Hande Erçel'in güzelliğinin abartıldığını düşünüyor musunuz?

Bana yüzü çok sıradan geliyor. Hatta ortalama güzellikte diyebilirim. Siz beğeniyor musunuz?

Hande Erçel'in güzelliğinin abartıldığını düşünüyor musunuz?
Cevapla