Çağla Şikel i canlı kanlı bikinili görmüş biri olarak diyorum bacaklari hayatimda gördüğüm en berbat bacaklar.. cidden şok olmuştum.. o doğal cirozlugunu saklama derdinde ne sporu kası.. ayak bileğinden dizine kadar aynı sopa gibi iki bacak... İyyy..
Kadınlar hormon olarak dezavantaj var erkeklerin vücutları hormonlarından gelenlerle besleniyor yani kızlar için kaslı olması gerekli değil biz kızlar için Seksi olsun erkekler için kaslı olsun deriz nokta :)
Haklı olabilir fakat fazla kaslı olmasını yakıştırmıyorum bayana, iyi değil. 😏 Onun yerine selülitler yok edilmeye çalışılsa, daha uygun olur. Sürekli su içmek, spor yapmak ve kahvelerden uzak durmak selülitleri azaltıp, yok edebiliyor.
Spor hangi türü olursa olsun sağlık demektir. Kası itici bulan arkadaşlar içinde sizin seçiminiz lakin bunu yanınızdan geçen bir kıza söylediğinizde işler öyle yürümüyor sevmiyorsanız saygı çerçevesi içinde sevmeyin
Herkesin bakış açısı farklı olabilir. Ben kadında kası sevmiyorum. Ama kendi seviyorsa yapabilir sıkıntı yok. Ayrıca tabiki selülit olmasa iyi olur ama çoğu kişide var. Diğerleride bu selülitlere saygı duymak zorunda :)
şimdi buraya bacakları jöle kıvamında poposu krater görünümünde kezbanlar doluşup ıyyy kadın dediğin yumuşak olur zırvalığı yapıp, kafanızı karıştırmaya çalışacaklar
beyler yemeyin bu zırvaları. bakımsız kadına müslüman gencin noel babaya attığı gibi bir tokat edin geçin
Bu kadın Michael Jackson'un antitezi olacak heralde. Binnur Kaya'nın Avrupa Yakası'nda 'Ulan gülümsemesen karanlıkta gözükmeyeceksin' lafı geldi aklıma kendisine ettiği.
Bak kızım ben ne diyorum sen ne diyorsun aramızda 10 yaş var salak salak cevaplar vereceksen konuşmayı kes sütünü ic susmayi dene yazdigin cevaplar gereksiz olduğu halde seni kale alıp cevap verdim ruhunda oranı burani göstermek varsa istediğini yap iyi günler
herkes yorum yapmakta görüşünü sunmakta özgürdür ve sen buna karışmaya hakkin yok sen sataşacak birilerini arıyorsun kavga etmek için ya da içini dökecek birini istiyorsun ama o kişi ben değil başkasına sar çağla sikel isterse motorunuda göstersin siz onada moda der geçersiniz
Bu bacağın normali yok mu arkadaş? Ne selilütli olsun portakal kabuğu gibi kötü gözüksün ne de kaslı olsun Roberto Carlos bacağı gibi. Kimsede normal bacak kalmadı mı acaba?
En İyi Cevaplar