Seda Sayan, O Ses Türkiye'den ayrıldığını sosyal medya hesabından duyurdu. O Ses Türkiye’nin son şampiyonu olan Seda Sayan, aynı zamanda yine TV8 ekranlarında sunuculuğunu yaptığı Yemekteyiz programından da ayrıldı. Sizce yerine kim gelmeli? Sezen Aksu gelse süper olurdu. <3 o ses türkiye'den seda sayan ayrıldı
O Ses Türkiye'den ayrılan kişi Seda Sayan oldu! Sizce yerine kim gelmeli?
Ya cok yasli sanatçılar gelmesin. Enerjileri yoruyor izlerken. Murat hadise gibi genc daha enerjik jüriler olabilir. Mesela mfö gelmisti. O sezon izlememistim. Sevmedigimden degil cok durgunlardi yaş nedeniyle. Hic bilinmedik bir cevher olabilir. Gökhan gibi. Gokhani taniyan cok yoktu. Hatta ilk basta ebru gundes gibi birinin yanina nasil olur dediler ama adam yikti gecti. En sevilen juri haline geldi. Oyle biri olabilir yine. Acun bu islerin adami. Bulur belki boyle birini. Yine pek tanimadigimiz ama ekrana renk getirecek bir juri. Sibel can fena degildi aslinda ama 1 sezon tuttu sadece onu. Seda sayandan iyiydi en azından. Son donemde muzikle alakasi olmayan kisiler juri oluyor. Kim olur bilmem ama aklima sıla falan geliyor ama bakalim. Mutlaka teklif gider ama kabul eder mi bilmem.
Niye bir an da ayrıldılar ya? Bence Gülben Ergen çok eğlenceli olur. Demet Akalın olmasın çünkü o böyle programlar yapınca hanımlığa bürünüyor. Zannedersin ki bu patavatsızlıkla tanıdığımız Demet değil. 😊
TV yi 19.00 da ana haber için açarım 19.40 da reklama girdiğinde kapatırım laptopda adblocker var gene reklam izlemem her kim bunları izliyip keriz gibi reklam seyrediyorsa bilin ki onlar mln önde gidenidir.
Birincisi o kadım kıskanılacak bir kadın değil. Yeterince düşük ve bayağı. İkincisi zaten şişme bebek. O kadar şeyi sıradan bir insana da yapsan hadiseyle aynı olur bay sins