Seda Akgül, bir erkek maaşının 3 katı değerinde tektaş yüzük almalı dedi. Sizin yorumunuz nedir?

Seda Akgül, sunuculuğunu yaptığı Gel Konuşalım programında "bir erkeğin evlenme teklif edeceği zaman alacağı tektaş maaşının en az 3 katı olmalı. Bu uluslararası standartlarda böyledir" dedi.

Seda Akgül, bir erkek maaşının 3 katı değerinde tektaş yüzük almalı dedi. Sizin yorumunuz nedir?

Hatta bunun bir görgü kuralı olduğundan bahseden Akgül, 2 bin lira maaş alıyorsan 6 bin TL yüzük alacaksın. Bu bir standarttır diye de ekledi.

Sizin için böyle bir standart var mı? Evleneceğiniz kişinin alacağı tektaş, maaşının 3 katı olmalı mı? :)
Böyle bir standart olması saçmalık, simgesel bir şeye maddi değer biçilemez!
Açıklamayı mantıklı buldum. Böyle özel bir gün için doğru bir standart.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Seda Akgül, bir erkek maaşının 3 katı değerinde tektaş yüzük almalı dedi. Sizin yorumunuz nedir?
Cevapla