Aygün Aydın, Hakan Sabancı ile olan mesajlarını ve adamın stalkladılarını ifşa etti. Ne düşünüyorsunuz bu da yeni trend mi? Hakan SabancıHakan Sabancı ve Aygün Aydın
Siz mevzuyu çözemediniz, bu kaşar çıtayı yükseltmek için böyle yapıyor. Bakın sabancıyla takıldım, bundan sonra gelecek olan ona göre gelsin. Pahalı bir motorum ben diyor. 😅
Hiç mantıklı bulmuyorum ne kadar ünlü olsalarda onlarında normal insanlar gibi özel hayatları var. Adam gayet normal konuşmuş. Özel hayata saygı duyulmamasını sacma buluyorum rahatsızsan engelleersin konuşmazsınn. İfşa edene kadar ki süreçte aklı nerdeydi acabaa.. Bence ifşa ederek Hakan Sabancı üzerinden prim kasmaya çalışmış..
Böyle bir şey suç teskil ediyor. Kadınin yaptığı şey "beni kimler tercih ediyor bakın en güzel organ bende var" diyerek diger kadınları kıskandırmak. Herife de sürekli kendisi mesaj atmiş zaten. Tünaydın nedir lan ayrıca.
Adam kötü ya da taciz sayılacak birşey yazmamış ki. Zaten kendi başlatmış çoğu zaman konuşmayı ki, konuşmak işitemeseydi ilk mesaja cevap vermeseydi. Bu kadar basit...
Bence kiz kendini ifsalamis elaleme duyar kasmasi yok beni rahat birakinlar tam bir kezo... bu hakan sabanci da para var karizma var nerden buluyor bu tipleri gercekten hayret bir sey😂
Çok basit ve kalitesiz hareketler bunlar ya. Adama yavşarken sorun yok onlar adama yavşarken sorun yok ama orda burda afişe edince noluyo? Reklamın iyisi kötüsü olmaz kafası. Yazık. Keyifli günler.
Adam mahkemeye verse yeridir. Sonuçta özel bi konuşma kamuya açık değil. Bunu paylaşıp reklam yapmak adilik, zaten vücudunu satıp para kazanan biri karekterinide satmış besbelli. Genel evdeki kadınlar daha onurlu bence.
Sanki nude istemiş de ifsalamis. Hakan Sabancı'nın ne kadar gönül eğlendiren biri olduğunu bilmeyen mi var bu kız neyi ile övünüyor da bu mesajı yayınlıyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bunlardan korkulur, kendi sulanmış herife çirkef seni.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yahu adam taciz etmemiş zorlamamış. Neyin havası bu? Yazmasaymış o zaman.
Birini ifsalamak saçma geliyor mesajları okumadım bile
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Turk kezbanlarinda var bu, yabanci futbolcu bile sasirdi bu duruma. tuhaf ve degisi bi kadini var bu ulkenin cogu. Ruslar, ukrayna, belrus, litvanya neden boyle degil? daha guzeller bide
türk erkekleri kendi ülkesinin kadinlarini kesiyorlar öldürüyorlar kendi ülkesinin kadini kötüluyorlar saysam bitmez abazaliklari sonra gelmis yok türk kiui kezbanmis uzatma en iyiisi
@tatlibelancxk efendi efendi her Türk erkeği için burda çıkıp karalayamazsın bende hak veriyorum evet bazı serefsizler kesip öldürüyor ama her erkek ee laf atamazsın sen kafana haddini bil
hahahahahaah, lan elin tatlısı kulllanmak icin yazan erkegi ifsaliyo, yabanci irktan erkek bile olsa. Begendiginden yazmio adam. Ha benim tavsiyem turke yazmasin ünlude olsa, normalde olsa erkekler. zengin bile olsa boyke rezilce bir kezbana yazinca sinuc bu hahahahahahah