Aşk İlişkileri Size hakaret eden ama hala sevdiğiniz sevgilinizin doğum gününü kutlar mıydınız? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Senin gibi biri yanıma yakışmazdı zaten diyip erkekliğinize laf etse Bi de böyle sorayım hajsh Size hakaret eden ama hala sevdiğiniz sevgilinizin doğum gününü kutlar mıydınız? Cevapla Doğum Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Bana hakaret eden insanı ben sevmem hiç bir şekilde... kutlamam da 0 0 Yorumla
Richardgör Takip Et Master Yaş: 36 , eic 98% +1 yıl keşke baban 25 sene önce 50kuruşa kıyıp korunaydı da bugün bizi bu zahmete sokmasaydı diyerek kutlarım 0 0 Yorumla
Şokagirenbimkasiyeri Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. kutlamam hakaret edecek birde iyi dilek bekleyecek beter olsun 0 3 Yorumla Soran +1 yıl kutlayan kişi ne oluyor bu durumda Yorumla Şokagirenbimkasiyeri +1 yıl kendisine haksızlık ediyor tanıyorsan söyle ayrılsın daha iyi birini bulsun Yorumla Soran +1 yıl çok söyledim anlamadı😀 Yorumla
eyşantezcanatay Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 51% +1 yıl kutlamayı gec eski sevgilim olurdu artık hakaretten sonra 0 3 Yorumla Soran +1 yıl o benimkini kutlamıştı, ya gerçekten seviyor ya da ağır yüzsüz Yorumla eyşantezcanatay +1 yıl sevmek biraz boyledir zaten Yorumla Soran +1 yıl istemediğin birine dönüştürüyor evet ama bu kadarı da saplantı artık Yorumla
unglücklicherMensch Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 906 cevap paylaştı. Bana hakaret eden insanı niye seveyim ki 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Sende sabahtan beri bu cocuk hakkinda soru soruon 0 3 Yorumla Soran +1 yıl hajdfkghd aklıma geldi aniden Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yoluna bak Yorumla Soran +1 yıl Git sütünü iç uyu sende geç oldu Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bana hakaret eden insanı ben sevmem hiç bir şekilde... kutlamam da
keşke baban 25 sene önce 50kuruşa kıyıp korunaydı da bugün bizi bu zahmete sokmasaydı diyerek kutlarım
kutlamam hakaret edecek birde iyi dilek bekleyecek beter olsun
kutlayan kişi ne oluyor bu durumda
kendisine haksızlık ediyor tanıyorsan söyle ayrılsın daha iyi birini bulsun
çok söyledim anlamadı😀
kutlamayı gec eski sevgilim olurdu artık hakaretten sonra
o benimkini kutlamıştı, ya gerçekten seviyor ya da ağır yüzsüz
sevmek biraz boyledir zaten
istemediğin birine dönüştürüyor evet ama bu kadarı da saplantı artık
Hayır kutlamam
Deveyi diken insanı s
Bana hakaret eden insanı niye seveyim ki
Sende sabahtan beri bu cocuk hakkinda soru soruon
hajdfkghd aklıma geldi aniden
Yoluna bak
Git sütünü iç uyu sende geç oldu
Kutlardım vicdan azabı çekmesi için
şerefine bağlı
Aptalsam evet.
Hayır
Al bi manyak daha