilişki diyorlar.
Birliktelikte dinamik bozulup arkadaşlıkta medeni kalabilecek birbirimizin hayat enerjisini sömürmemiş ve en önemlisi saygıyı aşmamış ilişkilerimdeki kişilerle hala konuşur buluşur paylaşım yaparım vin vin durumu bunu iki tarafın tutumu belirliyo
Eski sevgilim olsa ne numarasını saklarım ne de takip ederim. Sonuçta sevgiliysek anılarımız vardır ve hatırlayarak üzülmek istemem. Neyse ki öyle biri yok.😅
Şu "ayyyy cok yakistirdimm" "ayyy yeni ask mi doğuyoooo" "ayy evlilik goruyorumm" "dillere destan askkk" diyen şapşallar bu çiftler ayrılınca nereye kayboluyorlar😆
Hiç sasirmadim mert zaten serseri nin teki böyle ahlakı bozuk olanlar da aşk olmaz sonucu ayrılık olur ulan madem aşık değilsiniz aşktan bahsetmeyin
bunlar kim ya ilk deafa burada görüyorum.. asdfafgag saçma sapan Türk yerli magazini soruna gelirse çıkarırım tabi ki anılar cnalanmasın.
Olsa çıkartırım bazı flört ettiğim veya tanıştığım kişiler oyalayinca ilgilenmeyince veya sıktıklarında ben de çıkmıştım
Afra Saraçoğlu'nu gizlice takip ederken yakalandı herhalde. Bu ilişkisini bitirip hemen diğerine atlayan insanları anlamıyorum.
Yakışmıyorlardı zaten. Kız ablası gibi duruyordu. Şimdi estetikle daha da büyük duruyor. Afra ile yakışıyordu.
Yok estağfurullah eski sevgiliyi takipten çıkmak mı ne kadar kıroca hahhah sorunun mantıksızlığı 😂
Yani herhalde
Tabikide çıkarım ne gerek var takip listemde yer işgal etmesin
Gereksiz merak.
Herkes kendi bilir. Kişiye göre değişir.
Ne hızlı oldu bu. Biraz daha sabretseydiniz Afra’ya inat.
Baştan eklememek gerekli otobüş garı gibi hesaplari
Ne ara sevgili oldular bu ünlüler çok ayran gönüllü
Eski eskide kalmış neden takip etmeye devam ediyimki
Ne ara sevgili olup ayrıldılar 3 günlük sözleşme mi imzalandı
Bunu "trip" olarak görmeyip ayrılık sürecini "kolaylaştırmak" olarak görmek gerek... Sürekli onu görüp düşünmekten, evet, yapardım, yaparım, yaptım...
Dilanı severim beğenirim ama bu da y. alamaa oldu iyicene
Eski flörtlerimi bile takipten çıkıyorum kaldı ki eski sevgili.
Tabiki cikarim cikmayip napacagim yeni sevglilerim kim bu derse ne derim sonra jdjdj
Olum ne ara daha dün bunlar tanışıp sevgililerdi dhfh
E yani ne anlami takibin ki.. benim için herkes gibi biri artık takip edecek kadar önem vermem
Çıkaririm da. Hislerim soğursa geri de eklerim... nolduk sevgilim düşman mı olduk..
Çıkarırım ay mert yazıcıoğlu ya bayılıyorum bu çocuga
Takipten çıkarırım ama engel atmam çocuk gibi rahatsız etmediği sürece.
Engellerim engelliyorum engelledim🤔 saçma geliyor engellememek bitmiş gitmiş ilişki sonuçta
ünlülerin yaşadığı hayatı bizim mahalleden bi kız yaşasa :) düşünemiyorum
Sevgilim olmadı hiç ama takip etmek isterdim seviyosam tabi eski eşimi sevmiyorum takip de etmiyorum nasıl nefret ettirdiyse
kimse de demiyor ki - bu kız bu elemana nasıl baktı?
Sevişip sevişip sıkılınca ayrılıyolar, sizin gibiler de takip ediyosunuz
bunlarda ünlü olup örnek olucaklar bırde o onun karısına o onun bacısına usak bahcıvan ahcı gıbı bırbıerı aralarında donup dolasıyolar adıda ozgurluk oluyo moderncılık oluyo
Eski sevgiliyi bırak sevgilimi bile takip etmiyorum
Bunların ayrılacağı çok belliydi zaten ben öğrenir ogrenmez söylemiştim
Beni ilgilendirmez ki ünlülerin ne oldugu ben asla takipten cikan olmam
At my worst ne yapalım turşusunu mu kuralım biz koy uyuruz worst POPÜLER KÜLTÜRÜN ÖNCÜSÜ ARSIZ WORST HAYIRLI İŞLER WORST
Kesinlikle çıkmak istemediklerim oldu güzel ayrılıklarım ama yeni gelene saygısızlık olarak görüp çıkarttım hep
Kavgalı değil de medeni şekilde birbirimize saygımızı bozmadan ayrılmışsak çıkarmaya gerek yok şahsen
Evet hayatımdan çıkan biri niye hala benimle ilgili bilgileri görsün
Ortalık Dallas'a döndü bi zahmet çıksın takipten de sevgilikten de...
Evet çıkarırım önemsiz kişileri neden takip edeyim ki. d
Eğerki arkadaş kaldiysak veya bu ilişkiye tekrar başlamak gibi bir inancım yoksa bırakırım
Çıkartmak lazım yoksa bitmez o ilişki uzar gider sakız olur
Eski sevgilimi her yerden çıkartırım.
Evet yenilere yer açmak için
Yani evet olması gereken şey bu
Birlikte olup görev tamam mı diyorlar
Bu ünlüler gerçekten çok hızlı
ay bunlar ne ara sevgili oldularda ayrıldılar
Engelliyorum ben ya direk 😂
Evet gereksiz bir durum
Ben cikarmam kendoso ciksin
çıkartırım normal olarak.
Tabikide niye kalsın gereksiz yere
Aylardır bu haberi bekliyordum çok heyecanlıyım 🦍
Cikarm tabiki bitmiş sonuçta nie takip edim
Hemen çikartirim ve asla görmek istemem..
Çıkarmak gerek tabii ki
Eski eskide kalmıştır
E aşk fotikleri atıyorlardı hani nası bitti?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?