Çok modern ve çok şık buldum. Makedonya’da nikah kıyan tatlı çiftimiz nasıl olmuş


Allah bir yastıkta kocatsın.
Mutlulukları daim olsun..
Gelinlik çok tarz beğendim..
Bir tek, küçuk kız çocuğu gibi örülmuş o saçlar hoşuma gitmedi..
Kötü mü durmuş hayır.
Fakat böyle özel bir gün için çok sıradan ve basit bir saç stili olmuş gibi geldi bana..
Düz fön çekip saçlar salık bir şekilde iken şapkayı taksaydı, sanki daha hoş dururdu.
Dekoltesi de saçları salık bırakmak için gayet uygunmuş aslında..
Cevap
34Cevap
İkisinin de giydikleri çok güzel duruyor
Normal bence
Maşallah Bu Kız Tatlı bi bebiş olabilir mi? 🤭 öyle güzel ki Cedi osmanla Hiç uyum sağlamamis görünüş olarak Yakışmıyor ama Eğer gerçekten birbirlerini seviyorlarsa okeydir Ebru Şahin Akın Akınözüne yakışıyor asıl
Asıl oğlan tatlı be. Kız yanına hic yakısmamıs. Yazık etmis oğlan kendisine
Bana çok ayrı parçalardan kombinlenmiş geldi şapka, saçlar gelinlikle zıt göründü gözüme ben asillik, duruluktan yanayım sanırım
Degişik sürü tarzını denememiş rahat gelinliği kimsenin ayagına takılıyor Allah mutlu etsin yakısmış güzel gelinlik
Kadın kendi kurt gibi
Osmanda bi tuhaf erkeğe benzemiyor. gelinliği de camdaki tülü indirip kendine sarmış gibi
Para olunca tuhaf tuhaf şeyler giymeye meyilli oluyor insanlar. Maksat dikkat çekmek. . Mutlu mesut olsunlar.
Cidden baştan aşağı beğenmedim. Elbise berbat, şapka berbat, saçı berbat, yüzü çok soluk azcık makyaj yap
Gelinlik iyi gibi de saçlar hiç olmamış açık bile bıraksaydı daha iyiydi çünkü saçları gerçekten güzel örgü yakışmamış daha doğrusu gelinliğe olmamış.
Saç modeli başka bir şey olsaydı bir de o şapkayı takmasaydı bence çok zarif ve hoş olmuş çok yakışıyorlar.
Sanki bana fransız firs lady si
Örüklü şaclar şapkalar daglarda heidi olacakken makedonyaya gelin olmus
Böyle fotoğrafları gördükçe gelinlik giymek istiyorum. Bana da çok yakışırdı😍
Ebru şahin sevimli gelmiyor bana gelinlik benim zevkime hitap etmediği için beğenmedim
Cediii üzümlü kekimm... Cedi harika. Gelinlik güzel.
kötü saç şekli falan ne bileyim kendi tercihleri tabi
Sade ve güzelmiş. Ama bu çifti pek samimi bulmuyorum baya iticiler.
Çok basit sıradan nesi var değişik bildiğin elbise hatta gecelik işte
Ben biraz saçma buldum. O kafasındaki şey aşırı saçma durmuş
Umarım aşkları ömürlük olur. 1 sene evli kalamayan ünlüler insanı evlilikten soğutuyor.
Her şeyi anladım da o sapkanin altına örgü ne alaka
Bayıldım ben sirf Degisik olsun diye sacma bi sey yapmamis. Begendigim nadir unlu gelinnnnnn
Sade ve gösterişten uzak gibi geldi. Hoş Allah mesut etsin
Çok kötü ya cidden kocaman insanlar çok paraları var şu şey olmuş mu allah aşkına
Vay beee eski sevgilisine üzüldüm.. Ama herkes kendi yoluna bakıyor tabi.
Ben bunları evli sanıyordum ya daha yeni mi evlenmişler
Bu kadını İstanbullu gelin dizisinde giymiş olduğu gelinlik çok güzeldi.
Tarz bir gelinlik, gelinlik gibi değil elbise gibi daha çok.
Umarım Cleveland Cavaliers’da bu sezon performansı düşmez 😄
Şaka bir tarafa, kendisine ve eşine bir ömür boyu mutluluklar diliyorum
Çok güzelmiş, ne giyse yakışırmış ki🤗🤗👏👏👏
Özgün ve evlenecek olsam giyeceğim gelinliğe benzer tasarımda buldum.
Kizin saçları dışında her şeyi çok beğendim, yakışmış da
Reyyan yoksa Miran yok
Çok yakıştırdığım bir çift
Her yer sahtelik kokuyor.
Bence sade olmasi mutevazi
O sac ne o gelinlik ne ya
Çok çöp bi seçim olmuş gelinlik olarak
Perdeye benziyor beğenmedim
Ben çok beğendim şahsen
Başka kadın mı kalmadı Cedi.. :/
Cedi ona nasıl baktı ya
👏👏👏👏👏 yakışmışlar
Yani iyi gibi idaresi eder bence
Allah Mesut etsin
Gelinlik güzel bence
Elbise gibi gelinlik sevmiyorum
Üzeri perde alti televizyon danteli
Mutlu oldum Ebru adına 😊
begenmedim ve cok yakisiyolar
Bu cedi osman bizim liseye gelmisti vay bee
Yaaaaa bayıldım çok güzel
Gelinliği kötü
Evet çok tatlı olmuslar
İkisinide tanımıyorum deswm
Cocukluk aşkım evlenmiş
Hdhdhdhhdhshhs
Ne güzel olmuşlar Allah mutlu mesut etsin
O saçlar ne ya berbat günlük giyinmiş gibi olmuş
Cedi Osman, bu adı çok aramışlar mıdır acaba
Kafasına tavayla vurmuşlar sanki
kedi osman da ağzının tadını biliyor
Ben gelinlik goremiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?