Eşim ayrılıkla ilgili şarkı paylaşmış birine gönderme mi yapıyor sizce?

Eşimle bir yıldır evliyiz ama bir kaç aydır bi kadınla görüştüğünü öğrendim bir gün eve geç geldi alkol almış o gün de mesajları silmemiş baya aşk dolu mesajlar atmış kadına kadında onu sevdiğini ama onsuz olamadığını bu şekilde sürmeyeceğini söyleyip bundan ayrılmış gördüğümde çok üzüldüm eşimle şu an konuşmuyorum zaten her şey ortada açıklama yapacak hali yok ayrılmak istesem de ailemden çekiniyorum bizde hiç boşanan yok kendim buldum bu asamı zorla ikna etmiştim ailemi ama eşim o günden beri sürekli alkol alıyor geceleri arkadaşlarıyla geç geliyor ve bugün ayrılıkla ilgili bi şarkıya eşlik ederek video paylaşmış benim kullanmadığım bir uygulama da başkası görmüş attı bana asla romantik ve duygularını belli eden biri değil eşim ilk defa böyle bir şey paylaştığını gördüm sevgiliyken bile bana karşı bu kadar romantik değildi aramazdı bile ama o kadına yazdıklarını hatırladıkça zoruma gidiyor çünkü bana onlardan birini bile yazmadı şu an konuşmuyorlar eminim ama eşim durduk yere neden ayrılık şarkıları paylaşıyor anlamıyorum bu durumu yaşayan var mı özellikle erkekler evliyken aşk acısı çektiniz mi yoksa ben mi abartıyorum
Eşim ayrılıkla ilgili şarkı paylaşmış birine gönderme mi yapıyor sizce?
Cevapla