Shanina Shaik Victoria's Secret mankenlerinden beğendiğim biri ve bence Türk'ler abartıyor Adriana'yı sizce de öyle değil mi? (Barbara Palvin ve Martha Hunt'da en sevdiğim!)
Shanina Shaik, Adriana Lima'dan daha güzel değil mi sizce de?
Degil. Turkler abartmiyor Adriana her yerde VS'nin gelmis gecmis en iyilerinden biri olarak goruluyor.
1
10 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yüzü güzel değil ama. Victoria's Secret'da inan daha güzelleri var. Cara Delevingne çok orjinal, Miranda Kerr çok güzel. Candice Swanepoel'in fiziği harika, Alessandra Ambrosio bunlara dahil!
Adriana'nin mi yuzu guzel degil? Allah askina biraz gercekci olun ya. Saydiklarin cirkin degil hatta benim en begendigim Candice ama Adriana, erkeksi suratli Cara'ya bin basar onu begenip Adriana'yi begenmemen garip. Makyajsiz sunun yarisi kadar olsak yeter..
Cara Delevingne erkeksi suratlı değil. Sadece sizin algınız öyle ama Cara'yı bu şekilde yargılayamassınız. Kendisiyle, kaşlarıyla bir sürü dalga geçen kişi var ama büyük annesi aldırma dedi ve aldırmıyor. Gerçekten üzülüyor. Aslında fiziğini de çok beğeniyorum, çok tatlı. https://i.hizliresim.com/2Z6dMv.jpg
Caranin surati erkeksi. Dunyadaki insanlarin %80'inin algisi bozuk eger erkeksi degilse. Ben begenmiyorum begenmek zorunda da degilim. Cara VS'den atildi ama Adriana yillardir duruyor bence hersey acik.
Cara, dediğim gibi çok orjinal. Ayrıca Adriana Lima estetikli. O makyajı inan sana bana yapsalar güzel oluruz. Fiziği konusunda tartışmak istemem şahsen ama yüzü makyaj, estetikten ibaret.
Adriananin neresi estetikli soyler misin bi? Estetik yaptiracak olsa once dislerini yaptirir. Makyajsiz fotografini attim az once ona cirkin diyebiliyorsan baya guzelsindir
İnternette estetikli diye görmüştüm. Daha fazla tartışmaya gerek yok ama bence Shanina, Adriana Lima'dan daha güzel. Sen beğenmiyorsan eğer bir şey yapamam.
En İyi Cevaplar