Beyaz Show'un konuğu Bengü'ye Beyaz ikinci kez evlenme teklifinde bulundu. "Seni Eskişehir'de gezdireyim, etkileşim olur" dedikten sonra "Camiada son kalan iki bekarız" diyerek herkesi gülümsetti. Bengü'nün yanıtı ise, "Beyaz bana evlenme teklif etmişti. Ben en son orada kaldım" diye cevap verdi. Sizin düşünceleriniz neler?
Beyazıt Öztürk, Bengü'ye ikinci kez evlenme teklifi etti! Ekranlar önünde edilen evlenme teklifini kabul eder misiniz?
o zaman hayır demiş gene hayır anlamına geitirmek isemişte rezil olmasını istememiş :D aga ya madem biliyosun adam evlenme teklifi emiş neden yeşil ışık tuaar gibi elini ayagını tutuyosun
Emrivakı hissedilir... karşı tarafta baskı olur... kendine güvenen , reddedilmekten korkmayan , ozguvenli erkek bunu yapmaz... ben baş başa kalacağımız yerde teklif ederim ki tamamen kendi fikri olsun...
napalım yani? burda ciddi bişey yok şakalaşmışlar napıyım yani ne yazıyım buraya ne kadar gereksiz sorular bunlar ya kim ulan bu soruları buraya koyan gösterin bana yeterin artıkın
benimle evlenir misindicem aşkıma tv ye cikip utan cindwn kbl edocek hdndn
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
nekadar tv manyagısınız seyrettıgınız yetmedıgı gıbı gelıp sacmalıkları burda paylasıyorsunuz az tv seyreymeyı bırakın koyun gıbı bunlar bugun evlenr yarı sker bırakır boyle bunların ısı
En İyi Cevaplar