Hande Ataizi'nin Fethi Pekin ile yaptığı evlilik olaylı olmuştu. Pekin'in ailesi bu evliliğe sıcak bakmamıştı. Çift balayına giderken kavga edip ayrıldılar. Fethiye Göcek'e balayına gitmek için havaalanına doğru yola çıkan çift, yolda büyük bir kavgaya tutuştu. Hande Ataizi bavulunu alıp evine döndü. Evlilikleri sadece iki saat sürdü. Başınıza bu tür bir olay gelse napardınız? Balayı yolunda kavga edip boşanma kararı almanız ruh halinizi nasıl etkiler?
Evlendikten birkaç saat sonra balayı yolunda kavga edip boşanma kararı almanız sizi nasıl etkiler?
Kavga etmek tartışmak yanliş bişey değil. Yanliş olan tartışamamaktır orta yollu bulamamaktır. Kacıp gitmektır. Hep haklıyım düşüncesini taşimaktır.
İki kardeş farklı fikirde ola bilirken eşler niye hep illa aynı fikirde olmaları gerek. Yeterki ortayı bulsunlar hemen kacıp aileleri evliliğin içine girmelerini izin vermesinler
A hahahahhahahahahahahah vay anasını satayım 2 saatlik evlilik he daha gerdeğe bile giremeden yazık acıdım lan adama ama dur ne acicam olum adam akıllı iyi bir eş seçseydi değil 2 saat ömür boyu mutlu olup asla kavga etmezlerdi o yüzden aşk değil mantık evliliği bin kat daha iyi 😂😂😃😉
balayı yolunda kavga edersek alttan alır kavgayı bitirir eşimle mutlu bir balayı geçiririm aptalmıyım ben dün evlendiğim bayanı ertesi gün boşanayım iyi günde kötü günde diye söz vermişim ilk sıkıştığımda boşanalım adamlığa sığmaz
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
boşanmaya kadar ne yaşanabilinir ki bir kaç saat sonra :D sakin bir yapıp olduğumdan uzatma yol bitene kadar konuşmayalım derim sinirlenince insanların ağzından istenmeyen kelimeler çıkıp ipler kopabiliyor o yüzden sakinleştiğinde konuşalım derim o zaman aynı kelimeyi konuşuyorsa direksiyonu adliyeye çekerim başlamadan bitsin o ömür insana eziyet olur pişman olacağım adım atmadım atmamda kararımdan da dönmem
Reklam evliliği ne olacak ne bekliyorsunuz ki ; Çoluk Çocuğa karışıp ömür boyu beraber mı yaşayacak bu sosyete/ünlüler camiası. Bunların evliliği para , reklam , ticaret ve tamamen cinsellik üzerine kurulu kamu oyunu aldatma.
Son raddeye gelene kadar boşanmayı düşünmezdim ben. Bunların tahammül sınırları çok aşağıda olsa gerek. Her zaman çözüm odaklı olması gerekiyor bence çiftlerin.
Bu kısım için olağan ama sıradan insanlar yapamazlar. Yapmak isteseler dahi aileler sonra dulalaet devreye girer sonra bir de çocuk gelir oooo uzarda uzar
Neden kavga etmişler merak ettim şimdi ayrılık sebebi olcak kadar yolda ne konuşabilirler ki? :/ Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik balayı bitene kadar alttan alırdım sfssd :P
Hande'nin üzerinden birisi daha geçmiş oldu. Fethi Pekin'de birisini daha düdüklemiş oldu. Bana ne yani iki tane gerizekalının aşkından. Biz yapınca özel hayat da onlar yapıunca mı paparazi? Neden onların kukusu pipisi altından mı?
En İyi Cevaplar