Herkesin hayatı ve cinselliği kendine. İkisi de bu konuda rahatsız değil ise sıkıntı olabileceğini düşünmüyorum ki Rüzgar çoğu erkeğe göre görsel olarak daha erkek gözüken biri. Ben bu konuda onun azmini çok başarılı buluyorum ve takdir ediyorum şahsen. Ayrıca bir röpartajına tanık olmuştum. Rüzgar'da erkek geni daha fazla olduğu için görsel olarak daha çok erkeğe benzemiş. Tabi ki bir sürü kortizon alıyor ve almaya devam ediyormuş. Bunun açıklaması da yaptı zaten. Çocuk meselesine gelince adamda normal erkek organı yapmışlar işlev görüyorsa sıkıntı yok önceden ne olduğunun. Ayrıca çocuğu da olabiliyormuş tıp ben. Kendi yaptığı bir açıklamaya göre bu hale gelebilmek öyle çok basit paralar ile oluşabilecek şeyler değilmiş. Ve ölünceye kadar da alması gereken erkeklik hormonları olduğunu söyledi. Bence bu konuda Rüzgar gerçekten başarılı. Belki eski halini bilmesek erkek olarak daha çabuk adapte olacaktı. Ama kimseyi dinlemedi ve tercihi yaptı. Bu çocuğu bu yüzden gerçekten takdir ediyorum. Allah her daim mutlu etsin.
Eşcinsel olabilirler kesinlikle bir lafım yok ama böyle ilişkilerini ulu orta yaşayıp çoluk çocuğun internette gor döndüğü bir ülkede gayet normalmiş gibi düğün yapmalarına karşıyım. Kardeşim bile dedi abla nasıl oluyo diye. Kötü örnek. Nasıl nikah kıyıldı onu da hala anlamış değilim bugün nikah kıydırmışlar. Rüzgarı anlarım da diğer kızın nasıl midesi aldı acaba? Şimdi diğer kız da lezbiyense ve kızlardan hoşlanıyosa rüzgar gayet erkek görünümünde biri ondan hoşlanmaması gerekir. Eğer kız normalde ve erkeklerdne hoslanıyosa da kızken erkek olmuş birini nasıl kabul edbeiliyor anlamış değilim. Tamamen sapkınça iğrençler
Akıllara takılan en çarpıcı soruları cevaplayalım +Rüzgar penisi var? Nasıl olacak o iş? -Bacağından alınan parça ve kemik dokusu ile yapay penis oluşturulmuş. Tam olarak dik mi kalıyor yoksa bir hazne içine yerleşip dokunma ile büyüyerek mi ereksiyon oluşuyor bilmiyoruz. Ama bacak ve kemik olduğuna göre protez değildir ve o şekilde duruyordur. Genelde 15 cm olarak planlanıyor. +Çocuğu olacak mı? -Normal şartlarda sperm üretemediği için bildiğimiz yöntemle bu mümkün değil. Başka yöntemlerle olunabildiği söyleniyor. +Orgazm olabilir mi? -Klitorise zarar verilmediği için erkek birey gibi bir orgazm yaşamıyor klitoral orgazm yaşıyor. +Zor bir ameliyat mı? -Evet oldukça zor ameliyatlar. Özellikle meme ameliyatları büyük acılar yaşatıyor. Penis ameliyatında 7 gün kımıldamadan yatmak zorunda kalıyor. Herkesin katlanabileceği türden operasyonlar değil. Not :Bilgiler internet ortamından derlenmiştir. Kişisel görüş içermemektedir. Bilgilerin yanlışlığı uyarılması halinde düzeltilecektir.
Türkiye halkı sözde homofobik bir ülkedir. Dünyanın en çok insan aşağılayan ama sadece kendini doğru gören ilginç bir millettir. Herkes eşcinsel düşmanı ancak içimizde bunu söyleme cesareti olanlar binlerce, gizli saklı yaşayanlar ise 10binlerdir. Transseksüellerimiz ne kadar toplum tarafından kınansada, her zaman ilgisini çekmiştir ve buna cesaret etmek isteyen ama edemeyen insanlarada cesaret vermişlerdir. Rüzgar emret komutanımda olmasaydı bu kadar ünlenmezdi. Ama medyaya tam malzeme oldu bu işten para kazandılar. Rüzgarda kazandı. En büyük ünlülerimiz ve fenomenlerimizde eşcinsel.
Bizim milletimiz MUTLU DEĞİL. Başkasının mutluluğunda gözü olduğu için saldırıyorlar onlara.
Ve yorumları okudumda karnım ağrıdı o yargilanlari bilmem vs... Arkadaş allah size beynin vermiş, tekniklere göre neler ilerledi ki, kalkmış zevk alamayacak bilmem çocuk sahibi olamayacak bilmem boşanmalar... Siz biliyor musun bir kadın ilişkiye girmeden kendi çocuk sahibi olabildiğini? Üstelik kısır erkeklere müjde baba olabiliyor bunu biliniz. Ama araştırmadan okumadan bilmem ne cümleler kurmak yargılamak çok basit değilmi? Yazık allah böyle kişilere gerçekten yardımcısı olsun. Bu dünyada sapiklar çoksa bunlardan temiz kadar olamaz. Taciz tecavüz bilmem ne pislikler varda bunu dinen söz konusu edilmiyor... Cinsiyet değiştirene laf. Akıl var mantık var bu insan niye cinsiyeti değiştirsin bide bunu düşünün empati kurun. Bir insan durduk yerde cinsiyet değiştirmemiş bilmem eşcinsel gay lezbiyen bunlar çok ağır birşey olduğunu siz tabiki bilemezsiniz nede ben bile bilirim, ama enazindan kendimi onları yerine koyuyorum empati kuruyorum gerçekten çok zor.. Ki allah sırf erkek kadın diye yaratmadı, biliniz ki çift cinsiyet varsa, allah çift cinsiyeti yarattıysa buda allahın verdiği ruhendir... Ne pis milletiz ki yargilamaktan birinin hakkında böyle konuşmaktan hic günah yazmadığınızı zannediyorsunuz? Sanki hic başımıza gelmeyecekmiş gibi rahat konuşmak çok basitse başınıza o kadar gelir. Allah sözlerinizi bile size sınav verir ki bir tokat gibi olursunuz...
Biraz edepli medeni olun, bilmediğiniz birşey varsa araştırın ona göre yorumlayın... Hic yokken empati kurun onunda yapamiyorsaniz hic bir kelime söz etmeyin nede yorum yapın... Boş boş cümleler yazık size...
O kadar cahil insanlar var ki azcik kitap defter kokusu alin. ruzgar dogustan erkekti. Yani testosterone hormonu salgiliyordu ayni zamandada kadindi cift cinsiyetliydi. ailesi vecevresi dolayisiyla kiz gibi yetismis olsada icindeki erkeklik gudusu hormonu adina ne derseniz diyin daha baskindi. ve islam dinindede cift cinsiyetle doganlarin hangi tarafa daha yakin hissediyolarsa cinsiyet degistirme haklarida var. Ruzgar toplumun tabularini henuz kiramamis olsada onu bu cesaretinden dolayi tebrik ediyorum ve umarim cok cok mutlu olurlar. cocuk sahibi de olabiliyo ayrica
bu soruyu kim sormuş. cevaplar coşmuş. maşallah. düşüncemi sormuşsun. düşüncem üzüldüm. çok güzel bir kızmış. güzel kızların evlenmesi hep bekar erkekleri üzer. rüzgarın zevkine de saygı duydum. ama rüzgarın olayından soruyorsun. o açıdan da üzüldüm boşandığında (ilerde boşanırsa diyim) normal bir dul olmayacak. sürekli arkasından gelicek bu olay 80 yasında bile. sonraki ilişkilerini de iyi mi kötü mü etkiler bilemicem. ama ben olsam bu denli cesur (bence deli cılgın) bir kızla bir yola girmem. korkarım acıkası. sınırı yok kızın abi derim. tehlikeli. cinsellikte detayına girmicem. eksik noksan olucak elbet. neticede doğal bir ekrek kocası olmayacak. rüzgar bey de erkek olmayı kolay sanmasın. erkeksen basarısız olamazsın. kadın idaresi kolay değildir. neticede o senin artık karın. sonra kadınken sıkıntım yoktu diyebilir. son olarak kendi adıma da üzüldüm. bu şahıs bile güzel bir kız bulup evleniyor hemde bu durumda. ben ise...
Mutluluklar dilerim. "Yanacaksınız", "helak olacaksınız" gibi aptal aptal şeyler yazan beyni gözünden küçük olanlara sesleniyorum. Kıskançsınız. Adamın kız hali Türkiye'deki çoğu kıza bin basar. Erkek oldu ve şimdide Türkiye'deki çoğu erkeğe bin basar. İğrenç olan sizsiniz. Sizin zihniyetiniz iğrenç. Müslümanların çoğu cahil zaten. Algıda problem yaşıyorlar. Tutturmuşlar bir "Lut Kavmi" diye millete din alimi kesiliyorlar. Çoğu namaz kılmasını bile bilmiyordur. Çoğu namaz kılmıyor bile. Daha kendi dinini bilmeden burada din alimi kesilenleri görmek komik. En kötüsüde cahilin cahil olduğunu bilmemesi.
Bu durumlar kısa vadede özgürleşme eşitlik gibi kavramlara hitap ediyor diye millet arkasında duruyor ama gerçekten doğru olan tüm bireylerin özgür olmasımı? toplum olarak yaşamanın kuralı düzendir düzen ayakta tutar hepimizi. sokakta kadınlar kızlar adamlarla yatarken, adamlar hovardayken, insanlar cinsiyet değiştirip kafasına göre evlenip bisüre sonra boşanırken kime saygı duyup kimi örnek aile olarak göstericeksin? Aşk aşk diyolar, 2 3 sene sonra foss herşey bitiyor. Eskiler aşktan bahsetmezler ama bir ömür yaşarlar birlikte, kavga etseler bile. Bencil bir toplum geliyor, kendi rahatını düşünen, gelecekteki çocuklarını düşünmeyen. Allah hepimize sabır versin ilerleyen 10yıllarda sabıra çook fazla ihtiyacımız olucak.
""Eskiler aşktan bahsetmezler ama bir ömür yaşarlar birlikte""" işte sözün bittiği yer... haklısın kardeş. ne yazıkkı dünyayı bu canım nesil yönetecek yakın zamanlarda
@Mavibaykusss zaten önemli olan tahammüldür. şimdiki ayrılıkların saçmalığına bakarsan anlarsın. insanlar hiçbişey olmayınca sıkılıp ayrılıyor neymiş efendim eski heyecanı almıyormuşta falanda filan.
@Mavibaykusss hiçbir zaman ilişkiler çok mutlu olmadı ama eskiler katlanmayı bildi. yenilerse o kadar bencilki azıcık özgürlükleri kısıtlansın erkek/kadın rahatsız oluyor. çünkü gününü gün etmek çocuklara bakmaktan aileye bakmaktan daha önemli ya!
@lighten tahammul dogru bir sey mi? Insanin omur boyu mutsuz olmasi? Gununu gun etmek farkli bir durum. O yeterince olgunlasamamaktan ve sorumluluk sahibi olmamaktan kaynaklaniyor. Insanlarin cogu duygulariyla hareket ettigi ve yeterince olgun olmadigi icin bu kadar bosanma var. Aslinda bosanma kesinlikle kotu bir sey degil. Eskilerden keske ailem bosansaydi diyen vok kisi duydum. Cogu yanlis evlilikler. Biraz derin dusunsen anlarsin
@Mavibaykusss yeterince derin düşünüyorum zaten. burda uzun uzun yazarımda ne anlatsak boş. karısını hergün döven adamdan boşan ama saçma salak sebeplerden boşanıyorlar hukukçu arkadaşlarımdan biliyorum. allah senin gibi bireysel özgürlüğü evliliğe değişenlerden korusun ne diyim
Aşk engel tanımazda burda çok da imkansız bir aşk ya da durum yok bence sonuçta gay veya lezbiyen iliskiler zaten var yasal olmadığı için evlenemiyorlar bu da trans bir bireyle lezbiyen veya biseksuel bir bireyn evliliği sonuç olarak sonuçta iki bireyde standartlarin dışında ama dunyada evlenmeseler bu ve benzeri ilişkiler çok
Aydinlanmak isteyen arkadaşlara gelince yağmur yani rüzgar erkoclar evet cocuk sahibi olamaz ama bir erkekle bir kadın nasıl ilişki yaşıyorlarsa oda yaşayabiliyor takma yapma vs ama oluyor yani 😉
Ya ne fark ediyor? Yani kiz lezbiyen olup bir kadin gorunuslu biriyle evlenmis gibi bir sey. Bir insanin cinsiyet degistirmesi cok normal. Bir kiz nasil baska bir kiza asik olup onunla evlenebiliyorsa, bu kiza da cinsiyet degistirmis birine asik olmus. Ne olmus yani ne var bunda. Neden herkes bu kadar tepkili (kimseye ozel degil bu). Yok dolleme yapamayacak. Yok mide bulandirici. Yok parasi unu icin evlenmis.
Bir insan ayni cinsi, karsi cinsi, ve cins degistirmis birini sevebilir. Evlenebilir. O evliligin yurumesi de, cinse degil karaktere baglidir. Eger ikisinin karakteri uyuyorsa, birbirlerine saygi ve guven veriyorlarsa o zaman ne olsun.
Mutluluklari daim olsun.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bu adama evet doğru okudunuz adama 😌 kimse laf edemez bircoğunuzdan daha adam olduğu kesin. adına cok sevindim sempatik ve samimi kişiliğiyle en gözde ünlülerden birisi. ayriyetten burda boş yapmanıza gerek yok dönmeymiş falan . lan bunu diyenlerin coğu gece saatlerinde travestilerle eğelenen elemanlar ;) dünyaya bakış acınızı genişletin cahil cühela yorumlarınızdan tasarruf edin az ;) vesselam
terbiyesiz leşen yok ben mükemmelin peşinde değilim hiç bir zamanda olmadım ayrıca terbiyesizleşen ben değilim erkekliğime laf eden zavallılar zavallısı bir bayan
Yahu adam sessiz sedasiz erkek oldu , ne kendini onplana atti nede abartti , adam kendi halinde geciniyor ve bunu digerleri gibi ne egolu nede kendini cinsel obje olarak kullaniyor , helal olsun.
Şu görüşleri okuyorum da ne kadar gereksiz ve düşünmeden görüş paylaşılmış gerçekten yazık diyorum. 1- Helak olacağız. 2- Lezbiyen 3- Günah 4- Sapkınlık vb. argo kelimeler. Bunları kafanıza madem çok taktınız ülkemizde gerçekleşen; 1- Kadın Şiddeti ve Cinayeti 2- İstismar 3- Çocuk İstismarı 4- Töre vb. vukuatlar olmak üzere; Bunlara bu kadar sessiniz çıkmıyor anca oturduğunuz yerden klavye başında sövüp durun.
Acaba bu durumlar sizin çok övdüğünüz modernlik dönemlerine dek geldiğinden olmasın? bana türkiye müslüman ülke cart curt anlatma abd de kadın öğretmenlerin erkek öğrencileriyle ilişkiye girdiğini biliyoruz. acaba suudi arabistanda böyle haberler duyuyor musun çok?
Eskiden kadına şiddetmi vardı. şimdi kadın önüne gelenle yatıyor adamı aldatıyor adam kadını aldatıyor vs. toplumsal krize giriyoruz ben karıma güvenemedikten sonra nolucak. ne bekliyorsun. kafasına göre kadınlar adamlar sıkıldıkça boşanırsa adınıda özgürlük koyarsa ne bekliyorsun
Düzen iyidir. siz özgürleşicez diye düzenin içine ederseniz genç nesil kafelerde adamlarla takılıncamı gelişmiş medeniyetler seviyesine çıkmış oluyoruz?
kim kadın cinayetini savunuyor? Bu iğrenç bir şey insanlar bu iğrençliği savunmak zorunda değiller bundan tiksinenler tiksindikleri için lut kavmini ya da günahı bahane ediyorlar. Senin bunu miden kaldırıyor olabilir ama benim ya da bir başkasının kaldırmıyor her olayda savunmasız kalınca kadın cinayetini ya da tecavüzü açıp durmayın.
İnsanları kınamaktan çok korkuyorum belki eğilimi erkek olarak fazlaydı belki değildi mecburdu değildi ama mesele oda değil bunu gündem reklam yapmaları hoş değil sonuçta özenilen insanlar tv deki insanlar. Benim asıl sinir olduğum evleneceği kız tamamen ünlü olmak için bunu yapıyor para ve şöhret uğruna bunu midesi alıcak yani. Üzülüyorum bu tür insanlara ayrıca o kızı nasıl becericek nasıl zevk alacak ikiside plastik bir seks hayatıyla kaç yıl bir arada dururlar sizce?
Çok yakışmışlar umarım ayrılmazlar ve umarım bunun gibi sorular insanların kafasında artık oluşmaz tabiki sınır yok olmamalı buda doğanın bir olayı "aşk" ve artık dünya, tehlikeli ahlak dışı veya anormal bir durum olarak görmesin Rüzgar ve benzeri cesur insanlar. Örnek alınası bir durum
Bir zamanlar emret komutanı dizisinin erkek fatosu gerçekten erkek oldu. İlk duyduğumda şaşkınlığım had safadaydı ama açıkladı hülya avşarın programında bir zamanlar kadın olduğu için bağzen nefret ediyormuş aynaya bakamıyormuş. Şimdi erkek oldu evlendi sorup merak edenler çocuğu oluyor ve ilaç kullanmak zorunda ömrü boyunca ( hormonal ilaçlar vs.). Allah mutlu mesut etsin kararına saygı duymak gerek böylede tatlı olmuş.
Yani anlam veremiyorum. Bu adam cinsiyet degistirdikten sonra firinda sabahlayarak gunluk yevmiye ile calisoyor diye haberleri cikmisti. 2 yilda bu kadar satafatli bir dugun? Ya talip beklenen ama bulunamayan yuksek mezatta ya da tam tersi... Ilginc
Türkiye halkı sözde homofobik bir ülkedir. Dünyanın en çok insan aşağılayan ama sadece kendini doğru gören ilginç bir millettir. Herkes eşcinsel düşmanı ancak içimizde bunu söyleme cesareti olanlar binlerce, gizli saklı yaşayanlar ise 10binlerdir. Transseksüellerimiz ne kadar toplum tarafından kınansada, her zaman ilgisini çekmiştir ve buna cesaret etmek isteyen ama edemeyen insanlarada cesaret vermişlerdir. Rüzgar emret komutanımda olmasaydı bu kadar ünlenmezdi. Ama medyaya tam malzeme oldu bu işten para kazandılar. Rüzgarda kazandı. En büyük ünlülerimiz ve fenomenlerimizde eşcinsel. 1-Bülen ersoy 2-Zeki müren 3-Cemil ipekçi 4-barbaros şansal 5-kerimcan 6-rüzgar 7-samet liçina 8-selin ciğerci saymakla bitmez.
@Gibörtıl Isin icine para girince butun değerler silinebiliyor. Etraf dedesi yasinda insanlardan parasi icin cocuk yapan genc kiz dolu ve biz de bunu oturup alkisliyoruz... Yazik!!!
İnsanlar bırakın mutlu olsunlar diyosunuz ama her mutlu eden şey Doğru değildir. Tıpkı bunun gibi doğaya yaratılışa aykırı. Sen onlara destek verdiğini saniyosun ya emin ol öteki tarafta onlarin hallerini gorunce keske engel olsaydim diye çok pişman olucaksin.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Rüzgar hasta ve kendini erkek olarak hissediyor. Allah herkesi bir şekilde sınıyor. Ama Nil ne yaparsa yapsın asla bir erkek olamayacak. Bir kız olduğu için şu anda kız kıza evlenerek lezbiyen bir ilişki yaşamış olacaklar. Günahının hesabını da herkes yalnızca Allah'a verir.
Evet. Ruhsal hastalıklar var, örneğin; takıntı hastalığı. 5 senedir ilaç içtim, her şey iyi gidiyordu ama belirtiler tekrardan başladı. Fiziksel hastalık olarak da kanser hastalığını örnek verebilirim. Kanser atlatılır diyorlar ama hiç de öyle olmuyor. Uykucu Akrep kusura bakma kardeş, kafanı şişirdik gece gece. 🤣 Ama küfürsüz tartışmak güzel oluyor. 🙂
ya ne alakası var, kaç yıllık sağlıkçıyım böyle absürt yorum görmedim. bir hastalık tekrar nükse ediyorsa, iyileşmemiş demektir yahu. lösecmi çocuklar gayette güzel yeniyor. kan kanserini. büyüdüklerindede birşey olmuyor.
yani en temel sıkıntınız transseksüelliğin psikiyatrik hastalık olmasını ve tedavisinin cerrahi oldugunu anlayamamanızdan kaynaklanıyor.
@irmaknilufer resmen yorumumda kara leke olarak kaldın 😊 ama benim görüşlere saygım var kalabilir Yani sıkıntı değil sizden de aynı Eylem bekliyorum fikirlerimiz ayrı olabilir ama saygı duymak zorundayız
Simdi kendisini erkek hissettigi icin, erkege burundu eyvallah. Ama bir kiz, gecmiste kiz olupta erkege donusen biriyle ne dusunebilir ki? Ya unlu olmasaydi, gercekten bu kiz bununla evlenir miydi? Dusunsenize, bir kizla tanisiyorum. Hersey iyi hos, ama bana anlatiyor ki onceden erkekmis. Kim ister boyle birini? Ruzgar unlu olmasaydi, boyle bir kizin isi bile olmazdi bununla acik ve net.
İnsan kendisini bir garip hisseder yahu, düşünsene kocan bir zamanlar senin gibi kız idi. Belki özel şeyleri paylaşırken birbirlerini daha iyi anlayabilirler ama ben kolay kolay kabul edemezdim sanırım.
Kadından erkek olup taş gibi hatunla evlenenler var bız hala sapına kadar erkekken kapıcı hüseyin abinin sidikli kızının nazını çekiyoruz. Adaletini yediğim dünya
Adam karı haliyle kendine kız buldu biz hala elizabeth be böyle kaderin mk.
8
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
aşkın cinsiyeti yoktur. günümüzde kadınsılaşmış tek kriteri güzellik olan karaktere ahlaka bakmayan erkeklerin homolaşmasıyla duygusal boşlukta kalan kadınların sevgi ihtiyacını giderme güdüsüdür. haklılar bende erkeklerden soğudum açıkçası en iyisi bile beni heyecanlandırmıyor ancak toplumsal baskı dışlama vs. gizlenmeye pasif kalmaya neden oluyor aslında bu kadın düşmanlığı aşırı hırçınlıkta ordan kaynaklanıyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Allahim sen islah et. yinede kendi secimleri ama ne biliym bir tuhaf geldi. Yani gercek bir erkek ile birlikte olmak varken ne diye? Cocuk olamicak eyvallah ama iliskidede cok fark olur. Ruzgara kemikten bsyler yapmislar ama bir erkegin yerini tutarmi bilinmez
Nasıl bu kadar sürede evlenecek bir kız buldu lan bu ben 36 yılda bulana kadar göbeğim çatladı şıp diye birden erkek olunca böyle oluyor demekki😄 Damdan düştü şangıdak adam oldu dangalak😂
😁 çok saçma bir evlilik... lezbiyen evliliğinden ne farkı kaldı ki? Ya da gay? Bizim ulkemizde bdsm iliskileri henüz kabul edilmemisken cinsiyet degistirmekte çok saçma bence... Bülent Ersoy amcamıza özenmeselerdi keşke 😅🙈😂 Allah akıl fıkır vermiş ancak kullanan Yok belli ki...
Aşkın rengi cinsi dini dili yoktur. Allah mutluluklarını daim etsin. Ben önce insan oldukları için ve tercihlerine de saygı duyuyorum 💐 herkesin kendi yaşantısı sonuçta mutluluk dileyip geçmek lazım. 😀
Bülent Ersoy da evlenmişti vakti zamanında, onun tam tersi ama benzeri bir ilişkiydi o da sonuçta. O zamanlarda bile bu kadar yargılanmamışlardı eminim. Herkes kendi hayatından mesul neticede. Tanımam etmem kendisini ama, umarım mutlu olurlar..
İnsan kendi kaderini değiştirebilir diye denilmemiş boşuna. Yani onlar için bu sorun değilse ve mutlularsa olmaması için bir engel yokmuş demek ki. Yargılar sevgiyi bitiremez aksine bağlar sözüne çok katılıyorum.
Ne kadarda olsa karşındaki kadın olarak gelmiş ne yapsan değişmez nasıl bir karakterdir anlamadım kalkıp evlenirsin bide hiçmi düşünmezsin öteki tarafı
Ne Aşkı Ya Biri Erkegınden Erkek Hissi Alamıcak Digeri Kadının Sıcaklıgını Alamıcak Dogaya Aykırı Yaratılıs Geregı Bunlar Anca süs Kukla Evlılık Yasarlar.)
Biri ameliyatla erkek olmuş, öbürü de ben senle evlenirim demiş. İnsandan insan yaratabiliyorsunuz demek, devamını bekliyoruz mesela çocuk yapın falan.
Bunların ilşkisi uzun olur. Nede olsa ikisi de dişi. Yapıcı olurlar. İkisi de lezbiyen asıllı. Yoksa normal bir kadının midesi almaz. Allah insanları canım yaratmasın yarabbim. Amin
Lan kadın kadnkende güzeldi şimdi erkek erkekkende güzel ya Böyle şansa tükürim o konuya gelince ben şahsen evlenmezdim sahte mutluluk Parası için evlenmiş belli
vay arkadaş ben şokkkk bunu enson şimsakcı olarak biliyordum kizken daha guzeldi ne diyeyim denemisler kiz bakmis saglam evlenmis demek😄tobe aklimda deli sorular
Kızın yerinde olsam hiç rahat olamazdım ben, fazlasıyla ayrımcı biri olarak görünebilirim ama adamın geçmişi belli. Bu kızın bu adamla olmasının tek sebebi ünlü olması, para nelere kadir...
Tanımaz. Rüzgar ve onun ginbi cinsiyet değiştiren ve onun gibi hisseden herkese sonsuz saygım var. Ben mutlu olmayı ne kadar hakediyorsam onlar da o kadar hakediyor. Ne o benden eksik ne de ben ondan fazla.
@Psikotikdeli aslında 2013 kış aylarında olması gerekiyor. Sınıfta öğrenmiştim kaban giyerken resmen travma yaşamışım ya ben balık hafızalı bir insandım oysaki 😂
En İyi Cevaplar