Atakan Özyurt, eşinin yüzünü koluna dövme yaptırmış. Aşk böyle bi şey miii ya🫶🏻
Sevdiceğinizin yüzünü dövme yaptırır mısınız?
Sevdiceğinizin yüzünü dövme yaptırır mısınız?


Evet yaptırırdım tabi ki de sevgilim için her şeyi yapardım ben neden yaptırmayayım ki? eğer ayrılırsak ya da analaşamazsak da hatamı kabul ederim dünyanın sonu değil ki bir kez geliyoruz dünyya zaten ben çorap değiştirir gibi flört yapmam ki birini seviyorsam zaten bu ömürlük olur hata olursa da olsun hata yapmadan gerçekleri göremeyiz bu yüzden de sevgilim eşim fark etmez yapardım.
Bilal hancı ayrıldı boşandı sonra tekrar aynı kişi ile evlendi fatih yasin boşandı bi atakan kaldı oda ayrılır bence böyle dövme yapmayın uzmanlarda diyor ilerde pişman olursunuz diye
Cevap
75Cevap
Hayır yaptırmam gadası. Çünkü gusül olayı biraz sıkıntıya düşebilir. Riske girmek istemem.
Ben sevdiğim insanı komple kalbime dövme yaparım... Vicuttaki dövme sadece mürekkepten ibaret bir çizim... Fakat kapteki dövme, benim kalp atışım... Dövme günah bikere! Ayrıca adam belki bir şeyleri örtbas etmek için o dövmeyi yaptırmıstır, karısının gözünü boyamak için😋.. Kadın ne düşünmüştür acaba'"Ay kocam resmimi koluna kazıdı, ihanet te etmez şimdi bu bana"🤣🤣🤣
Benim vücudum değerli, kareli matematik defterine çevirmem 😎
Saçmalık ben neden sevdiğim insanı reklam tabelası gibi kullanayım ki ya da buna zorlayayim sevgilim olabilirde ben onun yaratıcısı ya da efendisi değilim herkes hür
Beni kalbine kazısa yeter. Gerçi ben bu kıskançlıkla. adamin alnının ortasına kendi yüzümü çizdiririm kesin 😂
Hayır yaptırmam 24 yıllık evliyim eşimin adını yazdırmadim yazdırmam. Ama erkek kardeşimin ismini oglumla birlikte yazdırdık ve bir ara onun resmini dovme yaptırmayi düşünmüştüm.
Yok ya ben yaptırmam zaten sevdiğimin çok farkında şimdi iyce bi yerleri kalkmasın😂 ayrıca ben resimli bardak işte puzzle vs o tarz hediyeleri dahi sevmiyorum bu daha bir ileri
Sarı saç-siyah kaç kombinine midesi bulanan tek ben miyim
Bide ben
@Korkudoluu kardeşimm
Hayır yaptırmam. Bir anlamı yok bence bunu yapmanın.
Bu kadar saçmalığa gerek yok bence... iki gün sonra ayrılınca kazıtmak için dövmeci aramaya başlar...
Bendede dövme var ama abartıyı asla sevmem gerek yol sevdiğim kadınıN yüreğimde kalbimde olması tercihim
Ben yaptırmam karşıdan da istemem böyle şeyler. Çok yapmak istiyorsa adımin baş harfini yaptırabilir.
Sevdiğinizi kalbinize kazıyın, vücudunuza değil. Aşk'ı, vücuda dövme yaptırmak sananlar var 21. yüzyılda.
Bu dünyada cidden bedeninde taşıyacak kadar önemli bir şey var mı da dövme yaptiriyorsunuz boyama defteri misiniz aga yargılamiyorum da saçma
Beni ruhuna, aklına, kalbine kazısın yeterli. Ben de kimseyi dövme yaptırmam ne kadar seversem seveyim. Keyifli geceler..
Bu kadarı abartı minimal çift dövmesi ya da o kişiyi hatırlatacak herhangi bir şey olabilir bunun için bile eşim olması lazım önce
Ne şimdi bunu sevgi göstergesi falan mı sanıyorsunuz? 😂 Şu olay başıma gelse adama hasta gözüyle bakarım. Psikolojik vaka der uzaklaşırım.
Estetikli karısının yüzünü yaptırması zekice, zira her estetikli buna benziyor. Yarın ayrılsa da aynı modelden bulması zor değil ehehe.
Gereksiz bir şey 😂 ama saygı duyuyorum tabi ben onu kalbime yazacam gönlüme islicem dövme ne ki bos tirt 😂hiç romantik değilim dimi 😂
Dövme günah o yüzden yaptırmam. Ayrıca bana anlamsız geliyor böyle şeyler, sevgiyi belli etmenin çok daha güzel yolları var bence.
Hayır bu aşk değil gösteriş. Saçma sapan şeyler. Sevgi göstergesi de değil. Ne yapsam da "vay be" dedirtsemin sonu işte. Ayrıca çok kötü olmuş.
Sadece ailemi dövme olarak yaptırırım diğerleri gelip geçici
Hayır tabiki de ayrılınca hiç onu sildirmeye uğraşmam
Ben ergen buluyorum böyle insanları yaptığı dövmenin hiç estetik yönü yok
Yaptırmam. Çok saçma buluyorum böyle davranışları. Ayrıca bu aşkın göstergesi değil.
Atakan Bilal Hancının suratını yaptırsa daha mantıklıydı ak.
Marifetmiş gibi yayınlamış. Hayır, kimseye bu şekilde bir sevgi ıspatı yapmak zorunda hissetmiyorum kendimi.
Çocuğumla ilgili bişey hariç imseyle ilgili bişeyi dövme yaptırmam
Asla demek istemem ama imkansız. Dövmenin her türlüsü bana itici geliyor
Bireysel tercihler, ben yaptırmam açıkçası.
cut.
Ben böyle şeyleri Cook saçma ve cringe buluyorum nedense. Ne anlamı var Allah aşkına
Poposuna yaptıran daha mantıklı hareket eder .. en azından kimse görmez orada..
Saçma.. vücuduna kaziyacagina kalbine kazısın yeter
Hahaha olmus mi hic 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Komik duruyor bence 😝😁
Çocukça işler, yüzünün her zeresini kalbime aklıma kazımışımdır deriye zarar vermeye gerek yok.
biz kalbimize yapıyoruz dövmeyi ki öyle koldan silmek kadar kolay olmasın.
Sırtıma EVLİ yazdırsam da aynı etki olurdu. Hem daha ucuz 🥳
Çok iğrenç bir şey hiç hoşuma gitmedi asla yaptırmam
çok uyduruk olmuş ve gereksiz bir şey bence
Mallıktan başka bir şey değil bu kadar şey olmamalı
Bir kadının yüzünü yaptıracaksam bu sadece annem olur baska birisi buna layık değil
İşte embessilik denilen bir şey var ayrılıcaksın zaten o dövme ne olacak 😀
Hanımcılık değil bu geri kafalılık
yaptırmam, geri sildirmek zorunda kalabilirim uğraştırıcı
Yaptırmam... Cocuklarim hariç ne işim. be başka bir şey yaptırırım.
Hayır yaptırmam. Ayrılık araya girince ne olacak? Eyvah eyvah jxb
Çok saçma hangi akılla yapıyorlar bunu hayret.
Çok saçma bir şey, yani ayrıca dövme olayını hiç sevmiyorum
Evlenirsem evet. Eski sevgilime demiştim bunu öyle bir şey olursa gözlerini yaptircam diye
Bomboş bir hareket yaptırmak isterse engel olurum çok saçma olmus
Allahım nasip etme bu kadar itici bu kadar suni bir çift yok..
17 tane dövmem var ama sadece çocukların olursa onların dövmesini yaparım
Hayır yaptırmam
Bugün gözümün bebeği olan biri, yarın kıçımın kenarı olabilir
Ayrıldıktan sonra gelen pişmanlık hissini düşünemiyorum😂😂😂😂😂
Hahahaha 😂😂😂
Biz sevdiğimizi gönlümüze ve aklımıza kazırız. Sembolik şeyler bana göre değil.
Mantıken.
Doğrudur.
cok asiri sacma bunun ask olduguna inanmıyorum
Yaptırmam ama sevmediğimin de anlamına gelmez sadece biraz saçma geliyor
Ben direkt olarak dövme yaptırmam. Kız gibi çığlık atarım.
Ben iyi kotu cirkin in kötünün yuzunu yaptirmak isterdim
Yüzümüzü bedenine kazıtacak kadar çok sevenimiz olmadı 😏
Yaptırmam hadi aldattı ayrıldın hayat ne getireceği belli olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?