Magazin gündemi her gün bizi şaşırtmaya devam ediyor. Kim Kardashian, ayrılık kararı aldığı ve boşanma sürecinde olduğu eşi Kanye West'in doğum gününü sosyal medya üzerinden kutladı. Paylaşımında, "Doğum günün kutlu olsun. Seni ömür boyu seveceğim!" ifadelerini kullandı.
Takipçileri bu paylaşım sonrasında ikiye bölündü. "Ayrılık kararı aldığım eşimin doğum gününü kutlamam" diyenler olduğu kadar "Düşmanca ayrılmadıysak neden kutlamayayım?" diyenler de var.
KScanlar bu konuda ne düşünüyor merak ediyoruz. Ayrılma eşiğinde olduğunuz insanın doğum böyle aşkla gününü kutlar mıydınız? Görüşlerinizi bekliyoruz! 🥳 #ksAnketKim Kardashian ve Kanye West
Ayrılık kararı aldıysam doğum gününü kutlamam, iletişime geçmem.
Resmi bir dille kutlarım, sonuçta düşmanım değil.
Ben de eski günlerin hatrına sevgimi ifade ederim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kim Kardashian, boşanma sürecinde olduğu eşi Kanye West’in doğum gününü “seni seviyorum” diyerek kutladı! Siz ne yapardınız?
Güzel ayrılmak, hatıralarda güzel kalmak öyle önemli ki. Helal olsun bunu başarabilmişler. İkisininde yolu açık olsun. Ben kötü ayrılmadıysak eğer resmi bir şekilde kutlardım diye düşünüyorum ama sevgi sözcükleri kullanmazdım. Kim Kardashian yanlış yapmadı bence ama herkesin tarzı farklı. Dilerim ikisi de çok mutlu olur
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bu konuda büyük konuşamam fakat sanırım büyük bi olay yoksa ben de kutlardım çünkü bu kişiler büyük bi olay yüzünden boşanmadı her zaman arkadaş gibiydiler cool bi çift zaten ayrılmak zorunda kalmış olabilirler çok normal hayat bizi bazen başka taraflara savurabilir
Bixim2 basit yaşam formları bu durumu anlayamazlar. Çünkü türk dizilerinde onlara bu kadar komplex durumlar pek ogretilmiyor. Aslında bosanilan eşe seni seviyorum demek komplex zor anlaşılır bir durum değil. Lakin tek hücreli yaşam formları anlamakta mlsf zorlanıyorlar.
Yanliz bu kari escort ve evli ikende devam ediyor escortluguna. Bosandigin insana seni seviyorum demenin neresi normal. Burda bi kasarlik soz konusu oldugu ortada. Seviyorsan neden ayriliyon. Adam akilli dogum gununu kutlar gecer normal olan budur zaten. Unlulerin kasarliklarini ornek almayin adamlarin amaclari zaten gundem olmak duyulmak bunun icin her orspulugu da yaparlar. Her karektersizligide yaparlar. Misal daha once evliyken bir arap prensinin 1 milyon dolar bir gece icin teklifini kabul etmesi gibi.
Ben biraz katıyım galiba. Madem ki boşanma kararı aldım, yollarımı ayırsın, o halde artık onun mutlu gününde yanında olmam. İyi gününde yanında olacak kadar onu seviyorsam boşanma kararı almam. Kararlı olmak prensipli hareket etmek lazım. 😎
Onlar basit flörtöz veya sevgili değillerdi ki. Kanye ve Kim evlilerdi, 3 tane de çocukları var. Birbirlerine kinleri yok. Ayrılmalarının sebebi Kanye'nin bipolar davranışlarıydı. Hala birbirlerini seviyorlar ki Kim Kardashian hâlâ West soyadını kullanıyor.
La ne askindan bahsediyon. Evliykende escortluk yapan biri bu. Unlu diye boyle insanlarin davranislarini benimsemeyin. Cunku bu kim kardasimiz evli iken bir arap prensi ile 1milyon dolar karsiliginda bir gece yatmisti zikerler boyle aski 😅😅
Bosandigin insana seni seviyorum demenin neresi normal. Burda bi kasarlik soz konusu oldugu ortada. Seviyorsan neden ayriliyon. Adam akilli dogum gununu kutlar gecer normal olan budur zaten. Unlulerin kasarliklarini ornek almayin adamlarin amaclari zaten gundem olmak duyulmak bunun icin her orspulugu da yaparlar. Her karektersizligide yaparlar.
Çocuk varken boşansam çocukların babası olduğu için kutlardim ama bizi bağlayan bir durum yoksa kutlamam kutladam bile resmi bir şekilde kutlarım ama iletişimi kesmeyi tercih ederim
Yorumlara şöyle bir göz gezdirdim çok komik gerçekten. İnsanlar sadece birbirlerini sevmedikleri için ayrılmazlar, artık anlaşamadıkları ya da farklı düşüncelerin çoğaldığı noktalar olduğunda saygı ve sevgi çerçevesi içinde ayrılık kararları da alınabilir. Dolayısıyla ben olsam eğer arada saygı ve sevgi zedelenmemişse bende kutlardım.
Biriyle ayrılıp dost kalabilmem onunla aynı şirkette çalışmam falan gerekiyor. Çünkü sürekli gördüğüm birine hiç yokmuş gibi davranmak çocukça olabilir.
Ünlüler reklam için bir araya gelip sözleşme ile belli bir süre sevgili kalıyorlar ya da evleniyorlar. Bununla Kanye ve Kanye ile Irina shayk sözleşme ile birlikte oldular. Bu seni seviyorumlara aldanmayin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ne kadar düşman olmadan ayrilsakta birdaha görüşmemek konusmamak en dogrugusu. Tabiki ortak cocuk yoksa.
şöyle bir şey var, bir kişiyi seversin ama anlaşamazsın. onunla mutlu olamazsın, kötü yönleri vardır ve seni yıpratır. öyle insanları uzaktan sevmek en iyisidir.. onların ilişkisi de böyle olabilir.. kişiye bağlı bu ya genelleme yapamayız
Düşmanım değil çünkü o benim eski sevgilim. Sadece biribirimiz için yaratılmamışız derim. Yani arkadaş olarak kalabiliriz. Çünkü sevgilim olmadan önce de arkadaşımdı.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kim Kardashian gibi bir eşim olsa kölesi olurdum yine boşanmazdım :D
Ana Sayfa > Magazin > Anketler > Kim Kardashian, boşanma sürecinde olduğu eşi Kanye West’in doğum gününü “seni seviyorum” diyerek kutladı! Siz ne yapardınız?