İrem Derici: "6-7 sene önceki fotoğraflarımdaki kıza bir bardak su veresim gelmiyor. Ama şu an dönüştüğüm kadını sigortalamak istiyorum. Karşı cinsten Olup kendime depar atasım geliyor. 'Zorla güzellik olmaz' diyenler, oluyormuş! ; Nasıl buluyorsunuz 6-7 sene önceki ile şimdiki İREM DERİCİ'Yİ 🙄🤔?
İrem Derici: 6-7 sene önceki fotoğraflarımdaki kıza bir bardak su veresim gelmiyor. Sözleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Özsaygısı yok. Bundan 7 sene önceki de O, 10 sene önceki de O, şimdiki hali yüzünden eski hallerine hakaretler etmesi hiç hoş değil. İnsanın her halini sevmesi gerek çünkü sen hala sensin sadece biraz daha değişmiş ve yaşlanmış ama içindeki hala kendinsin.
Sanırım burnunu 3 kez yaptırdı ama bence hala burnu güzel olmadı! Estetikle alakalı diğer sorularda doktor ismi önerdim, bence ona gitmeli! Doğru doktoru seçemediği için dolaşıp durmuş ama gene sonuç alamamış, ayrıca ağzı çok büyük ve bu konuda yapacağı bir şey yok, dolayısıyla daha da zorlamanın manası yok! Kendine laf sokup da el aleme madara olmanın manası yok!
Ayrıca ne hatırladım, demişti ki; yaşım 18'den küçük olduğu için ameliyat etmiyorlardı, ben de gittim duvara kafa attım :) yani burada herhangi bir erkek bile bunu yapmaz. Psikopat, fütursuz, kapatılmaklık!
@naliiinurse hiç programlarda görmediniz sanırım. Aşırı küfürlü konuşuyor, konuşmalar hep cinselliğe gidiyor, aşırı bağırıyor. Kendini hep bir üstün görme çabası var. Kendiyle dalga geçiyor diye acıyıp seviyorsunuz onu ama yolda fotoğraf çektirmek isteseniz bir ton küfür yersiniz. Bir arkadaş sadece fotoğraf istedi, demediğini bırakmadı. Terbiyesiz birisi bu şahıs.
Hmm anladım. Bilmiyordum vallahi, açıkçası çokta ilgilendirmiyor beni bu ünlüler. Onları böyle ego sahibi yapan bizleriz aslında, yani o kim ki onunla fotoğraf çekineceğim. O benimle çekilsin😄
Bu kadın -ne kadar aksini iddia etse ve kendini beğendiğini ispatlamaya çalışsa da- kendi bedeniyle ciddi psikolojik sorunları var, hala kendini kabullenemediği için de sürekli ispat peşinde. İşinin ehli bir terapistten bedenini kabullenme ve kendini değerli bulma ile ilgili yardım almalı.
Ya bu kadın da estetikten sonra kendini adriana lima zannetti sürekli eski haline laf sokuyo halbuki değişen tek şey burnu 😂😂
6
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kendini hala sevmiyor bence buna takık biri kendini güzel bulmuyor ama öyle söylüyor özgüvenli gözükmesinin sebebi özgüvenli olmasından dolayı değil öyle gözükmeye çalışıyor sadece üzülüyorum aslında bence oda öyle olmak istemezdi bence dahada estetik yaptırır gibime geliyor bu sefer çenesini falan yaptırır çünkü estetik bir bağımlılıktır
Ya valla kimsenin tipine karışmam kimseyi tipiyle yargılamam ama şimdiki halinin çok güzel olduğunu sanması aşırı komik geldi :D erkek halimle bunun yaptırdığı estetikleri yaptırsam daha güzel olurum
Zerre çekici değl 🤮🤢içinde ki Hödük hala aynı ki; her tarafını estetikle güzelleştirğini düşünüyorsa, selin ciğerci’nin yanında solda sıfır olur anca, o da malum aslında bir harun abi 😂🤣🤣
Ben şimdiki halini de beğenmiyorum ama dobra bir kadın fakat çok küfürlü erkek ağzı var. Yani para verse sevgilim ol dese olmam çünkü tarzım değil. Küfürlü konuşan kızlardan nefret ediyorum
Çok saçma bence tamam çok güzel olmaya bilirsin ama böyle konuşmak saçma her kadının kendine göre bir eşi olur onu seven onu güzel hissettiren %90 böyledir %10 boşanan kadınlar vede felan filan
Ana Sayfa > Magazin > Sorular > İrem Derici: 6-7 sene önceki fotoğraflarımdaki kıza bir bardak su veresim gelmiyor. Sözleri hakkında ne düşünüyorsunuz?