AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
180Cevap
Bence cok yakismislar bencede askta sinir yoktur ve rüzgar artik sapina kdar erkek ve karizmada olmus ben bile asik olabilirdim 😂
Amatör fotoğraf çekimi de berbat yanı o kadar para yatıırıp erkek ol ama güzel yerlerde foto çekilme😒
Fıstık gibi kadın adam oldu, bizden yakışıklı oldu, bizim evlenemeyeceğimiz fıstık gibi bir kızla da evlendi. Olayın özeti bu...
Vallahi acıdım sana yorumdan sonra 😃😃
@yagmurgunes ben kendime acıyorum zaten
caaanım kızı da mundar etti dimi dostum. ne güzel bir erkekle evlenicekti. adama hatunluk edecekti. hemcinsimizin birisi bekar kaldı onun yüzünden. bırak onu. başka bir caaanım kızı da kaptı. bari çirkin bir kız alsa idi. erkek camiası olarak yapabilcek en poktanşeyi yaptı. üzgünüz. harem kurar bundan kötüsü.:D
@endmuhh hep öyle oluyo yaa. Kıza bakıyon fıstık gibi lezbiyen. O yetmiyomuş gibi bir partneri var ondanda güzel al sana 2 kayıp birden :D
Şu tip mi bizden yakışıklı? Kısacık boy gözler kız gibi duruşu bile kız gibi allahtan sakalı var da
@Psikotikdeli sakalı tam düzenli kıskandım. benim sağ tarafta hafifi 1 2 kıl fazla var. kesiyom sürekli. eşit değil:D
Çok kızdım buna çok beğeniyorsum çokda güzel bir kızdı ama kendi bilir mutluluklar dilerim merak etmeyin çocuğu oluyormuş hiç bir sorun yokmuş
Gelinliği çok güzel...
Bize mutluluklar demek düşer.
Aşkın önunde bir engel yoktur yeterki gönülden iste
ya ne aşkından bahsediyorsunuz hala ya? sacmalıgın daniskası para babaları
Allah halâ helak etmedi bizleri bakalım daha neler göreceğiz
Gelinlik giyme hayali kurarken damatlik giydii helaaall
şimdi bişeyler yazarım da 3-5 dengesiz gelir saçmalar canım sıkılır. hadi gerdekte mutluluklar diliyorum.
Ozelden yazar misn
Tek bir çift milyonlarca kafalarda soru; o iş nasıl olacak?
Ben cesaret etmem ve sevmem. Ama insanların kendi hayatı, kendi seçimleri karışmam
insanlar nasıl mutluysa öyle davranmalı. İyi ya da yaptıkları şeylerden Hesap verecekleri kişi bizler değil Allah
Ameliyat olduktan sonra nasil oluyor ki simdi erkek oldu görünüs olarak tamam da fonksiyon olarak da vücudunu erkek gibi kullanabiliyor mu? Yanlis anlamayin ciddi soruyorum
çük takmışlar bu sapkına. yapay çükle kadını s*kecek. kadın içine dildo soksun daha iyi :D
bu arada çocuğu da olamayacak
Aa cok kotuuu ulan cocugu mu olamicak mal yaa resmen yumurtaliklarini aldirdi cunku erlek olma ugruna evlat gibi bir nimetten uzak duracak bide bisey sorcam takma cuk takilmis ama plastik gibi bisey mi yoksa et mi
@bebeki2 onun detayını tam bilmiyorum ama her ne olursa olsun. İsterse mükemmel derecede başarılı ameliyat geçirsin. Ortada bir realite var : SEN DÜNYAYA KADIN OLARAK GELDİN KARDEŞİM !
Ne yaparsan yap bu gerçeği değiştiremezsin. Yani İMALAT HATASI' SIN.
Böyle biriyle de kadın olsam asla birlikte olmam. En fazla kankim falan olur : ) ötesi olamaz
cinsel fonksiyon olarak soruyorsun. sanırım penis takılıyor. kendi derisi kullanılarak ten hassasiyeti saglanır bir derece. penıste sertlesme fonksıyonlu oluyormuş. ama tabi doğalı gibi olmayacak.
@endmuhh cok ilginc gercekten neler var dünya'da
cahil olmak güzel çoğu zaman:D
Bu bille evlenmis ya ama haksizlik neyse biz anca Dügünlere velan gidelim 😂
Ya bu rüzgar kimlik ki değiştirdi nasıl nikah kiyabildiler onu merak ediyorum bizim anayasada cinsiyet değişimiyle bu hak doğuyor mu
Cinsiyet değişimiyle nufüs cüzdanı değişiyor erkekle kadının evlenmesindede bir mahsur olmadığından evleniyor
@Hsabbah31 kimlik değişim hakkı var yani bilmiyordum onu
evet zaten cinsiyet değiştirmek için mahkemeden izin almak felan gerekiyor diye duymuştum
@Hsabbah31 bilmiyordum sağol
Kız çok güzel ya rüzgarda çoğu erkeğe göre yakışıklı kendi tercihleri hayat onların mutlu olsunlar..
kız tas gibi :D ama hangı kız :))
@Unutulan_34 çok kötüsün 😀😀
sorma emret komutanımda bu rüzgara bayılıyordum :D ah ahh :D
@Unutulan_34 aynen ya çok güzeldi şimdide çoğu erkeğe göre yakışıklı 😀 Hala bayılabilirsin 😂
ohe len :d hayatta bayılmam :D artık baskasına bayılıyorum
@Unutulan_34 ya kimmiş o 😀
her sabah görüyorsun
@Unutulan_34 Diyosun da neyse biz başkasının sorusunu işgal ediyoruz şuan😀😀
tamam :D
Niye cesaret edemesin ki anlamadım. Cinsiyetini değiştirmiş evlenmiş ne güzel
İkisinin de kadın olduğunu düşünürsek 😱😱😱😱 ama ama ama korkunç bişey bu
orda sadece 1 tane kadın var
@Gibörtıl sonuçta yaratılışı kadın
yaratılış olarak cinsiyetsiz doğanlarda var. onlar ne oluyor ucube mi
Kendimden utanıyorum, zamanında bu kız içim yanıyordum erkek olduya la. Adam nerdeyse bizi becerecekmiş
Şimdi bu iki kadının evlenmesi gibi bişey oldu ne aşkı 😄
Kadın erkek dengimizi bulduk da ne oldu Hüsran. Mutlu olsunlar umarım
Mutlularsa sıkıntı yok. Kendi değerlerine göre kendi mutluluğunu ve huzurunu arar insan
allah mesut bahtiyar etsin ne denir ki sanat camiası kız artık ünlü
La o bu değil de bu göbelimli, bu pilici nasıl gagalayacak
Çok enteresan
nasıl evlenebiliyolar sonuçta kadın kadına oluyo... madem öyle travestilerde evlenebilsin...
İkisinin de sakin mülayim tipleri var. Dış görünüş gibi huyları da güzelse bir yastıkta kocarlar
Kızın ailesi böyle bir şeyi nasıl kabul etti anlamıyorum
kimsenin ne yaptığı beni ilgilendirmez. kınamıyorum ama evet, aşk-sevgi sınır tanır!
Erkek olduktan sonra;
Benden fazla sevgilisi oldu
Benden önce milli oldu
Benden yakışıklı
Benden önce evlendi
Benden öncede çocuğu olur heralde. Şimdi ben soruyorum size, ben neyle intihar edeyim? :D :D
Aşıktım lan ben bu kıza :D foto fatomu öldürdüler atma şu güzel kardeşim kılıklı erkeği :D
Allah bir evlat nasip etsin onlara ismini de Nil koysunlar 😅
Sıyırmış bunlar ya hollandada evlenen lezleri anımsatiyo bunlar
Aşk sınır tanımaz da bu biraz değişik bir durum. Evlilikleri nasıl olur görücizzz
Çok komplike bir durum. Rüzgar'i sevdin ama eskiden Ayşe olduğunu bliyosun. Ne bilyim garip isler.
Ayşe kim
Ya önceki adını hatrlayamadim attim ole. Farkeder mi? Kizdi sonucta
iyi hadi bakalım görücez sınır tanır mı tanımaz mı?
Benden sonra erkek oldu adam evlendi helal olsun ne diyim :). biz sevemiyoruz bile.
Adam geriden geldi bir çoğumuzu geçti :( mutluluklar...
Kadın dı adam oldu evlendi bide bunların çocuklarıda olur. anlıyacagınız adam bize tur bindirdi :)
Evet sınır tanır. Yeni yılın boşanmaya aday ilk iki çifti;
1- Acun - Şeyma
2- Rüzgar-Tuğba
e çocuk nasıl yapacak bunlar onunda formülü varmıymış
gündeme gelmişler. gündemden düşünce boşanıyoruz derler
Cesaretle iliskilendirmedigim bir durum olduğu için kafa yormam
Aga Kafama bir şey takıldı şimdi bu rüzgarın aynı biz erkekler gibi şeyimi var?
Yok işte aslında kız
O zaman ne demeye erkek oldu bu a-m+k. Nasıl halledecekler o işi
Bende bilmiyorum hacı 😁 biraz karışık 😛
Neyse artık vibratör kullanırlar 😂
yok la biz erkekler gibi şeyi var ama gerçek değil strapon yani plastik alet
bunları o iş nasıl olcak aklım oraya takıldı sonuçta bikaçsene önce kadındı bu organ naklimi oldu şimdi bu adama nasıl oluyor bu iş anlamadım.
kol derisinden, yapay penis yapılıyor içine dik durması için çubuk takılıp, klitoristeki sinirleri oraya bağlanıyor.15 cm boyu oluyor ve testislerin içinde yapay düğme ya da pompa gibi birşey var ona basarak. penis dikleşiyor veilişkiye giriliyor
Oha gercekmi bu cok ilginc
Şu rüzgar erkoçlar çoğu erkeğe bin basar ne yakışıklı oldu hee
Bu kızı tanıyorum kardeşinide sırf onla evlenmesinin sebebi çocugu olamıcak garanti biliyor ve erkoçların ününü kullanım ismini duyurmak hemde parasını yemek yani anlıcanız bir taşla üç kuş hikayesi
Erkoçlarin cocugu olabilecek. sacma sacma konusmayin. Kendisi acikladi canli yayinda.
Yahuu genetik olarak mümkün degil ancak sperm bankasından başka birine ait sperm alıp yapabilirler onuda kız kabul etmiyor
Aşk kesinlikle sınır tanımaz <3 Umarım bir ömür mutlu olurlar :)
şimdi benim anlamadığım çocuğu kim yapacak kim doğuracak kafamda deli sorular
o değilde bu kadında ay yani adamda cinsel organ var mı şimdi nasıl oluo bu iş :) yoksa vajina mı var..
Cinsel organ var erkek oldu
@irmaknilufer nası takıolar onu çok ilginç. Çalışıyo mu bar :P
Ameliyat 15 bin lira evet gercek gibi arkadasimda oldu.. cocuguda olabilicek
@irmaknilufer vay anasını...
@irmaknilufer iyide simdi aklimda deli sorular eğer bunda penis varsa eskiden kadın olduğu için adet oluyo mu oluyorsa penisi mi kanıyor
@erkek45454 ayy sana ne lazim
@irmaknilufer çay
herkesin kendi hayatı ve tercihi; ama uzun soluklu bir evlilik olacağını düşünmüyorum
biz yıllardır erkeğiz evlenemedik bu 2 senede evlendi vay a mk bunlar şimdi çocukta yapar
Ne aşkı ya iki gün sonra boşanır ama çocuk çok yakışıklı kız okadar değil idare eder😂😂
Çok yaşışıyorlar bence. Geçmiş değil gelecek önemli.
ben anlamadim simdi neden evlenemesinlerki bir sorun mu vardı
Yakında dizi, sinema veya sabah programlarına çıkarlar. Projeleri tuttuktan sonra da boşanırlar.
Ben aslaaa önceden kadın olup sonra erkek olan biriyle aslaaa sevgili olmam evlenmemde
neden mesela?
bence bir yerde patlak verebilir. neticede erkek olmanın da bazı gerekleri var. rüzgar beyimiz mutlaka bir tarafı eksik erkek olacaktır ama mutlu olsunlar. kızda cesaret varmış ama.
Allah mutlu etsin ama ben böyle bir şey yapmazdım bu benim görüşüm.
Çok yakışıklı olmuş darısı biz bekarlarin başına :D hayırlı olsun ne diyek
O değilde bir dönem herkes Rüzgar Erkoçlar'a Nez muamelesi yapıp bir nesilin hayallerini süslemişti değil mi? :)
O çocukların travması ne olacak? :)