Orhan Gencebay "Sahnenin bir adabı var, gerektiği gibi çıkılmalı" dedi. Ne düşünüyorsunuz?

Merhabalar Herkese🌸

Bildiğiniz üzere son zamanlarda ünlüler sahne kıyafetleriyle sıkça gündeme geliyor.
Çok konuşulan bu konuya Orhan Gencebay da dahil oldu ve şu sözleri söyledi:

"Sahnenin bir adabı var. Gerektiği gibi çıkılmalı. Bütün dünyada dekolteli çıkma var ama onun da bir ölçüsü bulunuyor"
Orhan Gencebay Sahnenin bir adabı var, gerektiği gibi çıkılmalı dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Siz ne düşünüyorsunuz?
Orhan Gencebay "Sahnenin bir adabı var, gerektiği gibi çıkılmalı" dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla