Ya bu nasıl varoşluk, birbirlerine demedik hakaret bırakmadılar hatta Nez demir dilan'ın çalışanlarını darp ettiğini söyledi. Dilan da Nez hakkında neler dedi. Hayret ettim bunlar nasıl insan ya
Dilan Polat ve Nez demir barışmış, onca hakaretten sonra biriyle yüz yüze gelebilir misiniz ?
Barışsınlar sonsuza kadar küsmü kalsınlar kıskanmayın
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ahaha kimi kıskanıcam ben ergen misin? 😂Bana tuhaf geliyor birbirlerine en büyük hakaretleri edip bir araya gelmeleri Nez Dilan çalışanlarini darp ediyor dedi kocası da alkolik şiddete meyilli dedi nasıl bir araya geliyor bunu dediği insanla? Sende onlar gibi kezbansinn bence erkek kezbanii
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Güzellik merkezi açtı diye Banu'yu dışladılar, neler neler dediler. Zaten Nez hep öyle milletin arkasından konuşan biriymiş. Şaşırmadım
Barışsınlar sonsuza kadar küsmü kalsınlar kıskanmayın
Ahaha kimi kıskanıcam ben ergen misin? 😂Bana tuhaf geliyor birbirlerine en büyük hakaretleri edip bir araya gelmeleri Nez Dilan çalışanlarini darp ediyor dedi kocası da alkolik şiddete meyilli dedi nasıl bir araya geliyor bunu dediği insanla? Sende onlar gibi kezbansinn bence erkek kezbanii
Kiskaaaanç haha
Standart Türk kadını arkadaşlığı.
Yapmadığını bırakmaz, arkasından demediğini bırakmaz, yüz yüze gelince en kadim dostu gibi yalakalık yapar..
Onlar cıkarcı ınsanlar kocalırını bile birbirlerine verirler bunlar
Enteresan bir arkadaşlık
İnsanın biraz kendine saygısı olur
Kim bunlar
Fenomenler
Gereksizler yani
Aynen öyle