Bana göre ikisinin de ceylan gibi kocaman gözleri yok ama soriyim dedim hangisinin şekili daha büyük?
Fahriye Evcen'in gözleri mi daha büyük Hande Erçel'in mi?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Handenin daha büyüktür bence. Ama handenin gözleri eskiye göre küçülmemiş mi ya tek ben mi farkettim siz de farkettiniz mi? Gözlerine bişey yaptırmış yuvarlakken çekik olmuş şekli güzel olmuş ama gözleri çukurlaşmış tuhaf duruyor sanki eskiden daha güzeldi gibi. Banu Alkan’ın gençliğindeki gözleri de çukur, ben öyle çukur gözleri beğenmiyorum tuhaf duruyor
0
9 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Eskiden yuvarlaktı Handenin göz şekli. Şimdi tam çekik değil ama hafif çekik olmuş ve kaşları kalkmış
Katılıyorum evet millet koca gözlü diyor ama hiç bir zaman öyle değildi. Ama eskiye göre bir küçülme değişim var kaş kaldırma yaptırmış olabilir çekik olmuş cünkü. Bide zayıflıktan sanırım gözleri ondan çukurlaşmış
Handeye koca gözlü diyorlar ama cidden nerden o lafı bulmuşlarsa alakası yok. Türkan Şoray Esra bilgiç falan onlar koca gözlü dikkat çekici güzel gözlüler mesela
Bencede, kirpikleri uzun diye öyle diyorlar kirpikler her zaman gözleri belirgin gösterir ama Hande'in gözleri gayet normal. Fahriye Evcen in de gözleri normal ona iri göz diyen var. Bunlarin çevrelerin de hiç büyük gözlü yok mu garip
Oha Fahriye’ye de mi iri gözlü diyen var 😄😄 zaten bide Fahriye göçmen olduğu için göçmenlerin gözleri küçük oluyor genelde genetik. Bence Fahriye gözlerinin daha büyük olmasını isterdi. instagramda Lens reklamı yaptığı favorisi olan lensi taktığı fotosunun altına bu rengin gözlerimi nasıl daha büyük gösterdiğini hayal bile edemiyorum yazmıştı dikkatimi cekti😂
@berivann6 bence de Banu her anlamda handeyi geçer Banu seksi, cilveli, çekici star ışığı olan Avrupai bir kadın. Hande ise itici mızmız şımarık bir kadın, tamamen yüz olarak bakıldığında pek benzemiyorlar vücut olarak da hiç benzemiyorlar birtek göz yapılarını benzetiyorum. Banu vücut hatları güzel olan çekici biriymiş gençliğinde, Hande çok zayıflamasına rağmen odun gibi beli kalın, ergen gibi ve vücut hatlarını da beğenmiyorum. Banu’nun doğal sarışınlıgı, yüz şekli yanakları dudakları , göz rengi falan genel olarak handeden daha güzel ve Banu’da hiç estetik yok tamamen bebeksi doğal güzellik çok hoş. Ama sadece göz yapılarını benzetiyorum göz yapıları andırıyor gibi geliyor.