Sevgilim ben baktığım kızları hatırlarım diyor. Dediği ayıp bir şey değil mi?

Çok üzülüyomm yaa çok üzülüyomm :-(((
Sevgilim ben baktığım kızları hatırlarım diyor. Dediği ayıp bir şey değil mi?
Cevapla