Şu kızın neresi güzel ya.. Hande erçel'in abartıldığı kadar güzel olmaması?

Bana artık itici bile gelmeye başladı. hele sayfada bir manyak var sürekli güzel mi değil mi diye sürekli fotolarını falan atıyo iyi iğrendim. Oyunculuğu desen hiç bir işe yaramaz. bence ergenler tarafından şişirilmiş bir tip.
Şu kızın neresi güzel ya.. Hande erçelin abartıldığı kadar güzel olmaması?
Şu kızın neresi güzel ya.. Hande erçelin abartıldığı kadar güzel olmaması?
Şu kızın neresi güzel ya.. Hande erçelin abartıldığı kadar güzel olmaması?
Şu kızın neresi güzel ya.. Hande erçelin abartıldığı kadar güzel olmaması?
Şu kızın neresi güzel ya.. Hande erçelin abartıldığı kadar güzel olmaması?
Şu kızın neresi güzel ya.. Hande erçelin abartıldığı kadar güzel olmaması?
Şu kızın neresi güzel ya.. Hande erçelin abartıldığı kadar güzel olmaması?
Şu kızın neresi güzel ya.. Hande erçelin abartıldığı kadar güzel olmaması?
bildiğin tipsiz ya.. valla iğrendim kızdan
. kıskançlıkla alakası yok ayrıca. ben beğendiğim kişileri beğendiğimi söylerim zaten. ama bu bildiğin abartılmış kız
Güncellemeler
+1 yıl
sizce
Şu kızın neresi güzel ya.. Hande erçel'in abartıldığı kadar güzel olmaması?
Cevapla