AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
pek kaaleye almamış tepki gösterenlere sezende anlamış günde değiştirme politikası uygulandığını :D
Bu saatten sonra dinlemem dinleyenlede arama mesefe koyarım dini degerlerimi saygisi olmayana saygida gostermem
bir şey soracağım.
Bende Müslümanım ama burası laik bir ülke. Başkası sizin dininize mensup değil diye şarkılarını dinlememek çok saçma değil mi?
Aynen öyle
Konu o değil ne alaka gufuggj biz ona saygı duyuyoruz o bizim dinimize saygı duymuyor sövüyor eğer müslümansan bunu iyice düşün biz gayet adaletliyiz aynı adaleti karşı taraftan da bekleriz
ne alaka? şeriatçımısın
Ne ne alaka hiçbir şey söylemeden ne alaka dediniz önce kendinizi bi ifade edin
Tebrik ediyorum sizi
Teşekkür ederim
İnşallah hepimiz dinimize sahip çıkarız beyefendi bu din öyle kolay buralara gelmedi kimler can çekişti bu yolda
Bunları bilerek hareket etmeliyiz
Benim dinime saygı duymayan ve ayni zamanda hakaret eden bir insanın neden sarkilarini dinliyim bir ikincisi dinimizce yeri yoktur zaten Ayetlerimizle alay edenleri gördüğün vakit, başka bir söze dalıncaya kadar onlardan yüz çevir. Şeytan sana unutturursa, hatırladıktan sonra böyle zalim kimselerle birlikte oturma.
Kötülüklerden kendilerini koruyanların böylelerin hesabından sorumlu tutulmaz. Fakat olur ki dinlerler diye hatırlatmak iyi olur.” (En’am 6/68-69)
Günümüzdeki olaylara yönelik bakabiliriz bence umarim demek istediğimi anlatabilmisimdir
burada herkes hacı hoca, sen din savunmacısı mı oldun? ne zamandır bu tür replik olaylara atlıyor oldun, kücük cocuklara taciz tecavüz edilirken neredeydin, din bekçisi olmuş hani derler ya dinime küfür eden dini olsa, aynı tipsiniz işte.
@ruhsuzbisine sana demedim ya
Biz yeri geldiğinde onada karşı çıktık ve özellikle ona ! siz bizim neye karşı çıktığımızı nereden bileceksin anca atarsınız zaten
Satanist beyefendi bu mesele sadece onun meselesi değil bu benimde meselemdir çünkü bende Müslümanım bu tüm müslümanların meselesidir ama anlayaana
Bunun böyle olup olmadığını bilemezsin , tabiki bir dine inanıyorsam gereken aciklamayida yaparım savurum da. Sen neredeydin? Onca kadin katledilirken kediler köpekler hayvanlar katledilirken gereken tepkiyi veriyorum yapmam gerekeni de fazlasiyla yapıyorum fakat gereken sorumlu kisiler birsey yapmadiktan sonra ne gelir elden ama benim milletim birbirine saygi duymayip cahilce birbirini küçük düşürmeye çalıştıkça dahs çok canlar feda ederiz cahil pis zihniyetlere konusmana bakilirsa sende öylesin benim inandigim dinim bunu emrediyorsa ben bunu yaparım senide zerre ilgilendirmez
Ben savunucu değilim, umursamıyorum artık :)
İnşAlllah doğru yolu bulursunuz beyefendi
:)) 🙌🏻
@ruhsuzbisine Doğru yol mu, ben yolumu seçeli çok oldu,
Hepimiz bildiğimiz ve anladığımız şeylere tutunup hayatımızı sürdürürüz ve buna gerçeklik adını veririz.
Asıl senin kafan oradan buradan konuşulan laflarla yalan yanlış internet bilgileriyle çok karışmış iyice araştır sana tavsiyem
Madem ki bunlari biliyorsunuz o zaman bazı şeyler konuşurken yazarken bir çok kez düşünmenizi tavsiye ederim aksi takdirde kendinizle çelişkiye girmiş oluyorsunuz
@ruhsuzbisine Hadi ya? sen nasıl öğrendin sana öğrettikleriyle öğrendin? neden İsrail Oğulları yaratıldı neden hristiyanlık yaratıldı? neden islam yaratıldı? bi anlatırmısın madem bu dinler birbirlerini kötülüyor, neden yahudilik üzerinde namaz yoktu neden hristiyanlık, Tanrınız peki büyükse neden bunlara engel olmadı kudretli değil mi? üzerinde namaz yoktu? bana bunların cevabını ver madem bu kadar savunuyorsun.
Öncelikle aklımda soru işareti olan şeyleri ben gidip araştırdım kendimi geriye çekmedim üstüne gittim ve sonra size diyeceğim sizin şeytanınız bol Allah sizi helak etseydi geri dönmek için yalvarır dururdunuz ama Allah'ın merhameti size zaman veriyor ama siz hala memnun değilsiniz üstünüze gazap insin istiyorsunuz yazık.. o zaman şöyle de diyebiliriz kendini akıllı zanneden şereften ve akıldan yoksun satanistlere selam olsun
@ruhsuzbisine Cevap veremediğine göre benden bir farkın yok o zaman, iyi geceler dinime söven dini olsa bari.
Yok gayet güzel cevap verdim dediğim gibi şeytanınız bol sizin anlamadınız onun için yoksa gözü ve kulağı açık olan için çok şey anlattım orada
Çok şükür sizinle denk değilim hamd olsun
Satanistbey o dinler de indi ve Allah sana bir irade ve akil verdi sen kendi iradenle doğru yolu bulmalısın bulman için bir sürü elçi yollandi , kitap yollandi asirlara göre seriatlar Allah katinda doğru din İslamdır nasil her öğretim yilimizda bilgiler değişiyor ve universitede tam olarak bildiğimiz ogrendigmiz bilgilerle hayatimiza devam ediyoruz bunuda dinimize uygun olarak dusenbilirsin Kuran'ı kerimin Türkçe mealini okursan en azindan bir kere aklı yerinde bir insansan da zaten neyin me olduğunu anlarsın yinede sana saygim sonsuz Allah hepimize doğru yolu göstersin her zaman
Sonuçta doğru bilgi armut pis ağzıma düş hesabi beklemiyorsaniz arastirma yaparak bulmanizi tavsiye ederim
merak etme arapça biliyorum, İngilizce biliyorum, ve tevratın türkçe mealini okudum, yetersiz bilgilerle dolu ve insan insandır üstün değildir, ama bir yerde erkek kadından üstündür?
Ben kendi kitabımda erkek kadından üstündür diye bir ayet görmedim siz artık nereden uyduruyorsanız
@ruhsuzbisine demekki yanlış okumuşsun, Bakara suresinin 228. ayeti erkeğin kadından üstün olduğunu söylemektedir
Ayetide yazmamı istermisin? çok bilmiş kadın.
Kurani Kerim disinda tüm kitaplarla oynanmistir ve genel olarak konusmak gerekirse önemli olan 10 tane 20 tane dil bilmek bir sürü ulke gezip dünyanın en iyi okullarinda okumak değildir ne insanlar vardır ki sayı saymayı bile bilmez ama aslında en büyük bilgiyi aklinda kalbinde taşıyordur bilmem anlatabildim mi. Peygamber efendimiz sav ölürken bile kadinlara çok değer vermiştir veda hutbesinde bile önemle yer vermiştir kadinlara bahsettiğiniz ölümlerin çoğu da erkeklerin kadinlarldan kendileriini üstün gormelerindendir. Tekrardan demek isterim ki insanlarin oynamadığı tek ilahi kitap kurani kerimdir ve aradığın herseyin cevabı oradadır inatla ayni yoldan devam ederseniz birseyleri görmek istemezseniz er ya da geç size gösterirler
Sen nereden biliyorsun kuranın üzerinde oynanmadığını? bir kanıt var mı oynanmadığına dair?
Beyefendi diri diri gömülen kadınlar cahiliye döneminde dinimizle değer kazandı baş tacı edindi şu an biz köle değilsek dinimiz sayesinde tabi sizi bunu anlayacak akıl yok çok iyi kanıtladınız
@ruhsuzbisine Dininiz sayesinde mi? irana bir bak araplara bir bak istersen he? neden sen benim sorularıma cevap veremiyorsunuz hanfendi? bana bunu açıklayın; köle değiliz diyorsun burası laik bir ülke olduğu için insanlar rahattır, arap emirliklerinde çoğu kadını tamamen kapatırlar hazırmısın buna?
Boşanan kadınlar, üç ay adet beklerler. Allah'a ve son güne inanmışlarsa Allah'ın, rahimlerinde yarattığını gizlemeleri helal değildir. Kocaları, bu müddet içinde barışmak isterlerse tekrar kadınlarını almaya tam hakları vardır. Aşırı ve eksik olmamak üzere kadınlar, kendi aleyhlerine olduğu gibi, lehlerine de hak sahipleridir. Ancak erkekler, kadınlardan üstündür. Allah yüce ve üstündür, hüküm ve hikmet sahibidir.
“Erkek, kadına mehir ve diğer geçim konusundaki infakından ötürü bir derece daha üstün bir konumdadır. Bu üstünlük (bir fazilet üstünlüğü değil), evin reisi olmak haysiyetiyle sorumluluğunun fazlalığıdır. Kadının hakkını vermesi, ona karşı tolerans göstermesi, onun bütün hak ve hukukuna riayet etmesi, bu sorumluluğun bir gereğidir.” (bk. Maverdi, Beğavi, İbnu’l-Cevzi, Kurtubi, BakaraSuresi 228. ayetin tefsiri)
Kocalar eşleri üzerinde yönetici ve koruyucudurlar. Bunun sebebi, Allah’ın bazı insanlara bazılarından daha fazla nimet vermesi ve bir de kocalarının mehir verme, evin masraflarını yüklenmeleri gibi mali yükümlülükleridir. O halde iyi kadınlar: itaatli olan ve Allah kendi haklarını nasıl korudu ise, kocalarının yokluğunda, onların hukuklarını koruyan kadınlardır.” mealindeki ifade, aynı hakikate işaret etmektedir.
Kur’an’ın hiçbir ayetinde erkeklerin kadınlardan üstün olduğuna dair bir ifade yer almamıştır. YANİ BU FAZILET ÜSTÜNLÜĞÜ DEĞİLDİR bilmem anlatabildim mi sana
Erkekler kadınlardan üstündür deki mana sadece boşanma konusunda denmiş başka bir mana aramayın orada
Çünkü onlar arap kültürü dinimizi yasamiyorlar yalan yanlis yaşıyorlar asla Peygamber efendimiz sav degerlerine uymuyorlar onlarin dinini böyle yasamasi islamiyeti kotuleyemez lütfen daha dikkatli düşünün
Suuu01 biliyormusun biz ne kadar konuşsak boş onun kulak ve gözleri kapalı ne anlatsakta anlamak istemez inkar eder
İtaat etmek mi? tam'da bundan bahsediyorum işte, anlatım tarzınız gayet güzel ama bir yerden kopyala yapıştır yapmasak çok daha iyi olacak :) okudum daha önce bunları.
Allah cc den başka ilah yoktur ve birdir kendin diyorsun ve hala baska değerlerden bahsediyorsun sen ne dediğini bile bilmiyorsun ruhsuzbisine kendinle celisen bir insanin önce kendiyle celiskisini sonlandirmasi gerekir sonra etrafa baklamalidir Allah hepimize Hidayet versin hepimiz gunahkariz satanistbey zararin neresinden donersen kar ama bildiklerini sadece biliyorsun arastirmiyorsun körü körüne gitmeyin bu kadar
@ruhsuzbisine Sen hiç konuşma istersen sen hiç bir şey anlatamıyorsun, soruyu ben soruyorum sen bana soru soruyorsun, Bilgilik taslamaya çalışıyorsun ama , cahilliğinin farkında olmaman en büyük mutluluğun en büyük silahın.
Kulağı veyahut gözleri kapali olmasi mühim değil onun kalbi kapalı umarım açılır
Ayetleri sureleri ezbere bilmiyorum . d
Üzgünüm
Söylediklerim zoruna gittiği için anlamak istemediğin için böyle söylüyorsun gayet normal karşılıyorum sizin gibileri çok gordum
@ruhsuzbisine hayır zoruma gitmedi zoruma giden tek şey, amerika gibi bir ülkede olsanız hristiyan olman ve dinle alakasız olman.
Eğer dinimle alakasız olsaydım gerip buraya bu yorumu yapmazdım beyefendi
Siz sapkınlık yoluna düşmüşsünüz dediklerimi anlamak istemiyorsunuz çünkü şeytan yakanızı bırakmıyor
@ruhsuzbisine Burada doğduğunuz burada büyüdünüz için dininize sağdıksınız size böyle öğrettiler çünkü, bu muhafazakarlığınız hristiyan olsanız bu kadar olmaz, :) iyi geceler hanım efendi
@suuu01_ :) anlıyorum
İnan yine araştırırdım çünkü ben yine aynı benim
@ruhsuzbisine Araştırmazdınız aynı sen olmayacaktın, alakasız biri olacaktın özgüven patlamanız çok iyi
Aynı ben olacaktım akıl aynı akıl ne için geldiğimi ve neden burada olduğumu ve ne için gideceğimi yine araştıracaktım
@ruhsuzbisine tamam
Satanistbey demek istediğim de bu esaz önemli olan onca zorluğun icinde doğru yolu bulabilmek ve tekrardan söylüyorum Allah cc bunun icin bize bir sürü kitap elçi mucize yolladi kolay yoldan herkes hersey ulasabilir mubim olan hersekilde doğruya ulasmaktir iyi geceleriniz olsun
Umarım anlıyorsunuzdur
ah evet sizin ne demek istediğinizi anlıyorum tabi ki, yordum sizide
Ülkede her şey yolunda ya bı sezen muhabbeti bitmedi yaa, kuşları sktk kargalar kaldı misali🙃
Çok büyük saygısızlık insanlar ona nasıl saygı duyuyorsa kendiside müslümanlara saygı göstermeli
Bu kadar ucuzlaşmasına hiç gerek yok bedeli neyse ödeyelim çıksın piyasadan ucuz ve basit serçeeee
yazsın kime ne dinlemezsin geçersin. evrimciler ademle havvaya inanmıyor bile. gidin onlarla da kavga etsinler. tamamen gündemi meşgul etmek için ortaya atılmış bi mevzu. herkes de eşek gibi yuttu.
Tayyip in kullandığı dil çok ağır evet ama bunca insanın dini değerlerine bir noktada hakaret etmiş , çıkıp bir özür dilemek de zor olmamaliydi. Ukala ukala hala yazarım cizerim diyor
Bu paylaşım yüz yorum alır benden söylemesi. Şarkıya yorum yok.
Büyük bi saygısızlıktır bu , tüm dini inançlara saygı duyması gerek , kaşdı ki Sezenin hayranlarının yarısı müslüman
Aynı dine inanmak zorunda değil kimse ama saygı duyacak halkın sanatçısıysan halka saygı duyacaksın koca serçe seni
herkesin inancı kendine kimseyi inancıyla yargılayamayız tıpkı insanların inandıklarına saygısızlık yapamayacağımız gibi
Dini inanca saygısı olamayana saygi da duymam sevgide beslemem
Bağnaz tepki gösterdi diye geri çekilecek değildi ya
sezen askm arkandayız şu olaylara at gözlüğüyle bakmayı bir kesin artık
Lanetli
tamam
Yetmez ama evet diyen ablamız bu tayfanın bir gün kendisine de vuracağını nerden bilebilirdi ki? Artık öğrenmiştir.
Ya kardesim kimse sana yazma demiyor degerlere sahip çık ustune laf etme nereye geldiysen kimin sayesinde kimin gucu kudretiyle geldigini bil
Sezen Aksu nun üstüne gidilmesini de anlamadım gitti. Alt tarafı bir şarkı sözü.
Sezen abla yaz ama Havva ile adame cahil niye diyosun mk Tayyibe deseneee
Ne alaka
Pek ilgilendiğim konu değil. Ama hakaret etmiş gibi olmuş.
babasının fetönün ilk okulu olan yamanlar koleji müdürü olduğunu da yazsın
Sezen Aksu adamdır, Tayyip Erdoğan dini kullanana kullana ateist oldum her hafta cumaya giden ben
Tayyibi bahane eyme bari dini islamı o mu belirledi senin içinde varmış ateistlik
@Sade_Huzur89 Tayyip sizi iyi skyr
Kötü söz sahibine aittir senin gibi değersiz bir insan için üslubu mu bozamam.
@Sade_Huzur89 Ozelden numaranı ver
Haksız kimse dalga geçemez İslamiyetle
Bu kadın normal değil
Gözümde it kadar değeri kalmadı artik dinlememde
Şiirle cevap vermiş
Çok açık
Sezen haklı o kadar dağılın
Nesi Haklı Be Şunu Yazmaya Utanır insan birde utanmadan Korkmadan Haklı Diyorsun ne kadar rezil Ezik mahluksun olandan haberin yok sanırım ben Söyleyim ne olduğunu Sezen Aksu O mübarek güzel insanlara Hazreti Adem ile Havva ya Hakaret etmiş şarkı sözünde selam söyleyin cahil adem ile havva ya diye buna cumhurbaşkani bile kızdı Demek ki Senin islama karşı düşmanlığın var ki haklı diyorsun Sezen Aksu yu severdim sesi kendisi çok Güzel insandı ama bu hakareti hiç olmadı kendisinden soğuttu
@Ghost4207 elma bize bir gerçeği daha öğretti insanoğlunun cahil bağnaz ve yobaz olduğunu
@Ghost4207 Ahzap 72 de insana cahil ve zalim denilir. Sezen Adem ile Havvanin yasak elmadan yiyip cennetten kovulmasi, insanin gunahkar olma temellerini atmalarindan dolayi bu olayi betimlemiş jiçbir hakarette bulunmamış. İnsan cahil doğar, cahillik yapar, hata yapar, yanilir. Adem ve Havva nefis sahibiydi. Diger melekler nefissiz iradesiz itaatkar varliklardir. Ama Adem ile Havva, insan nefis sahibidir. Kadin bunu betimlemek istemis ammaa bos yaptiniz
Linclenmeye ve gözden düşmeyede devam eder
Aynen Ben başta İnanamadim sezen Çok Güzel iyi bi insan islamda o mübarek insanlara hakaret etmez dedim ama ne acı gerçek ki doğruymuş Bu yaptığı yüzünden soğuduğum sezenden önce şarkılarını dinlerdim sesi çok Güzel kaliteli sanatçı idi ama bakıyorum ki Çok bozmuş kendisini umarım tövbe eder vazgeçer eğer devam ederse ne diyim ki diyecek söz bulamıyorum
Sol kolundaki melekler: bizde yazmaya devam edicez
Sezen Aksu haddini bilsin
Queen ne cevabını bile sanatla vermiş
Sıktı bu sezen muhabbeti de
vay be sezen e bak sen
Rte'nin dediğini duymadın galiba sen
severim kendisini yazmali
Her insan kendine göre haklıdır
Sezen aksuyu seviyorum her daim arkasındayın çekemeyen anten taksin
Et bakalm. Düzgün sözlerle
Haklı. Yobazlara hesap verecek değildi.
Minik Serçe ya o bari ona karışmayın
Devam etsin minnak serçemiz
yani diyor ki dewamke
sanatcıda olsa insan düşünerek konuşmalı
dinlemiyorum ilgilenmiyorumda
Silivri Soğuktur Sezen. Yazma boş ver
Bizene yazarsa yazsın onu takan mi var
Saçmalamaya devam etsin
Yazmaya devam etmeli 👌
canım karı
Boş yazmasin yeter
Allah onu bildiği gibi yapsın dinden çıkmış
Kadın haklı.
dinsizlik mi yaşıyor
Yaptığı yanlış ama abartmayın sizde
Tabii ki de yazmalı.
haklı
iyi demiş
Saçma sapan yw
çok ggüzel açıklama
Din devlet medya eğitim ya hepsi birbirine karıştı
Haklı