Marsilya'daki Türk Konsolosluğu'nda kıyılan nikahta Ilıcalı'nın şahidi yakın arkadaşı Esat Yontunç, Subaşı'nınki ise ablası Kübra Subaşı oldu. Grup nikah sonrası helikopterle St. Tropez'e döndü. Byblos adlı lüks otele yerleşti. Düğün yarın Bagatelle'de açık havada gerçekleşecek. Davetliler gece kulübü Cave'da sabaha kadar sürecek partide eğlenecek. Akşam yemeğine özel kıyafet Şeyma Subaşı ve Acun Ilıcalı nikahın ardından yakın dostlarının katıldığı bir yemek organize etti. Subaşı, gece de Naeem Khan imzası taşıyan ikinci bir kıyafet giydi. Şeyma Subaşı, verdiği pozu 'Bu elbiseyi ilk giyen kişi olmak gurur verici' notu ile paylaştı.
Yılın düğünü gerçekleşti, Acun Ilıcalı ve Şeyma Subaşı evlendi. Siz Şeyma Subaşı'nın nikah kıyafetini nasıl buldunuz?
Şu kadını açtığım her sosyal medya platformunda görmekten sıkıldım resmen. Sanki kraliçe, sanki dünyada başka kadın yokmuş gibi Twitter'da bile gündem yapıyor bu insanlar bu kadını. Kim bu kadın? Ne zaman hayatımızın merkezine geldi şaşıyorum.
Yazıyı yazan arkadaşım, üstüne alınma sözlerim sana değil. Genel bir iç dökme hali :D
O evliliğin Hayri mi var şimdi gösteriş buradaki tek şey. Başka bişey değil. Gül gibi yuvasını eşini genç bir kadına tercih eden insanın yaptığı eylem evlilik diye nitelendirilmez evlilik kurumunun da içine ettiler bu da yılın içine edenlerin den birisi olabilir olsa olsa
Sadece örnek olarak bu yok bir çok çeşit var ben sanatcilarin hayatlarıyla hiç ilgilenmiyor kim ne b.. k yerse yesin herkesin kendi hayati ama yılın düğünü olacak bir durum söz konusu değil. Bana göre birbirini çok sevip kavuşmak için bir suru şey yaşayıp kavuşan insanların düğünu evlilik olarak veya düğün olarak yılın düğünü olmayı hak eder ünvanın da bir anlamı. olsun
Kendini fazla önemli hissettiğini düşündüğüm için ilgilenmiyorum HatuN ile ya da herhangi bir ünlü ile ama elbise ile ilgili yorum yapmak gerekir ise kimisine göre tarz still moda olabilir ama ben begenmedim yani kendim olsam giymezdim ne denebilir ki
İkinci kıyafeti ilkine göre çok daha zarif ve güzel. İlk giydiği kıyafeti nikaha uygun bulmadım daha çok sahilde gezintiye çıkacakmış gibi duruyor. Şeyma Subaşı'ndan daha farklı bir şeyler beklerdim ne de olsa aylardır gözümüze soka soka hazırlık yapıyor.
Çok güzel bayıldımm. Zaten nikah kiyafeti. Düğün bugün olacağı için başka bir elbise giyecekmiş. Ayrıca kır ortamında gerçekleştiği için konsepte gayet uygun. Kızda modayı takip ettiği için güzel kiyafet seçmiş. Nikah için ayrı akşam yemeği için ayrı zarif bir elbise👌🏼 modadan anlamayanlar tabi beğenmez 😉
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Aman Tanrım bir ünlü evlenmiş ! Bu tarz haberler artık midemi bulandırıyor. Her açtığım kanalda ünlülerde, ünlüler yok bu ona ne dedi , yok x kişisi yaz tatilinde hangi otele gidiyoooor !! vs.. tarzı haberler baydı artık. Şeyma Subaşının kıyafeti güzel kendisi kötü.
Bunlar birkez daha turk olmadigini acikladi bu dugun niye turkiyede yapilmadi ayrica turkiyede ki dugunler kotumu tabi bukadar parayi turkiyede harcasa hic olmazsa kalkinma olur acun zaten vergiden kacmak icin elinden geleni yapiyor bizim mal devlette yatiyor nerden geliyor bu degirmenin suyu doye hesab sormuyor garibana olsa cokerler
vallahii ben acun olsam bu kızı dahi almazdım o paranın pulun içinde , zaten acunda para olmasa şeyma subaşıda varmazdı onun için gider ne güzeller var tanınmamış birisiyle evlenirdim
Hatun akilli ama once yartti sonra hamile kalip dogurdu sonra da evlendi adam bosansa bir ton nafaka alir valla Onun aldigi yillik nafakayi bir omur calissak alamayiz
Yilin dügünü derken? Bunlarin ne özelligi var anlamadim. Bu kadin kim? Neden bu kadar abartiliyor? Bu kadin evli olan Acunla beraberlik yasamadimi? Ne giymis ne icmis ne sicmis bize ne?
Yuva yılanın yuvası olmaz derler. Yine de ortada minik bir kızları var. Umarım mutlu bir yuvaları olur ne diyelim. Kıyafete gelince; tam seyma subaşı kıyafeti.
Ünlülerin parası olduğu için giyinmesini bilmiyorlar Onlar daha çok tasarımcıya ve ödedikler para miktarı önemli yeter ki şu fiyata diktirmiş desinler diye Mutlu olsunlar
Ne kadar egoist bir kadınmis fazla sürmez iki ayda bosanirlar ayrıca o kadar parasi var giydiği kiyafete bak mal gibi kıyafet almış ya o kadar paranın içinde rezillik aptallık ahmaklık derim ben bunu o kadar...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yeter vallaha her gun hergun ayni seyler, bizene ne ki ayrica bu kadin acun evliyken ondan cocuk yapmadi mi? Yuva yikanin yuvasi olmaz birgun yasattigini mutlaka yasar Allahin adaleti büyük
En İyi Cevaplar