Şimdi malum bu iki kadın Estetikli, İkisin de çene, burun, dudak, bisektomi ne ararsan var ben Estetiksiz doğal hatta Makyajsız yüzlerine bıçak değmemiş genç hallerini buldum haisi aha güzel. Gerçekçi olun. Fahriye Evcen burda 19 yaşında falan. Üst dudağı yok burnu kalın, yanakları kocamanHande Erçel burda 18 yaşında, Dudakları yok gibi, burnu daha büyük kirpikleri kisaErgenlik olarak bakmayın yüz oturunca ne burun küçülür ne de dudak büyür belki kilo verince yanak küçülür ama düm düz olmaz sarkar ben kendim de gördüm bunu yüzüm küçüldü kilo verince ama yanaklarım sarktı bunlar gibi dik olmadi. Ben yine de Fahriye Evcen diyorum ♥️
Fahriye Evcen'in Estetiksiz hali mi daha güzel Hande Erçel'in mi?
Fahriye diyorum. Hem handeden daha farklı tipte hem de daha kadınsı havası var. Handenin bakışları çok sinsi şımarık. Kendini çok güzel zannediyor ama aslında sıradanın önde gideni.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bi bikmadiniz bu sorulari sormaya, ne paparazi magazinci ciktiniz, yok kim daha guzel yok sunun surasi estetik burasi botox yav tamam artik butun dunya biliyor...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Fahriye’de estetik var o fotoda burnu bu kadar düzgün değildi Hande güzel
Hande fanı handeye benzeyen kişi 😂 Fahriye’nin o fotoğrafına shop yapılmış. Kendini avut shop fotoyla. Fahriye kusursuz değil estetikli falan ama Hande Erçel kadar sıradan bir kadın değil en azından. Fahriye Hande kıyaslamalarında her zaman Fahriyeyi savunucam çünkü Hande aşırı sıradan tipte ve Fahriye daha güzel 😄
Handedeki hava Fahriye’de yok mu? Hande köylü kızı gibi ve aşırı sıradan tipte Esmer kara tenli bir kız. Fahriye ışıl ışıl kumral düzgün yüz hatlı bir kadın. Sen hep kendine benzeyeni savunmak zoruna mısın? Objektif ol
Bide Fahriye’ye çok sıradan diyip handeyi yüceltmiş ahahaha gözün mü kör? Konu sıradanlıksa eğer Hande Fahriyeden 10 kat daha sıradan. Hande Erçel çok sıradan bir kadın, dışarıdaki en sıradan kız bile ondan güzel olabilir ve benim çoğu arkadaşıma benziyor tipi çünkü sıradan. Sana da benziyor 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Fahriye diyorum. Hem handeden daha farklı tipte hem de daha kadınsı havası var.
Handenin bakışları çok sinsi şımarık. Kendini çok güzel zannediyor ama aslında sıradanın önde gideni.
Bi bikmadiniz bu sorulari sormaya, ne paparazi magazinci ciktiniz, yok kim daha guzel yok sunun surasi estetik burasi botox yav tamam artik butun dunya biliyor...
Fahriye’de estetik var o fotoda burnu bu kadar düzgün değildi
Hande güzel
Ben yok demedim zaten
Fotoda estetiksiz diyorsun şimdi inkar ediyorsun
Handedeki hava, Fahriye’de yok çok sıradan Fahriye
https://hizliresim.com/EVmtCr Estetiksiz Fahriye evcen
Hande fanı handeye benzeyen kişi 😂 Fahriye’nin o fotoğrafına shop yapılmış. Kendini avut shop fotoyla. Fahriye kusursuz değil estetikli falan ama Hande Erçel kadar sıradan bir kadın değil en azından. Fahriye Hande kıyaslamalarında her zaman Fahriyeyi savunucam çünkü Hande aşırı sıradan tipte ve Fahriye daha güzel 😄
Sen şu siyah göz daha güzel diyen Hande fanısın dimi 😄😄 Renkli göz daha güzel,🙄ağla kudur
Handedeki hava Fahriye’de yok mu? Hande köylü kızı gibi ve aşırı sıradan tipte Esmer kara tenli bir kız. Fahriye ışıl ışıl kumral düzgün yüz hatlı bir kadın. Sen hep kendine benzeyeni savunmak zoruna mısın? Objektif ol
Bide Fahriye’ye çok sıradan diyip handeyi yüceltmiş ahahaha gözün mü kör? Konu sıradanlıksa eğer Hande Fahriyeden 10 kat daha sıradan. Hande Erçel çok sıradan bir kadın, dışarıdaki en sıradan kız bile ondan güzel olabilir ve benim çoğu arkadaşıma benziyor tipi çünkü sıradan. Sana da benziyor 😂
Bu hayatta herşey para ya
Fahriye Evcen güzel, Hande Erçel tatlı duruyor.
Hande daha tatlı
Fahriye hep güzel