Hayranları bana kızabilir, Kezban ve Kekolar Kıskanıyorsun diyebilir 😄😂 Ama dikkatli bakınca bu kızın gözleri İri, Büyük değil göz kapağı uzun, ama göz hatları tamamen normal. Ve bişey Dikkatimi çekti İri gözlü görünmek için sürekli gözlerini fal taşı gibi açıyor. Şu resme dikkatli bakın, Baygın bakışı var ama göz çevresi Gayet küçük, İri göz şu şekilde belli olur gözün çevresi büyükse ama bunun gayet küçük buna İri göz diyen bana ne der çok merak ediyorum 😂 Bariz bu fotoğrafta fal taşı gibi açmış gözünü ve böyle kim açsa büyük görünür. Bakin İri göz bu işte göz kapağı da uzun değil! Tam iri kocaman Özellikle kızların hayran olduğu Hande'nin de gözleri çok küçük ilk resim de normal duruşu beyaz kalemle, gözleri dik dik açmakla Koca göz diyorlar dizi de ya Madem Koca göz diyeceksiniz İri gözlü kız bulun Türk Dizileri bu yüzden aptalca 😂😂
Selin şekerci, Hande Erçel Gözleri İri değil neden abartılıyor?
ya ne salk insanlar var kızın gözü büyük olsa ne olacak küçük olsa ne olacak fazla büyük göz korkunç geliyor ayrıca en güzel göz badem gözdür hafif çekik gözdür barbara palvinden tut bütün victoria secret modelleri badem gözlü seline gelince gözünün beyaz kısmı çok yani koca göz ona küçük göz demen için doktora gitmen lazım yorumlarda deli gibi benim gözüm eşşek eşşegi öptm falan demiş bir de sen bence acilen tedavi olmalısın
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Öhöm. Öncelikle Selin Şekerci'nin gözleri kocaman. Hayan gibi gözleri var neresi iri değil ya sjdhkjsaksa Ama güzel durmuyor çünkü büyük olması haricinde pörtlek de. Hande Erçel'e gelince; kızın gözleri küçücük. Yok gibi gözüküyor bazen hatta. Makyajla bile büyük gözlü sayılmaz. VE HALA ŞU MİNNAK GÖZLÜYE KOCA GÖZLÜ DEMELERİ FAZLA SAÇMA. Yazık körler galiba. Büyük göz görmemişler. Onun dışında ben de iri gözlüyüm. Selin gibi pörtlek değil ama ipiridir gözlerim. Aynı zamanda renkli de.
Seninkiler büyük Maşallah çok güzel. Ama onun değil baygın bakıyor bide ve hep fal taşı gibi açıyor ama çevresi küçük ona taktım iri göz nadide bulan cinsidir. O açıdan insanlar iyi seçemiyor.
Selin Sekercinin gözleri iri değil portlek. Cok cıkık. Seker bir kız adı gibi ama istegözleri biraz rahatsız ediyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hande Erçelin gözleri iri diğerlerin pörtlek ama Hande ercelin yüzü abartıldığı kadar güzel değil ama çirkinde değil. Sadece seksi giyinmesini bilen bir kadın işte
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Tam emin değilim ama Hande ercelin gözleri badem göz ve badem göz iri gözlerden daha çok sevilir.
Modaya göre zevklerim degismiyor. Bu benim dusuncem. Iri göz moda diye herkes onu begenmek zorunda degil. Moda gelip gecicidir. Bundan 10 sene evvel zayiflik guzel bulunuyordu. Simdide sismanligi guzel diye iteliyorlar.
İri göz Bugün değil dün değil yıllarca moda, beğenilir çok eskilerden. güzelavratotu denen bir bitkinin suyu göze damlatılırmış. bu su göz bebeğini eşek kadar yaparmış. şu anda ise aynı madde ilaç haline getirilip bir çok alanda kullanılmaktadır bunlardan biri ise göz dibi muayenelerinde rahatlık olsun diyedir. genişleyen göz bebeğinden gözün içine bakmak ışıkla daha kolaydır.
Ben begenmiyorum. :) Beğenmeyen erkeklerde var. Güzellik görecelidir birileri cikip bu en guzel dedi diye herkes bir anda onu asiri begenmek zorunda degil ki. Bana pörtlek geliyor çoğu. Hafif çekik badem göz daha hoş gorunuyor.
Güzellik butundur. Guzel degilsen sadece gozlerin buyuk diye kimse ayilip bayilmaz veya guzel bir kadinsan kimse gozlerin kocaman degil diye ne cirkin demez. Erkeklerin begendigi bir cok kadin var hepsi buyuk gozlu mu? Iyiki bir gozun buyuk herkes sana kul köle
Kendim den değil ben iri gözlü her kadın dan aşırı etkileniyorum bakmaya doyamıyorum, Eşekllere neden Dünyanın en güzel gözü derler. Kocaman olduğu için. Sahiden çok güzel ben çocukken eşeği öptüğümü biliyorum 😂😂Dalga geçmişlerdi ama çok seviyorum
Yürüme ne ya? Nasıl terbiyesiz laf bu. Ben bir kızım oda Suçsuz, Günahsiz, Masum bir hayvan Kıskançta değil 😀 Çok seviyorum öptüm yine öperim, Tüm hayvanları severim ama Eşekler bir başka 💗