



Şimdi çıkıp "milletin ne giydiğinden size ne?" diyenler olur ama toplum ahlakı denen bişey var edep haya diye bir şey var. Televizyonda bir öpüşme sahnesi var diye ortalığı ayağa kaldıranlar RTÜK'e şikayet edenler vs vs böyle çırılçıplak gezinenlere medeniyet yakıştırması yapıyor. Aklınız varsa yerin dibine girsin sizin.
Fazla açık ama seksi bence. Degisik olmus bilmiyorum ama kadının fiziği hoşuma gitti. Güzel yani. Bir de buna gelinlik demissiniz ama bu bildiğin sütyen + etek. :d Sadece gelinlik desenleri ve renginde o kadar.
Ortada bir gelinlik göremiyorum, oyüzden yorum yapamıyorum.
Gelinlik mi gecelik mi belli degil. Donmamis mi bu havada?
nerde?
Simdi baktim Amsterdam'daymis. Orasi buradan da soguktur
orasi daha kuzeyde bu yuzden cok daha soguk olur
kesin idrar yolları enfeksiyonu geçirecek...
Cevap
48Cevap
Konu gelinligin Açık olması filn degil bildigin zevksizlik.. cicegi ayakkabisi herseyi alakasiz vasat ötesi.. her kız hayalini kurar bir gün giyecegi gelinligin ama Burcu bunu mu hayalini kurmus acaba🤔 millet degisik olacagim diye işin bkunu çıkariyor afedersiniz.
Gelinlik diye nitelendirilen kumaş parçası ve biraz da tül. Göğüslerinin tepesi görününce frikik oluyor ama bu şekilde hiç değil. Pes diyorum ya ne diyim. Gelinlik denen olay sağlığı temizliği simgelemesi için giyilen bir elbise. Hayır bu mu yani saflık temizlik? Gerçekten hakkını vermiş. 👏
istediği kadar zorlasın bunların saflığı ve temizliği demek bu kadar...
İğrenç, zevksiz bir gelinlik, alt ile üst ancak bu kadar uyumsuz olabilir bir elbise de 😒 Düğün bitince kolaylık olsun diye filan seçmişler acaba bunu? 😂
Beğenmedim.
Gelinlik sanki gece elbisesi sadece üzerinde tül var. Ayakkabı desen hiç beğenmedim.
Burcu'nun yaptığı şey şu an göğüslerini ve bacaklarını sergilemek
Valla hiç güzel değil. Bir tek göğüslerini ve bacaklarını göstermeye çalışmış.
Gösterişçilere ACIYORUM.
Zarif ama gelinlik havası taşımıyor bence. Yakışmış ve hoş durmuş ama ayakkabılarını sevmedim.
Sosyal medyada asiri tepki aldi. Ve ben insanlarin bu tepkilerini yersiz ve sacma buluyorum... Oyle acayip cirkin bir gelinlik degil. Kadinin tercihi sonucta linç yaratmaya da gerek yok yani...
Gelinlik mi... ? Hani nerede gelinlik... Benim gördüğüm iki adet bez parçasıyla belirli yerlerni örtmüş o kadr... Birde buna bir ton para bayılmışlardır...
Gelinliği önce daraltilar sonra kisaltilar şimdi yavas yavaş yok ediyolar gayet çıplak yani ki altı şort gelinlik degil üstünde zaten bişey göremiyorum şu görüntüyü gördükçe onun yerine utanıyorum yazık cidden yazık
Bulamadim çünkü gelinlik yok adam da güzel kardeşim galiba bu tarz gelinlik kabil etmiş😀
Hiç giyinmeseymiş daha iyiymiş gelinlikle değil iç çamaşırıyla çıkmış gibi duruyor sinan akçılda hepsini sıradan geçirdi mübarek
Gelinliğe de benzemiyor ama gece giyse daha etkili olur 😃
fantazi için uygun bir iç çamaşırı gibi geldi bana uzun uzun bakışlarımdan sonra maalesef vardığım kanı bu oldu.. sinan akçıl için ise söylenecek tek şey cömert çocukmuş müstakbel eşi artık gençlerimizin masturbasyon ön hazırlık çalışmalarında önemli bir done olarak hayal dünyalarını süslüyor...
Begenmedım daha zarif ve gelinlıge benzeyen birsey gıyebılırdı gelinlik harıc her seye benziyor. Tabi kendi tercihi.
Gelinlik dediğin prensesler gibi olur bunu her zaman giyiyorsunuz zaten bir defada kapalı giyinin farklılık olsun
Vücut şekline göre gelinlik seçimi gerçekten berbat. Kalçası yok, omuzları geniş. Sen git omuzları sakla, kalçayı ortaya çıkart...
çok seksi ama kış mevisiminde soğukta dışarda dolaşıyor bu şekilde :D ama yine de Sinan Akçıl'la evlenmek kadar salakça bir davranış değil
bunlar 1 yıl evli kalırlarsa büyük iş başarmış olurlar. bu herife katlanmak çok zor olmalı
Ortada bir gelinlik olsaydı fikir beyan edebilirdim.
Sinan Akçıl bile "giymemiş" dedi ve elleriyle kapatmaya çalıştı biz ne diyelim bunun üstüne 😂
Yakında sadece beyaz iç çamaşırlarıyla düğün yaparlar
Sarkık memelere dekolte de ayrı görüntü kirliliği, kaşarla evlenmiş gibi oldu.
Gelinlik gibi olmamış pek açıkçası ama kendine has bir model olmuş. Damatlık daha göze çarpan bence.
Bu gelinlikmi bu gelinlikse digerleri ne ortada gelinlik falan göremiyom ben 😲😲
Gelin dediğin zarif görünür. Bunun bir direği eksik anam
Kumaş yetmemişti herhalde, hani ünlü olmasa fakir diyeceğim o derece yani
Fantezi gelinlik değil mi o yanlış gelinliği almış :D
Bu gelinlikmi şimdi yazık ya valla gül gibi adama 😂
Ben beğenmedim. Gelinlik dediğin uzun eteği olacak. Bu davetli olduğun bir yere giderken de giyilebilir.
Erkek olsam yanimda bunu gezdrmem bu ne lan boyle bunu giydiren erkeğinde
Berbat. gelinlik saflığı sadeliği temsil eder üstündeki gelinlik değil ayrıca hiç yakışmamış
Umarım o gelinliğe en fazla 20 TL vermiştir.
Gelinlikten ziyade fantazi iç giyimi gibi bişey eline bir de kırbaç aldaymis tam olacakmış 😒
Onun gellinlik degildi gecelik oldugundan supheliyim hiç beğenmedim
Gelinlik mı yoksa seksi bir gecelikli mi belli degıl
beyaz don sütyen giyseymiş :)
Ben oryantal yapacak sandım.
Ay hic gulecegim yokdu 😂😂 sanirim gercek evlilik degil bunlarinki
Geçici evlılıge uygun uyduruk bir gelinlik olmus
Gelinligin altina giyilen fantezi kiyafet gbi
Sinan akçıl bile demiş giyinmemiş diye adam haklı yani böyle gelinlik mi olur
tam bir medya o*ospusu olarak bulduk.
yanındaki de bir medya ga-vatı :)
Cok acik degil mi sence?
Birde hic hos degil
Ortada gelinlik diye şey yok?
Gelinlik demeye bin şahit lazım
Başımıza daş yagacak yemin ederim
O ne öyle? Balayıdan önce ön gösterim gibi olmuş
Gelinlik gibi değil ki ya
gelinlik var mı ki ustunde ben goremedim
boyle gelinlikmi olur yaa
kafasinda duvak olmasa bakan arkadasinin dugunune gidiyor sancak
Kışın ortasında güzel cesaret ☺️
Görebilsem yorum yapardım ama göremiyorum.
Bana çokta açık gelmedi
çok açık değil zaten bundan sonra bir tık üst leveli üstsüz ve altsız..
Tuller olmasa sahne kiyafeti gibi
Hadi canımmmm.
Bunlar sevgili miydi yahuuu?
Berbat ötesi gelinlik katili 😂
Gelinlik nerede ki
uzununa parası yetmedi herhal
zahmet olmuş
Çok güzel çok beğendim gayet şık ve modern tasarim
giyseymiş iyi olurmuş
Bu adamda yaninda erkegim diye geziyomu
siz şeyime gündoğdu isimli bir erkek kullanıcısınız ve kalkmış adamın erkekliğine laf ediyorsunuz? tuhaf
@birgaripacemicizer sende bu sanal ortami ne kadarda cok ciddiye aldığın tuhaf özellikle nickimi
zihniyetim kotu degil en azindan ne oldugum belli
@birgaripacemicizer ne olduğunu sen bu hayatta nickten ibaret sanırım bu kadar taktığına göre ki bu isim türkiye gerçek yani
yemin ediyorum o kadar bozuk yazmışsınız ki tek kelime anlamadım
@birgaripacemicizer bu isim gerçek diyorum ki onu geçtim bir nicki böyle yazdım diye onyargili olmaniz buyuk yalnış
yoo ben sadece isminizin yazdiklarinizla tezat dustugunden bahsettim
@birgaripacemicizer buyuk yanılgı ama istediğini düşünebilirsin sizinle kendimi ne olduğumu anlatıcam halim yok
Ben sadece eleştirimi yaptım
niye yoruyorsunuz kendinizi o zaman bosverin
@birgaripacemicizer evet niye yorduysam yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar