Doktora saldıran kişilere destek olan Hakan Ural, “ben olsam doktorun gözünü oyardım” dedi. Ne diyorsunuz?

Hakan Ural
Hakan Ural
Bugünleri de gördük.. Hakan Ural, doktorlara saldıran kişileri haklı buldu ve ben olsam doktorun gözünü oyardım dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Doktora saldıran kişilere destek olan Hakan Ural, “ben olsam doktorun gözünü oyardım” dedi. Ne diyorsunuz?
Cevapla