Walter White/Heisenberg

Jesse Pinkman

Saul Goodman

Gustavo Fring

Hank Schrader

Mike Ehrmantraut

Skyler White

Walter Jr, Marie Schrader







Jr. Walter ve Skyler White. Nefret etmekten nefretlere bindim diziyi izlerken bu kadar mı sinir karakter olur anlamıyorum. Skyler'ın o kadar bunaltıcı bir tavrı vardı ki ben verem oluyordum baskı hissediyordum evde. Onun dışında Jesse çok dert yakınan biriydi hep hata yapıp ağlıyordu sadece sağlam bir dayakla düzelirdi neyse iyi adamdır Jesse Pinkman. En kilit karakter dizide bana göre Saul Goodman. En klas adam ise Mike'dır. En en vazgeçilmez ise Walter White tabi ki. Ben heisenberg tarafından yanayım ama ;)
Jesse Pinkman in da Club! :D
Şu Jesse ölmedi ya çok sinir oldum esas ölmeyi o hak ediyordu. Madem bu dünya için uygun değilsin defol git ağlayıp durma zorla mı yaptırıyorlar.
Skyler ı seven var mı gerçekten? Hank i seviyordum ben iyi adamdı
Hank gerçekten iyi adam ya
Walter white 4 sezon boyunca iyi adamdi sonra tam bir o. cocugu oldu.
Ennn sevdiklerim jesse pinkman ve saul goodman. Dizi ikisi icin de guzel bitti 💝
Uzun oldu ama baya dolmuşum demek ki. Ben jesseye uyuz oluyordum. Bir erkek anca bu kadar ağlak olabilir her şeye ağlıyor hemen yıkılıyor. Heisenbergi kaç defa sattı. Bağımlı kızı uyuşturucuya başlattı yeniden öldürttü sonra bir sürü deprosyana girdi Heisenberg onu her şeyi riske atıp bataklığın içinden aldı kliniğe yerleştirdi. Tam adam oldu derken gitti ondan habersiz meth yaptı. Sonra Heisenberg satmayacağız dedi ona inat gitti sattı. Salak gibi benzinlikte kıza meth verdi polisler karavanı buldu ve neredeyse yakalanıyorlardı. Heisenbergin zekası sayesinde kurtuldular. Hanke karın kaza yaptı dedirtti. Hank de hastaneye koştu. O sırada arabayı parçaladılar ve yırttılar. Sonra Hank olayın düzmece olduğunu anlayınca Jesseyi dövdü hastanelik etti. Jesse teşekkür edeceğini seni ispiyonlarım dedi Heisenberge istese bir emir verirdi anında öldürürlerdi ama inatla yapmadı. Ama o her fırsata onu sattı tehdit etti.
Cevap
7Cevap
Walter White zekasına hayranlık duyulacak bir adam hatta ilk sezonlar çok severdim kendisini fakat 4. Sezonun sonlarında öyle bir değişim geçirdi ki 5. Sezonda sırf egosundan dolayı kaybetti.
Walter jr. eleman saf bir kere ne denilirse inaniyor çokta bi karakteristik özellik yok sonlara doğru hank amcayı öldürdün ve skylerin bıçak çektiği sahnelerde birazcik sövüldün jr
Skyler bence böyle bi durumda bi annenin verebileceği kararları vermeye çalıştı (tedle yatmasi hariç) kadın çaresizdi o yüzden çocukları evden götürme işi falan bana o kadar batmadı açıkçası hangi kadın olsa o tepkiler görülürdü (bu arada dizinin aile yaşantısını işleyişi de çok iyi ) ama skyler çok canım ve tabiki sınırını bilmiyordu
Saul goodman benim adam saul dizinin kurtarıcı adamı falan better call saul
Mike , mike en sevdiğim karakter açıkçası sebebi de hem zeki olmasi ama bunu kendi yararına kullanmayı bilmesi walter gibi egosuna yenik düşme söz konusu bile değil tam görev adamıdır kendileri
Jesse, ilk sezonlarda bir şey bilmeyen süt çocuk diye düşünüyordum ama karakter gelişimi çok iyi açıkçası son sezonda özellikle jesse , waltera karşı çıkmakla her zaman iyi olanı yapmaya çalıştı kendi menfaati için çocukları kullanmayı hiçbir zaman sevmemiş bir karakter jesse onurlu gururlu bir adam
Skyler White
Nefret ettim a"na kod"umun karısı tövbe tövbe ömür törbüsü derdi bitmiyo her boka ağlamayı çok seviyor sürekli herşeyin altında bişey arıyor hep istediğim olsun istiyor bi sktr gt harbi uyuz
Gustavo Fring ne kadarda obama bir erkeğe benziyor
Çok karizma adamdı. Heisenbergin siyahi versiyonu
doğrudur pek izlemediğim için böyle boş beleş görüş yazdım umarım canını sıkmadım obama aklıma geldi o siyahi bakınca sadece
Yok. önemli değil
Jesse Pinkman iyiydi. Bir de Walter reyiz
O... Skyler demeden geçemeyeceğim :D
Bence Jesse de korkak ve pisliğin tekiydi. Her zora düştüğünü ağlar zırlar depresyona girer ya da Heisenbergi satmakla tehdit eden biriydi. Keşke emir verip öldürtseydi.
Olum bu dzıde sevmedgm yok kı hepsı mukemmel 😀
Skyler White nasıl sevilir ya :)
Onda bı hafıf seylk var 😀
Sevdiklerim
Walter White
Jesse Pinkman
Soul Goodman
Sevmediklerim
Skyler White
Gustavo Fring
Sondaki kadın
Sevmediğin o herhalde?
Favorim Jasse, En gıcık olduğumsa Marie
Yanlış anlama yazmak istedim cok tatlısın
Yanlış anlamadım. Teşekkür ederim :)
Skyler en sevmediğim jesse ise en sevdiğim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?