Hediye edilen saat de bu :D Benim o kadar param olsa yine de düğün hediyesi almazdım ayol gezmeye tozmaya verirdik o parayı...

Hediye edilen saat de bu :D Benim o kadar param olsa yine de düğün hediyesi almazdım ayol gezmeye tozmaya verirdik o parayı...

Abi varlıklı insanların bu harcamalarına niye şaşırıyor ya da tepki veriyorsunuz anlamıyorum. Para dediğin şey yiyip karnını doyurabileceğin bir şey değil harcayacağın bir şey. Bir şeyleri satın alma gücüdür. Yılda 15 milyon kazansam tabi ki bin liralık saat değil de 500 bin 1 milyonluk saat takarım. 250 bin TL lik arabaya binmem 3 milyonluk arabaya binerim. Çünkü arada ki 2 milyon 750 bin tl lik farkı bir tarafıma sokmayacağım.
1 milyon değerinde karıma külçe altın alabilirim ama onun da bana 1 milyon değerinde bir hediye alması lazım tercihim arsa olur onun haricinde bana 20 bin TL değerinde saat alan kadına 1 milyon para harcayacak değilim
Hediyenin fiyatı söylenmez. E Oğuzhan Koç fiyatını bilmedikten sonra da aynı saatin 1000 TL'lik olanının bundan farkı yoktur. Ha eğer fiyatı bilinsin diye aldıysa da o hediye değil reklam olur.
Bizimki zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış tamamen. 😂Adamda para var ki almış. Belki ona göre çok bir miktar da değildir. Neticede herkesin geliri bir değil yani.
Cevap
43Cevap
Yani param olsa saat yerine mercedes G serisi alırdım. Onun işine yarayacak şeyler alırdım. Yani saat çok işlevsel değil sanki.
Ayrıca bu paralar ne böyle ya. Türkiyede ömrü boyunca göremeyecek milyonlarca insan var.
Anlamadım ikisi evlenmedi mi ztn ben mi yanlış anladım yani evlendiğin kişiye düğün hediyesi almak biraz saçma bence ne alaka yani ztn sadece onun düğünü değil ayrca bu kadar para da verilmez yani basit bi saate
AP’de muhteşem saatlerden biridir ama yanında bu saatin çöp olduğu saatler de var. Chopard, Pattek Philippe ve Jacob & co mesela. Bir araştırın bakalım kaçaymış.
bu kadar ac varken ulkede ekonomi kotuyken issizlik had safhadayken bu insanlarin haketmedikleri halde asiri yuksek parlar kazanmalari hic de dogru degil gelir adaletsizligi gitttikce artiyor
1 milyon liraya saat almak zenginlik değil canım bence ( birinin hatırası falan değilse)
Dünyanın en zengini de olsam saatin ederi belli amacı belli 100binlik yeter.
Verirdim ama bu saate vermezdim bir markası var diye iğrenç bir saate bu kadar para vermem başka saat alırım
ünlü kişilerin lüks harcamaları aynı zamanda yatırımdır. hatta reklam amaçlı bedavaya bile gelir çoğunlukla.
Var ki vermiş, bize ne, kime ne? Benim param olsa ben verirdim nereye harcayacağımı şaşırırdım aynı böyle
Arkadaş saatte 1 milyon vereceğime kaç yıl yetecekse çalışmazdım paramı harcamaya giderdim 🤣
saat çok klasik kaçmış ya daha iyi bişi olabilirdi bencee
bu kadar canım varken sende zengin olabilriisn
ama
hangisini olmayı tercih etmişinb?
Abi tabikide alırım yakışır yani kocam olacak adama
Adama 1 odalı bir ev hediye etmiş aoakskskkeks değeri yokki tl nin
paranın olduğu yerde asla sevgi olmaz sadece kendini kandırırlar..
Bu saat neden 1 milyon onu anlamadım. Zamanı durdurma özelliği mi varmış?
Ayrılınca fazlasiyla geri alırlar nasıl olsa
Herkes kendi gelirine göre hediye alır ona göre normal olabilir
Sanki dünyanın en harikası bunlar ama ben verirmiydim bilemiyorum
Para bende de olsa konuştururum tabii ki bize imkansız olan onlar için basit bir olay abartmayın
benimde bu kadar param olsa bende veririm ne var ki
Ankaralı sanatcilqrin arkasında kıvıran kızı, tiktoklarda baturlari bu millet meşhur ettikçe , milyonluk hediyelerin oarasini daha çok gözünüze soka soka kazanirlar. Neyini dert ediyorsunuz ki, sizlerin sayesinde
1 milyon tlye araba alirim abi saka mi saat falan adamlar yatirimdan da anlamıyor ya
Bedava kazancın etkileri tamamen Ya da sponsorluk etkisi
Hayır vermezdim. Bu kadar ihtiyaç sahibi insan varken. Zoruma gider.
Zaten o kadar parasi yok o parayi 100 liraymiscasina harcayacak kadar parasi var
Bunlar bu parayı nereden ve nasıl kazanıyor ilginç
Bunlar hak etmiyor parayı ya
Zenginsindir ama zevksizsindir bu ne ya
Para siciyosan verirsin
Asla! Bu parayla ev veya villa alırsın.
Demet özdemire göre,1 milyon liraya nerde ev aliyosun soyle bende alim, karsimizda dublex yapiliyor popo kadar duxlex 2+1 2.8 milyon lira istiyolar, istanbuldayim. Burasi oyle bebek falanda degil. 1 milyon liraya araba olur ancak
Git işine boş yapma. Masallarını kendine sakla.
200.000-500.000 arası evler de var. Kendi aklını kendine sakla. Senin bahsettiğin herhalde hayal alemindeki evlerdir.
Ben yuvarlak rakam olarak 500.000 dedim. Ev fiyatları umduğumdan fazla uçmuş.
İnternet'ten de baktım gerçekten ateş pahası. Ev almak artık rüyada kaldı.
O bir milyonu vakıfa bağışlardım 😐
Ohaaaah bu ne laaağğn
Zangin olanlara vermem
1 milyon lira gerçekten çok mu zannediyorsunuz.
Onlarda para b. K gibi 😏
Gerek yok ya o kadar şeye..
çok zenginsem niye vermiyim
Param olsa daha güzelini alırdım
Hayır vermezdim gereksiz israf.
vermem cimri olurum ben zengin olsam
Kadın 1 reklamdan o kadar para alıyor, verilir net
1 milyon pek bi para değil artık.
60 bin dolar
Zaman makinesi sanki. :D
Audemarz Piguet olsun o kadar.
kolay para kazanırsan kolay harcarsın.
Olsa veririm mezara mı götürücem parayı
okadarda değil abartıyı sevmem
Ohoo ama para var huzur var
Verilecek okadar yer varki sanmam
Ben manevi hediye severim
Zamanı mı durduruyormuş
para b. k harcıcak yer bulamıyorlar
yalan bu ya hepsi reklam demet kim bunu almak kim
Al sakızı ver eline beğenmezse kaç:)
Rolex alsa daha iyidi 😌
Vermem
🤮 cidden 🤮🤮
gereksiz
Olabilir...
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?