Dilan Polat'a üzülen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çete kurup devletten vergi kaçırmışlar insanların kul hakkına girmişler haram para yemişler Allah bilir kaç garibin ahı var o paralar üzerinde ben şahsen tutuklanmalarına sevindim bazı insanlar aşırı üzülmüş inşallah çıkar falan yazmışlar ya anlamıyorum bu halk nasıl olur da suçluya sevgi besler bir de tutuklandı diye sevinenlere siz ne kadar kötü kalplisiniz insanların mutluluğunu cekemiyorsunuz düşmeleri sizi mutlu ediyor vs yazmışlar çok tuhaf ya
Dilan Polat'a üzülen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla