Ben bu modeli yıllar önce gördüm.. hatta gelinlik degil abiye bir elbiseydi.. Gögüs kupunu begenmedim. Ama güzel bir model. Gökçe bunu 13-15 sene önce giyseydi gögüs kupunu da begenirdim..😀
Göğüs Dekoltesi Vermese Olmazdı Sanki Bu Kadınlara kızlara anlam veremiyorum Tamam Rahat olmak istiyorsunuz Bunu anlarım da özellikle Göğüs bacaklar neden çok açıyorsunuz Şimdi sanane diyen olur banane tabide Mahreme giriyor bu Ahlaksızlik olur
@Benyakamoz Ne Sacmaliyon hacı dayı falan Komik bir şey mi var Ortada Yaptığının Ahlaksızca olduğunu Söylüyorum Böyle Özgürlük Özgürlük diye Orasını burasını açanlar artsın bakalım Tecavüzler de eşlik eder
Demodeymiş, o kadar parası varken böyle bir gelinlik seçmesi garip olmuş... Gerçi hep öyle olmaz mı zaten? Parayı nereye harcayacağını şaşıranlar tuhaf takılırlar😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
Ben bu modeli yıllar önce gördüm.. hatta gelinlik degil abiye bir elbiseydi.. Gögüs kupunu begenmedim. Ama güzel bir model. Gökçe bunu 13-15 sene önce giyseydi gögüs kupunu da begenirdim..😀
Çok kötü ya, biraz zevki olması gerekiyor insanın. Gerçekten parası olan nasıl giyineceğini bilmiyor bunu bir kez daha görmüş oldum.
Korkunç bir gelinlik yaa kol altı da iğrenç görünüyor bu arada yani.
Bu konudaki düşüncelerime tercüman olmuşsun skxhkxk
Çok güzel olmuş umarım Ali Sunal da bulamadığı mutluluğu bu adamda bulur
Modeli çok kötüymüş ya. Kendisi çok güzel neden böyle bir şey seçmiş ki. Allah mutlu etsin ne diyim.
Çok güzel. Kendisine de ok yakışmış gelinliği 🤍 Her şeyiyle çok güzel bir kadın, göz kamaştırıyor 🥰
Valla ben bu ünlülere hayret ediyorum, helal olsun, kaç yaşında olursa olsunlar, gelinlik giymekten vazgeçmiyorlar, biz olsak giyemeyiz...
2. el adam da iyi kabul etmiş
Göğüs Dekoltesi Vermese Olmazdı Sanki Bu Kadınlara kızlara anlam veremiyorum Tamam Rahat olmak istiyorsunuz Bunu anlarım da özellikle Göğüs bacaklar neden çok açıyorsunuz Şimdi sanane diyen olur banane tabide Mahreme giriyor bu Ahlaksızlik olur
Aleyküm selam hacı dayı. Yanlış yerdesin. Risalet sitesi burası değil.
@Benyakamoz Ne Sacmaliyon hacı dayı falan Komik bir şey mi var Ortada Yaptığının Ahlaksızca olduğunu Söylüyorum Böyle Özgürlük Özgürlük diye Orasını burasını açanlar artsın bakalım Tecavüzler de eşlik eder
Güzel ancak göğüs kısmı pek hoşuma gitmedi göğüslerini çok aşağıda gösterdi sarkık gibi. Ve eldivenler güzel olmamış
Düğünü herkesin özel günüdür nasıl gelinlik isterse öyle gidiyor ama bence o eldivenlerle kemer hiç olmamış ama gelinlik elbise olarak çok güzel
Benim tercih edebileceğim bir gelinlik değil ama en azından sıradan da değil. Farklı, değişik geldi gözüme.
Siyah kuşak ve eldivenler olmasa daha şık olabilirmiş. Ama yakışmış.
Adam sugar daddy kılıklı gibi gahshwus gelinlik de marjinal durmuş gibi sanki bilemedim pek
Değişik ama hoşuma gitmedi bu kadında evlenmelere doyamadı
Gelinlik güzelde kuşak ve eldiven olmamış siyah siyah
Tarzım değil ama yine de hoşuma gitti bence çok yakışmış
gelinliğide kendide güzel olmuş. Allah daim etsin. Ömürlük etsin. magazinsel evliliklerden olmasın.
Değişik bi model gökçe ye yakışan güzel bi tarz olmuş bence hani :)
Sanki bol gibi durmuş ama şöyle 1-2 resim daha olsaydı daha iyi tahlil ederdim.
Siradisi ama pek beğenmedim hele o siyah kemer hiç olmamış
Mutluluklar. vayy be emir ersoyla yıllardır tanışıklığım var müzisyen abim benim
Adam 44 yaşındaymış. Gokce Bahadır da 40 yaşında. Ustelik ikinci evliliği. Bence iyi duruyorlar.
Degsk. Herkesin tercih ettiği model gbi değil ama yakışmış
Prenses gelinliği gibi değil ki ama nasıl beğeneyim😑
Ben giymem ama çok güzel ve sıradan değil değişik ve kendisine de çok yakışmış
Mutluluklar dilerim... Gelinliği pek bana hitap etmiyor
Demodeymiş, o kadar parası varken böyle bir gelinlik seçmesi garip olmuş... Gerçi hep öyle olmaz mı zaten? Parayı nereye harcayacağını şaşıranlar tuhaf takılırlar😅
o gelinlik vera wang... imzali. fiyatina bir bakin internet de...
Ne kadarmış
abi sen nerden biliyon msmcnxnxmzmxnzn
Allah mutlu mesut etsin
Parayla rezil olmak diye buna deniyor galiba.😀
Zevksizlik ötesi, böyle gelinlik mi olur be.
Bu adam kim ya hiç yakışmamışlar
Değişik bir tarz ama ben beğendim yakışmış
ooo gerçekten çok klas
Çok güzel ben çok beğendim çok mutlu olur inşallah
gelinliği güzel farklı
Güzel bence ama fazla ideali değil
Güzel ama üst kısmı daha farklı olabilirdi
Siyah olmasaydi daha guzel olurdu
Eldiven detayını pek begenemedim
Buruşturup kenara atılmış kağıda benzemiş
Kendisi mükemmel ancak gelinliğini beğenmedim
Bi pürüz var ama çözemedim
Sahte dolandırma amaclı evlenir kadın 1 ay sürmez
Abartılcak bişeyi yok bence daha güzel olabilirdi
beğenmedim ama kadına çok yakışmış
Gelinliğe bende ikna oldum.😁😁
gelinlik şık ama eş olmamış
Allah mesut bahtiyar etsin
Adam yakısmamış bence 😅kadın güzel jsjs
Allah mutlu mesut etsin ama hic guzel degil 🙃🙃
Mutluluklar beğendim 🌹
Allah mutlu mesut etsin
bana çok hitap etmiyor ama gokceye yakışmış
Çok hoş olmuş beğendim
Beğenmedim mutluluklar olsun
Çok sevmedim ama kötü de değil
Bu kadın ne giyse yakışıyor
Cok asil ama siyah kuşak olmamis abes durmuş
vera wang in tasarimi tarzi bu modacinin
Tarzi olabilir ama siyah ayriliktir keske belindeki kusagi kirmizi mavi krem rengi veya beyaz olsaymis
Siyah kuşak: Daha önce evlilik geçirmiş olmak anlamına gelir.
Helal olsun bu kadına