Geçtiğimiz günlerde Kim Kardashian ve Kanhe West resmi olarak boşandı. Bunun üzerine dün Kanye West İnstagram hesabından Boşanmak ile ilgili bir şiir paylaştı. Sizce Kanye West boşanmayı kabullenemedi mi?
Kanye West Instagram'da boşanmakla ilgili şiir paylaştı! Sizce yaptığı şey komik mi, rahatsız edici mi?
Kanye müzik anlamında güzel eserlere imza atmış birisi bence özellikle Graduation albümü her gün içinden bir parça dinlediğim bir albümdür. Fakat hayat tarzı bakımından gerçekten rahatsız olduğum yapıya sahip fikirsel bakımdan kardeşim ama müzikal anlamda "GOAT". Kim de de ne buluyor anlamıyorum bulsa bile bu kadar suyunu çıkartması bu işin kendisinden soğumama sebep oluyor yine de eski parçaları güzel ya şuraya bir kaç tane bırakayım
Everything I @исмаил I wonder Good morning Father stretch my hands pt.1 Good life