Teoman “İlişkiler pazarlıkçı bir bakış açısıyla yaşanıyor.” dedi! Sizce haklı mı?

Teoman “İlişkiler çok pazarlıkçı bir bakış açısıyla yaşanıyor. Hiç doyum vermeyen ilişkilere bile insanlar yalnız kalmamak adına katlanıyorlar. Bu konu pazarlığa açık değil benim açımdan. Aç kalmak daha iyi.” dedi. Sizce haklı mı? Ben katılıyorum kesinlikle.
View this post on Instagram
Teoman “İlişkiler pazarlıkçı bir bakış açısıyla yaşanıyor.” dedi! Sizce haklı mı?
Haklı, yalnız kalsam daha iyi
Haksız, isteyen istediği ilişkiyi yaşasın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Teoman “İlişkiler pazarlıkçı bir bakış açısıyla yaşanıyor.” dedi! Sizce haklı mı?
Cevapla