Son dönemde yoğun bir takvimi olduğu bilinen oyuncu oldukça kilo vermiş. Hayranlarından bazıları beğense de bazıları tekrar kilo almasını söylemiş.
Siz Hande Erçel'in zayıflığını nasıl buldunuz?

Son dönemde yoğun bir takvimi olduğu bilinen oyuncu oldukça kilo vermiş. Hayranlarından bazıları beğense de bazıları tekrar kilo almasını söylemiş.
Siz Hande Erçel'in zayıflığını nasıl buldunuz?

Kadınla zamanında bazlama surat diye dalga geçildi durdu. Aynı kitle her zaman ruh emici. Kendisi rahatsızsa kilo alır zaten. Milletin herşeyine karışılmayacağı bizim toplumda öğretilmiyor ne yazık ki... Çok zayıflığı sağlık olarak gösteren moda ve magazin dünyası nedeniyle herkes bu şekilde olmaya çalışıyor ama bu bence güzellikten öte sağlıklı değil.
Yani ileride bu hic bir şekilde para kazandirmayacak. Yaslaninca ne yapmayı düşünüyor bilmiyorum.
Güzel bir yüzü var estetik onu daha çok güzelleştirdi. Kirpikleri çok güzel. Umarım yıllanmış şarap olur çünkü başka türlü oyunculukta para kazanabilecegini sanmiyorum. Oyunculuğu aşırı kötü değil ama röportajlardan vs bildiğim kadarı ile hep iyi kız imajı çizmeye çalışıyor ama karakteri daha keskin.
Bu kızın psikolojisini bozdular bazlama surat diye diye. Şimdi ne kadar zayıflarsam o kadar güzelim ve beğeniliyorum kafasında. Bir bilse eski hali çok daha güzeldi.
Cevap
21Cevap
Kendi kararı ama aşırı zayıflık iyi değil
Şu an kilomdan ciddi ciddi çok rahatsızım, aslında yıllardır kilo vermeye çalışan biriyim, hep etli butlu olmaktan bıktım falan ama yemin ederim böyle zayıf olmak hayalimde hiç yok. Hiç beğenmedim, umarım eski haline döner de o güzelliğe tekrar kavuşur. :/
Kiyafet seçimleri çok yanlış yoksa eminim güzeldir. Zayıf kadınlar daha zarif görünüyor bunu en çok sağlayan da kiyafetlerindeki oturuş ben kalçamdan çok rahatsız oluyordum asıl olay kiyafetin uygunluğu. Maalesef konfeksiyon sektörü berbat
Bu kadını gerçekten bu haliyle güzel mi buluyorsun?
@Dispatcher25 düzenli spor yapan biriymiş bozmuş düzenli beslense toparlar
Hande'yi , Hande yapan eski haliydi ve ben estetikli halini de zayiflamis halini de beğenemedim
Vücutta yağ kas dengesi olmalı. Benim beğendiğim bir görüntü değil fakat kendi vücudu. Ne yaparsa kendine yapar
Çok zayıflık itici duruyor biraz kilo alması lazım. Eskiden daha güzeldi. Diyetin ayarını kaçırmış bı ayarı yok bu kızın
Önceden balık etliydi ve çok güzeldi şu an baya bi çöktü hoş durmuyor ama o kendini böyle güzel sanıyo galiba
Hiç beğenmedim, hasta falan mı acaba öyle duruyor 🙄 tahta gibim bir şey
Çok kötü, zatıflık güzellik değildir ki, bir anlasalar…
Kendini nasıl mutlu hissediyorsa öyle davranmalı ve yaşamalı.
Yüzü ve saçı güzel de vücudu bir deri bir kemik kaldı..
Hiç hoş değil bu kız niye bu hale geldi yaw 🙄
Kızı linç edenler sağolsun ilk başta bazlama dediler şimdi de beğenmiyorlar
@Büşracıkk32 o bazlama diyenlerden olmadığım kesin çünkü onu öyle daha çok beğeniyordum
Onlardan olmaman mutlu etti
Ne kadar çok önemseyip birde sorusunu soruyorsunuz insanların
Senin güzel oyuncudan anladığın bu mu Hamdullah? Git göz doktoruna görün, iyi değilsin
Fazla kötü durmuyor ama biraz kilo alması iyi olabilir.
Güzelim kızı kurutmuslar biraz daha kilo alsa fit diycem
Bu kız şapşal ya , hiç bir güzelliği kalmadı artik.
Sanki o beden o kafaya ait değilmiş gibi duruyor.
Bu derece zayıf olmak da hoş gelmiyor bana. Keyifli geceler.
zaten son zamanlarda zayıftı cannesa gidip gelmekle zayıflanmıyor
Ay ama tarzı çok kötü burada yaaa. Ey para sen kimlerin elindesin böyle? 😭
Annesi öldükten sonra dal kaldı bu kız acılar insanı ne hale getiriyor. Alır ya yine ünlülere kolay kilo almak vermek
Kadin zayıflayınca cok daha guzel olmuş yüz olarak ama bu bir gercek. Her haliyle taş
Ayrıcaa Miranda kerr de dal gibi ama victoria secretta salya akıtmasını biliyorlar. Biz dal gibi olunca mi sorun oluyor😂
Türklerin herseyini kötülesinler zaten.
Kilolu hallerini demiyorum cok zayıf halleri de var Miranda'nın podyumda bir deri bir kemik bazen. Ama onları her türlü ağzı açık izleyen yurdum erkeği biraz zayıflayan türk kadınını eleştiri kötüleyip duruyor cok saçma bu
Geçen bir soruda vardı hollywood'un bir ödül gecesiydi sanırım. O gecede ünlülerin giydiği kıyafetleri paylaşmışlar sitede miranda bildiğin çöpe dönmüş zapzayıf kalmış. Ama sırf miranda diye mirandaaa😍😍'ya bağlamış erkekler😂 pozitif ayrımcılık dursun ya artik😂
yüzü aşırı değişmiş ve gerçekten itici olmuş. hani gözünde feri gitmiş derler ya öyle olmuş
Bi tarafta merve dizdar'ın aldığı ödülün tarihçesi, klası, gustosu. Diğer tarafta mütemadiyen dış görünüş, kıyafet, makyaj şekil şemal parlaklığı. Tarafını seç diyesi geliyor insanın resmen
Çok itici durmuş bence biraz toparlaması lazım
Sanki bana sırtında taş taşıdı mk
Kıza bazlama surat diye diye bu hale getirdiler
resmen tahta kurusu olmuş
Bacakları fazla zayıf, kötü görünüyor.
Bacakları çok incelmiş ya. Ama yüzü hâlâ güzel
Ben tombik halini daha çok seviyodum...🥺
Tovbestagfurullah bu ne kizz
Bu nasıl kombin gözlerim kanadı
Bacakları kürdan gibi olmuş, itici bence
kiloluyken daha taliydi
yakismiyor boyle.. kilo alsin. 🥲
Eski hali daha iyidi sanki balik etliyken
Beğendiğim biri değil, boş bakıyor.
Kötü görünmüyor
Bi 7-8 kg alsa iyi olur
Milletin ne garip dertleri var.
Hiç sevmem yine sevimsiz olmuş
Hastalıklı saglikli degil
Valla çok hoş olmuş
Çok sağlıksız gorunuyo
Şu kızı beğenmeyen bir tek ben miyim ya?
Başkada işin yok dimi boomer
Yakında iyice kuruyacak zaten
Kendini böyle seviyorsa sorun yok
Çokta umrumdaydı
fazla zayıf
Kilolu hâli güzeldi kesinlikle
İnsallah shoptur.
linç yüzünden kilo verdi kız
Korkunç itici
Çok itici
Çok kötü
Kötü olmuş
Kürdan gibi.
Çok kötü olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?