Kemal Kılıçdaroğlu aday oluyor bence
Mansur Yavaş'tan Kılıçdaroğlu'na:
— Seçim 2023 (@secimtr2023) January 22, 2023
"İnşallah bu parkın açılışına Cumhurbaşkanı olarak teşrif edersiniz." pic.twitter.com/coCuzkkIs9
Kemal Kılıçdaroğlu aday oluyor bence
Mansur Yavaş'tan Kılıçdaroğlu'na:
— Seçim 2023 (@secimtr2023) January 22, 2023
"İnşallah bu parkın açılışına Cumhurbaşkanı olarak teşrif edersiniz." pic.twitter.com/coCuzkkIs9
Başka şansı yok Yok yani Mansuru aday yapsa koltuk sallanacak ekremi aday yapsa İstanbul'da resmen batırdı. Ve bu iki isim dahil diğer 5+1 partiden birini aday yapsa CB yetkileri çok güçlü ve kapsayıcı Adayın CB olması halinde bu kadar muazzam yetkilere sahipken ittifak nederse onu yaparım diyeceğini hiç sanmam. Kaldı ki millet birini CB seçiyorsa zaten emir kulu olsun diyede seçmez. Yani düşünün Milyonlar mansura veya merala veya ekreme oy vermiş olsun Eee peki bunca yetki varken masanın her bir kafasından çıkan ayrı sese göre talimata göre haraket ediyor. Birinin istediğini diğeri istemiyor. Millet der biz ne halt yemeğe gittikde buna oy verdik diye CB seçilen kişide bunun farkında tek Seçenek keMALın kendi aday olması yoksa her şey lehine ya da bu masa dağılır. Sonuç seçilsede seçilmesede değişen bir şey yok Bu ülkede asla farklı kafada sesler. Mutlak uzlaşma sağlayamaz. şu an erdoğan gitsin ittifakı bu zaten yoksa öyle olmasa çoktan anlaşmış bu iş bitmiş olurdu. Belli ki bir sürü fikir ayrılıkları daha var perde arkasında neticede kim ne derse desin ya seçimden önce ya da seçimden sonra Masa dağılır. Seçimden sonra dağılırsa mecbur yine seçime gitmek zorunda kalırız. Ulan. öyle bir denklem ki bütün yollar yine Erdoğana çıkıyor.🤣🤣🤣Herşey bir yana muhalefet berbat bir sınavda veriyor. Sorunlara sundukları bir umit vaadeden bir tablo yok belediye karnesi zayıf bunun yanın Tsk kimyasal silah kullandı diyenleri savunma abd ziyareti ingiltereden para dilenme Kendi ülkesini uyuşturucu ticareti ile suçlama en sonda babacanın savunma sanayisi ve baykara tehditi daha ne olsun Kaçınılmaz son yaklaşıyor.😄
Erdoğan yüzde bi milyon aldı
bu arada efsane bir tahlil yapmışsın tebrik ederim
@Üstadınİzinden Ya garanti belli yani her iki türlü adam alacak 😄
CHP muhalefetin en büyüğü olarak kendi adayını çıkartmak istiyor CHP'nin içerisinde aday olabilecek potansiyele sahip kişiler Elbette var fakat bir genel başkan varken belediye başkanının isminin öne sürülmesi Genel Merkezi rahatsız ediyor Ayrıca CHP Genel Merkezi Ekrem imamoğlu'nun da Mansur yavaşında CHP'li olmadığını biliyor Bu yüzden genel merkezin genel yönetimin bir aday çıkarması gerekiyor ki bu da en makulü en mantıklısı da zaten genel başkandır yani CHP'nin genel başkanının aday olamayacak birisi olması zaten akla uymaz Burada kimin adayı olacağından ziyade kavga Seçimden sonra insanların kendi pozisyonlarını koruma kavgası
Altılı masa mensuplarının ne yapmaya çalıştıkları ve nereye varmayı hedefledikleri büyük muamma gerçekten. Ayrıca Erdoğan'ın CB adaylığı bu derece şüpheli durumdayken gündemi saptırmaya yönelik çok güzel malzemeler sunuyorlar medyaya, bu anlamda da kendilerini tebrik ediyorum (!)
Cevap
44Cevap
Aday olur bence
İyi ki aday olmadı umarım olmaz da. Ne kadar sınıf karakter olduğunu gösterdi. Yazık be! Utanmadan defalarca seçim kaybetmiş adamı hala öne sürüyor bir de. Bari sus ya. Ankara halkının az aklı varsa buna bir daha oy vermez. Bu o koltuğu da hak etmiyor. Dün geceden beri sinirden delirdim, uykum kaçtı. Bu nasıl bir muhalefettir yazık bu millete ya.
Ümit Özdağ boşuna bekledi çok önceden aday çıkmalıydı veya çıkartmalıydı birini.
İnsanlar Mansur efendiye hala başkanım diye yalvarıyor ya arkadaş ne başkanı adamın tek derdi kendi bu kadar net. Hepsi aynı b..
Sence aday kim olmalı
Benim fikrimin çok da bi kıymeti yok bence Ümit Özdağ olmalı bana kalsa içim rahat oy veririm kendisine. Ama şansı yok. Seçimi yine Erdoğan kazanacak. Bizde bu muhalefe varken kimse kızmasın Erdoğan'a. Erdoğan'ı savunan adam neyse Kılıçdaroğlu'nu savunan da aynı hatta daha beter. Yahu adam başarısızlığa uğramaya doymuyor hala çıkıp konuşuyor ya hala da birileri çıkmış utanmadan onun adını veriyor. Olmuyor arkadaş millet Kılıçdaroğlunu istemediğini göstermek için kaç seçim daha kaybettirecek buna?
Mansur Yavaş bu kadar sessiz kalmasaydı ve bu berbat konuşmayı da yapmasaydı aday olsun istiyodum ama şimdi aman olmasın zaten ne kadar yanlış bi isim olduğunu gösterdi kendisi.
Bu İmamoğlu ve Mansur'da da iş yok. Açık açık seçmenlerine sırt çeviriyorlar genel başkanlarına yalakalık yapacağız diye. Bu adam zaten istemiyor belli, İmamoğlu da ''Nasılsa daha 20 yıl siyaset yaparım, tecridi geçiş yapayım bu cumhurbaşkanı olsun arkasından ben partinin başına geçerim'' havalarında
Bunlar cidden kazara secimi kazansa, ülkeyi yönetebilecek kapasiteleri oldugunu düsünüyormusunuz? Bu kadar basit birseyi dahi beceremiyorlar, dünyada dengelerin degistigi bir dönemde, sürecte bunlara Türkiye teslim et, cidden Türkiye biter, altini ciziyorum
bu 6li masanın amacı ne? erdoğanın yeniden seçilmesi mi? şuna emin olun bircok insan tayyibi sevdiğinden değil karşısında düzgün aday olmadıgından veriyor. heleki bu kemal olursa mecbura kalıp verirler. zaten şeriatcılarla laiklerin koalisyon olması bile çelişki
Anlatamıyorsun bunu bu muhalefete. Bak benim annem ağır chpli, Kılıçdaroğlu'Nu da sevmiyor. Ama sırf ''Bizim başkan niye seçilmiyor ya gidip Erdoğan'a oy veren de...'' şeklinde başlıyor sövmeye
Basiretsiz olsa bile seçilebilmesini bekliyor inanılmaz bira akıl tutulması var hardcore chpli ve Chp yönetimi kitlesinde
@Ragnar_Lodbrok gerçek Atatürkçü CHP'li CHP'ye oy vermez aslında bunlar sırf tayyibe çalışıyor dertleri iktidar değil hep muhalefet olmak. Bazıları sadece fanatik olmuş akp'lide var öyle Atatürk'ü sevmeyen parti ile şeriati sevmeyen parti birbirine nasıl oy veriyor.
Türkiye'de pek sol olmadığı için annem de asla sağ bir partiye oy vermeyeceği için öyle kalık bir durumu var. Akplilere o kadar laf etmeyin o konuda, takım tutar gibi parti tutanlar genelde Mhp ve Chp seçimeninde
@Ragnar_Lodbrok hadi onu anlarımda. hep tayyibe laf ediyorlar. hemde kimi seçelim deyince ses yok. yeterki o gitsin diyorlar. yeterki o gitsin denirse o zaman kimse ülkesini düşünmüyor sadece adamın şahsına kin besliyor.
Erdoğan bu ülkenin başına gelmiş en ağır müsibet olduğu için, her şeyi onun gitmesine endekslemek vatanseverlik oluyor
@Ragnar_Lodbrok işte mesele ol değil mesele onun yerine gelecek iş yapacak biri olması. kemal gelse oda musibet olacak chp koltugunu bırakmayan cb yi hiç bırakmaz
Chp koltuğunda delege ayağı yapıyor. Seçim kazanamayan adam başta kalamaz * edilir halk tarafından, aynı şey dğeil
Şu an muhalefette bulunan herkes, Selahattin Demirtaş bile Erodğan'dan daha çok iş yapar. Erdoğan'ın nasıl bir yeteneksiz ve sadece kendi çıkarlarınıjn peşinde ülkeyi yıkıma sürükleyen biri olduğunu göremeyen biriysen ona söyleyecek bir şey yok
Ancak deccal karşısında aday olsa, gider deccala basarım
@Ragnar_Lodbrok selahattinin yapacağı tek şey ülkeyi bölmek tayyip karşısında seloya verecek kadar düşen bi insan varsa o insanın ülkeyi düşündüğüne inanmam yani bi yıkımcıdan başka bir yıkımcıya vermekten başka bir şey olmaz.
Erdoğan sanki bölmüyor ülkeyi. Bir taraf en azından Kürtler ile Türkler arasında bölme peşinde, öbürü Arapları Türklerin efendisi yapmaya uğraşıyor
@Ragnar_Lodbrok HDP gelirse ne ihan kalır ne sihan arada ciddi fark var
Yahu hala iha siha diyor, delirtmeyin lan adamı! Ulan ülken bu grizekalıların aklıyla Nato'dan da dışlanıp tek başına kalacak, bu kafayla gidersek olup olacağı saçma sapan hamaset dolu savaş politkiaları ile bütün ülkenin yıkılması
Hala iha siha
Hdp'nin kendi başına iktidar ihtimali var mı? Yok
Akp ayakta fikiyor sizi iha siha diye
Kendisi için şahısların önemli olduğunu, Vatan'ın önemli olmadığını vurguladı bence. Vatan öncelikli olsaydı, böyle bir açıklama yapmazdı.
Gözümdeki Mansur Yavaş imajı resmen yerle bir oldu.
Bizim bir çalışanımız vardı, Muzaffer Abi. ''Oğlum bak, daha gençsin, şunu bil ki bu ülkeye sağcılardan hiçbir hayır gelmez ve hepsi şu Akp ile aynı zihniyettedir'' derdi
AKlıma o geliyor şu an.
Kılıcdaroğlu yerine tuvalet terliğine oy veririm daha iyi
mansur yavaşın aday olacagını düşünmüyorum. bence en uygun aday ekrem imamoğludur. şayet kemal kılıçdaroğlu aday olursa çok sıkıntılı bir süreç olacagını düşünüyorum.
Kemal'in kendini kaktıracağı belliydi, Mansur da bu imayı yapmak zorunda kalıyor ara bozulmaması için, Mansur istese Kemal istemiyor kendisinden başka kimsenin aday olmasını. Normal yani.
Bu millet kilicdari cb seçmez eğer kilicdar cb olursa şu dış minnaklara tamamen inanırım ve bu demektir ki acaba bu dış minnaklar Erdoğanı kaç kere başa getirdi bu ülkede 🤔🤔🤔
Kemal Kılıçdaroğlu nu okulda sınıf başkanı bile seçmezler. Daha kaç seçim kaybetmesi lazım bence kendi aday olmamalı
Tayip'i hiç sevmem ama Kılıçdaroğlu aday olmasın çünkü sıradan çinko karbon pil bile Kılıçdaroğlu'ndan daha iyi bir aday
turk siyasetinde en buyuk sorun vatandas artik hep alisildik yuzlerden bikti. Aday olursa yine kaybedecek sirf bu yuzden.
Kemal Kılıctaroglu aday olmak istiyor ama sağ kesim oy vermez diye onu aday yapmıyorlar. Sağdan oy almak için sağ görüşlü bir aday çıkaracaklar.
saçma sapan konusuyor. Millet bunu boşa yüceltiyor. Milyonlarca genci taktığı yok bu adamın
bunlar el birliği ile Tayyip Bey'e seçim kazandırıyor
En doğrusu bu çünkü.
Kemal ya da Mansur farketmez, batı kuklası altılı masaya oy yok
Kemal aday olursa bu sefer oy vermem. Ya Mansur ya da ümit ozdag.
sacmaliyor yaa o c. baskani olmazsa zaten ulke düzelmicek hepten bataga baticaz artik
Kemal Kılıçdaroğlu aday olursa oy yok onun yerine iyi partiye veririm
Bunlarda ülke yönetecek ne ışık nede yönetmeye dair fikir çıkar
Kılıçdaroğlu aday olmasın tweeti atmasınj beklerdim
Kemal Kılıçdaroğlu olursa kaybederiz kdksk göz göre de böyle bir hata yapmazlar umarım
Büyük olasılık aday K. K olur. Zaten mevcutta ifade edilen isimlerden en fazla onun hakkıdır.
Kemalcik kaybetmeyi sever oynasın oralar da az güleriz hem iyi olur
Aday zaten en başından beri belli Kemal Kılıçdaroğlu aday
Bitti bu iş.
O olursa kimse vermez ona oy, yandaşları dışında
Olsun da ak parti kazansın seçimi 😅 aklını s.. kiyim
of hayir lütfen olmasin ya hersey mahvolur
mansur yavaşa yazıklar olsun o zaman
Bence aday Tanju Özcan
Aday Kılıçdaroğlu zaten
Gelen yiyor giden yiyor a.. ne fark eder
Yamalı bohçadan elbise olmaz
Kemal aday olursa avcunu yalar
Kaybetmek için bu kadar uğraşmak wow
Bence de bir belediye başkanı aday olmamalı.
😁😁🤣
Zorla aday edecekler adamı
Aday olmasın abi ya bile bile vericekler seçimi
Mansur başkan candır gerisi heyecan
AK PARTİYE ÜYE OLMAYA GİDİYORUM
Şu adam olsa ne olur ya üf
Oyum sana öz babam 🤩💛
adaykim
Boş oy mu atayım ne yapayım
Bencede kılıçdaroğlu olcak
Ne farkeder ki her halükarda Erdoğan alacak
Olmuyorum diye mesaj verdi işte
Zorla milleti perişan ediyorlar
Bundan da bir halt olmaz birde okadar pohladilar
Aday olsa ne olur kım oy verır
Aday olursa kaybeder. Mansur başkan aday olmalı.
kılıcdarogluna vercegime ajdara veririm oyu
RTE bu durumu beğendi :)
Ben diyorum kılıçdar aday olmasın
Kılıçdaroğlu hakediyo
Keşke olsa
olsun aşko chplili kesşm bile oy vermez
En iyi aday o zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?