Sizce de fazla değer soytarıyı kral ediyor mu? Bu söze katılıyor musunuz? Yoksa değer soytarıyı kral etmiyor sadece hak eden kişiye vermek lazım diyenlerden misiniz?



He ya valla doğru değer vermeyeceksin kimseye. Aşağılayacaksın kızacaksın bağıracaksın bak bakalım nasıl seviyor seni.
ederde kardeşimm yanii böyle bir durumdan şüphe ettiğin an çekersin kendini olur biter
Bazen değer vericem diye ısrar etmemek gerek. Rahatsız oluyordur falan..
kral soytarı ilişkisi doğru
Ediyor.
Cevap
11Cevap
Verilen değeri hak eden/etmeyen hal hareketlerinden kendini belli eder zaten 😊 sonrası da malum soytariliga son verilir...
Fazla değer fazla para gibidir, para insanı nasıl değiştiriyorsa gereğinden fazla ilgi de değiştirir
çok doğru kime değer verdiysek bir yerleri havalandı ama onların havasını söndürmesini de bildik
Hakedene vermek lazim.. haketmeyen kisiye verdiginde dötü yükseklerde oluyor ben çoooook yaşadım kimseye daha değer vermem😊
Kime fazla deger verirsen o kadar kendin deger kaybedersin.
Sarayımda yüzlerce soytarım var, o kadar değer vermeme rağmen hala ne olduklarını biliyorlar.
Olabilir deger vermeyecegim kimseye bundan sonra 8)
Deger verince naza cekiyorlar deger vermeyince burnumun ucunda bitiyorlar da ondan
Hak eden kişiye vermek lazım da onu da bilemiyoruz hak ettiğini sanıyoruz sonra anlıyoruz ki hak etmiyormuş o zamanda iş işten geçmiş oluyor 👁
Kim ne derse desin haddinden fazla değer soytariyi kral edeeeer
fazla değer soytarıyı gerçekten kral ediyor , hak edene değer vermek lazım
Milletçe soytarı bulup başa getirmekte üstümüze yok
Alayını zengin ettik
Katılıyorum bı cok kısıde denemısımdır hepsınınde bı tarafları kalktı
Fazla değer başı yere eğer!..
he ya öküze kravat taktık kendini adam sandı
Evet bir kaç soytarıyı kral etmişliğim var
Kuş yap dedim onu yaptı kargadïr belkide
Aynen öyle😄
Tabii, bunlaeı düşünmek lazım😅
Yani düşünmesek de olur tabii😄
Soytarı sadece kral olduğunu zannediyor :)
eder. ve en nefret ettiğim şeydir
Hemde fazlasıyla ediyor..
herkes ederi kadar bu hayatta...
Değmeyen kişilere değer vermek en yanlış iş
Eşeği tahta oturtmuşlar, kendini kral sanmış
evet.
kral söz valla
o söz doğru bir söz.
hemde nasıl..
doğrudur
hak edeni sevin tabi
ediyor etmezmi
Aynen öyle
kesinlikle ediyor 😏
aynen öyle
Katıldım.
Öyle valla
Eder eder
Eder eder.
Evet doğru laf
Ediyo ya
aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar