Doktorun bu nezaketsiz davranışını siz anladınız mı?

Babama biyopsi yapıldı. Sonuca bakan kadın doktor akıllı ilaç çalışması yapacağız dedi. Sonra da patolojiden verilen örnekleri alıp başka bir şehre götürüp oradaki hastaneye vermek gerekiyor. Üç farklı örnek verildi. Neyse ama kadın doktorun davranışı çok garibime gitti. Laf sokmamıştır belki ama sanki karşı tarafı kötüler gibi bir hali vardi. Ya da başka bir şey. Bunu yorumlar mısınız. Beni patolojiye gönderdi ve " şişelerinizi alın oradan" dedi. Ama bu söylediği şeyde bir anormallik sezdim. İki kere tekrarladı. Ne şişesi ya örneklerinizi alın dese daha iyi değil mi

Doktorun bu nezaketsiz davranışını siz anladınız mı?
Cevapla